wat een opmerking...!

12-06-2009 10:56 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Moeten jullie ook soms zo ontzettend lachen om opmerkingen van vriend / man ???

Mijn vriend zei bv, na onze eerste keers seks:

Goh, je hebt wel nog een strak k*tje voor je leeftijd.

Ik was toen 26.

Hij 2 jaar jonger.....

Een ex vroeg een keer:

Als je nou de pil van woensdag pakt op dinsdag, werkt ie dan nog wel?

Nog meer van die grappige opmerkingen??
quote:Digitalis schreef op 12 juni 2009 @ 11:38:

Nu ben ik dan weer wel benieuwd hoe jullie intieme delen benoemd worden door jullie sekspartners.

Vagina billen en borsten.

Ik heb in die categorie nog wel een grappige opmerking van mijn super-correcte vriend:

Ik kon nog niet zo goed spaans en wilde een mop vertellen waarin het woord lul / pik whatever voorkwam. Ik vroeg hem dus hoe dat heette, halverwege de mop toen ik erachter kwam dat ik dat eigenlijk niet wist, en hij zei toen met een uitgestreken kop: mannelijk voortplantingsorgaan.

Daar gaat je mop.

Ik vind het echt een afknapper als mannen, buiten de seks om, grove taal over mijn lichaam uit gaan slaan, tieten trek ik maar nét. Oh en ik vind het ook een afknapper als anderen zo grof in de mond zijn, ik hoorde een keer een meisje zeggen dat ze 'uit haar kut ging kletteren'. Als ik hier 'billen' zeg snappen mensen het soms niet meteen, en zeggen dan 'oh.... reeeeeeet!'.
quote:Margaretha2 schreef op 13 juni 2009 @ 19:22:

Ik stond een keer in een tijdschrift, onverwacht, Tuurlijk, Greet, geheel onverwacht, en je was niet toevallig onlangs een keer geïnterviewd/ gefotografeerd of iets van dien aard?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Goh, je hebt wel nog een strak k*tje voor je leeftijd.Je zou me kunnen opvegen van het lachen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
VC, nee ik was op een feestje geweest, en daar waren wel foto's gemaakt, maar ik wist niet dat dat voor een tijdschrift was, ik dacht gewoon voor de internetsite van de organisator of whatever, tijdens uitgaan worden zovaak foto's gemaakt en die kan je dan terugvinden op een website.

Toen een andere keer had iemand het tijdschrift bij en zat ik er in te bladeren toen ik een fotoreportage zag van het desbetreffende feestje, en daar stond dus ook mijn foto bij.
Aha, now I see!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heeeel vroeger, toen ik nog thuiswoonde, had ik eens ruzie met m'n vriendje terwijl we in mijn kamer zaten. Riep hij ineens: als het je niet bevalt dan ga je maar weg!!!

Uh, hoezo ik weggaan? Dit is mijn kamer!! Moesten we naderhand wel om lachen.
Ik had leuke schoenen gekocht en verteld enthousiast aan mijn man ze waren er ook nog in het paars blauw en zwart...zegt hij en waren ze er ook nog in het mooi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven