Ladies Room
vrijdag 10 april 2009 om 09:01
Hoi Viva forumsters,
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
zondag 14 juni 2009 om 10:11
O LINN! Was dat gisteren de laatste aflevering? O NEE HE! SNIK! Ik heb nog van 4 weken op de dvd recorder staan geloof ik! hahaha, nou ja, in ieder geval uitstel van executie. maarrrrrr LOST komt weer! Over 3 weken? Yummie Josh is my favorite... Hoop wel dat Wentworth snel in een andere leuke serie komt! Nog even om t af te leren dan?
(hij heeft zulke mooie handen)
(hij heeft zulke mooie handen)
zondag 14 juni 2009 om 11:02
*zucht*
Wat een mooie man is het toch he! Vind alleen die trui linksonder echt afschuwelijk. Doe mij maar netjes in pak
Apple en Janae, als ik jullie was zou ik de afleveringen wel in de juiste volgorde kijken; dan blijft het spannend tot op het eind.
Eigenlijk zijn er tegenwoordig wel heel veel series die leuk zijn als je ze echt volgt he? Hoor over bijna alle bekende series wel heel veel goeds... Maar ja, film/tv technologie wordt ook steeds beter natuurlijk.
Ik heb net weer even wat afleveringen van Friends gekeken. Ben nu bij de laatste dvd van seizoen 6 en kwam net 2,5 aflevering tegen die ik nog niet kende! Dat is echt uitzonderlijk! Ze waren heel erg grappig Lach niet zo vaak out loud, maar nu wel.
Iemand een idee wat ik zometeen met een vriendinnetje kan gaan doen als het regent?
Wat een mooie man is het toch he! Vind alleen die trui linksonder echt afschuwelijk. Doe mij maar netjes in pak
Apple en Janae, als ik jullie was zou ik de afleveringen wel in de juiste volgorde kijken; dan blijft het spannend tot op het eind.
Eigenlijk zijn er tegenwoordig wel heel veel series die leuk zijn als je ze echt volgt he? Hoor over bijna alle bekende series wel heel veel goeds... Maar ja, film/tv technologie wordt ook steeds beter natuurlijk.
Ik heb net weer even wat afleveringen van Friends gekeken. Ben nu bij de laatste dvd van seizoen 6 en kwam net 2,5 aflevering tegen die ik nog niet kende! Dat is echt uitzonderlijk! Ze waren heel erg grappig Lach niet zo vaak out loud, maar nu wel.
Iemand een idee wat ik zometeen met een vriendinnetje kan gaan doen als het regent?
zondag 14 juni 2009 om 11:59
zondag 14 juni 2009 om 13:03
Linn, dvd'tjes kijken van Bridget Jones? Of andere 'feelgood' movies?
Wij hebben tegenwoordig Sci Fi channel en ik ben een verstokte Sci Fi gek! Heb laatst ook de dvd box van Stargate gekocht! Die zit ik nu ook regelmatig na mijn werk in vrije uurtjes af te kijken! O zo heerlijk! 10 seizoenen lang! En hij is ooit op Veronica uitgezonden maar niet helemaal, ik ben nu bij seizoen 5 en ik mag dus nog ff! Zalig! Vriendje houdt er niet zo van! Ik wel!
Meiden, fijne middag, ik moet helaas weg want ik moet naar een verjaardag! (geen zin)
Wij hebben tegenwoordig Sci Fi channel en ik ben een verstokte Sci Fi gek! Heb laatst ook de dvd box van Stargate gekocht! Die zit ik nu ook regelmatig na mijn werk in vrije uurtjes af te kijken! O zo heerlijk! 10 seizoenen lang! En hij is ooit op Veronica uitgezonden maar niet helemaal, ik ben nu bij seizoen 5 en ik mag dus nog ff! Zalig! Vriendje houdt er niet zo van! Ik wel!
Meiden, fijne middag, ik moet helaas weg want ik moet naar een verjaardag! (geen zin)
zondag 14 juni 2009 om 18:52
maandag 15 juni 2009 om 15:11
maandag 15 juni 2009 om 19:46
Zucht puf... sorry meiden, ben ik nu pas. Veel gewerkt morgen ook ff maar dat moet wel. Ben straks een aantal dagen vrij om met moeder en zus Antwerpen onveilig te gaan maken! Vanaf donderdag gaan we een lang weekend met zijn drieën weg! Dus nu even doorbijten!
Nu even bij vriendje gaan zitten op de bank anders gaat hij mopperen! ...
Fijne avond en Snjo prachtige avatar!
Googlede even op fairy snowflake en kreeg oa dit: MOOI! TOT MORGEN!
Nu even bij vriendje gaan zitten op de bank anders gaat hij mopperen! ...
Fijne avond en Snjo prachtige avatar!
Googlede even op fairy snowflake en kreeg oa dit: MOOI! TOT MORGEN!
dinsdag 16 juni 2009 om 08:56
Ik doe meestal 1,75 - 2 uur fitnessen. Uur conditie en de rest kracht. Gisteren ging het echter heel slecht, was een beetje aan het trillen en echt lichamelijk moe. Raar om een keer niet mijn conditie als belemmering te hebben.
Paar daagjes vrij is inderdaad lekker. Gaan jullie nog op vakantie? Ik weet het nog steeds niet; heb 2 weken vrij gevraagd maar nog niks geboekt. Budget is max 300 eurie, dus erg veel hoop heb ik niet.
Paar daagjes vrij is inderdaad lekker. Gaan jullie nog op vakantie? Ik weet het nog steeds niet; heb 2 weken vrij gevraagd maar nog niks geboekt. Budget is max 300 eurie, dus erg veel hoop heb ik niet.
dinsdag 16 juni 2009 om 10:35
Ik ga 1,5 week naar een vriendin die hier in het oosten woont. Veel meer vrije dagen heb ik niet, had ik vorig jaar al voor een deel opgenomen.
Zij woont buiten de stad (net geen boerderij) en haar man is een kas voor haar aan het maken. Ik ga dus gezellig bouwen en sjouwen. Bovendien heeft ze een groente- en fruittuin dus daar is ook genoeg te doen.
Verder wordt het alleen maar kletsen en naar het zwembad gaan denk ik.
Zij woont buiten de stad (net geen boerderij) en haar man is een kas voor haar aan het maken. Ik ga dus gezellig bouwen en sjouwen. Bovendien heeft ze een groente- en fruittuin dus daar is ook genoeg te doen.
Verder wordt het alleen maar kletsen en naar het zwembad gaan denk ik.
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 16 juni 2009 om 11:09
Klinkt lekker.
Ik heb net te horen dat ik in ieder geval zeker niet met mijn vriend op vakantie kan: hij heeft voor 2 maanden fulltime een superbaan aangeboden gekregen (ass. verpleegkundige terwijl hij pas 1e jaars geneeskunde is, dus buitenkansje voor een bijbaan!)
Vind het echt leuk voor hem, maar wel erg jammer dat we daardoor niet weg kunnen...
Ik heb net te horen dat ik in ieder geval zeker niet met mijn vriend op vakantie kan: hij heeft voor 2 maanden fulltime een superbaan aangeboden gekregen (ass. verpleegkundige terwijl hij pas 1e jaars geneeskunde is, dus buitenkansje voor een bijbaan!)
Vind het echt leuk voor hem, maar wel erg jammer dat we daardoor niet weg kunnen...
dinsdag 16 juni 2009 om 16:54
Puf hijg ... EINDELIJK VRIJ!!! HOERA! Morgen doe ik niks.. nou ja, even een stofzuiger erdoorheen halen dan en koffer inpakken! Maar meer ook niet! En donderdag weg! Net met moeder al afgesproken hoe laat ik de trein naar haar neem, pikt ze me op en zus heeft nog nachtdienst dus die moet eerst nog pitten. Maar dan gaan we er ook voor! Heb al gezien dat t beter weer wordt dus wij zitten wel een keer op een terras aan de Kriek!
Ga nu eerst ff koken... smakelijk!
Ga nu eerst ff koken... smakelijk!