Blubberende flare broek
dinsdag 12 april 2022 om 00:18
Ik vind de huidige mode van flare broeken hartstikke leuk, en vooral de modellen met stretch zitten lekker, ik word heel blij van broeken zonder ritsen en knopen
. Het nadeel van stretchbroeken is dat ze gedurende de dag van m’n kont afzakken. Maatje kleiner is over het algemeen geen optie, want te kort en lastig over de bovenbenen krijgen. Weet iemand een winkel/webshop/merk die een leuke flare broek met wat stretch heeft die niet gaat lubberen bij de kont na een paar uur? Er moeten toch stoffen zijn die iets van stretch hebben, maar wel hun vorm behouden? Of vraag ik het onmogelijke?
dinsdag 12 april 2022 om 07:04
Ik vind dat tegenwoordig bijna alle broeken dat hebben. Ze staan prachtig als ze pas gekocht of pas gewassen en gestreken zijn. En als je een uurtje gezeten hebt, hangen ze als een zak langs je lijf. Helemaal uitgerokken aan knieën, billen. Ik heb dat zelfs met wijde jeans en vraag me al lang af of dat door mijn grote maat komt. Dit gebeurt ook met duurdere broeken, dus daar ligt het niet altijd aan.
Ik volg dus graag mee...
Ik volg dus graag mee...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
dinsdag 12 april 2022 om 07:15
Heb je in verhouding een smalle taille en/of kleiner achterwerk voor de broek dan je bovenbenen, dan kun je een broek later laten innemen bij een goede kledingmaker. Maar zorg dan wel voor een goede kwaliteit stof. Ik heb een broek met 1 rits, die is dan toch wel handig, gaat ie makkelijker over mijn bovenbenen.
dinsdag 12 april 2022 om 07:37
Zoek je spijkerstof, of mag het ook andere stof zijn?
Ik heb een zwarte stoffen flarebroek van EDC, deze was 40 euro. Zit heerlijk, lubbert niet, geen rits, voelt als een joggingbroek, maar staat heel netjes
En zakt niet af door goede tailleband.
Ik heb een zwarte stoffen flarebroek van EDC, deze was 40 euro. Zit heerlijk, lubbert niet, geen rits, voelt als een joggingbroek, maar staat heel netjes
purplemauve wijzigde dit bericht op 12-04-2022 07:39
Reden: Toevoeging
8.81% gewijzigd
dinsdag 12 april 2022 om 08:24
Juist liever geen spijkerstof, dus klinkt perfect. Ik ga ‘m opzoeken, dank je wel!PurpleMauve schreef: ↑12-04-2022 07:37Zoek je spijkerstof, of mag het ook andere stof zijn?
dinsdag 12 april 2022 om 08:39
Ik zie het nooit of iets lubbert op mijn kont, maar vermoedelijk niet. En of dat me iets zou kunnen schelen? Flare broeken staan me vermoedelijk niet, omdat mijn onderromp weliswaar niet dik is, maar wel relatief iets breder dan mijn bovenlijf en met flare pijpen accentueer ik niet alleen mijn heupen in de breedte maar ik maak ook mijn kuiten daar nog deel van. Dus dat wordt dan massaal terwijl ik toch pas in S.
Kleding moet niet alleen warm en fleurig zijn, maar ze moet ook je figuur onderstrepen en niet de verkeerde delen daarvan; dat is mijn punt. Er is vast wel iets te vinden wat in de mode is er jou fantastisch staat.
Kleding moet niet alleen warm en fleurig zijn, maar ze moet ook je figuur onderstrepen en niet de verkeerde delen daarvan; dat is mijn punt. Er is vast wel iets te vinden wat in de mode is er jou fantastisch staat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 12 april 2022 om 10:32
Top! Heb 'm even opgezocht en is ook nog in de aanbieding. Whoop
https://www.wehkamp.nl/edc-women-flared ... duct_image
Hm, alleen nog de kleinste maat ook haha. Nou ja, weet je iig welke het is die ik bedoel.
purplemauve wijzigde dit bericht op 12-04-2022 10:35
12.45% gewijzigd
dinsdag 12 april 2022 om 11:30
Ik heb dit ook en ik heb een maat 34, dus ik denk niet dat het aan je maat ligt.MrsNiceGuy schreef: ↑12-04-2022 07:04Ik vind dat tegenwoordig bijna alle broeken dat hebben. Ze staan prachtig als ze pas gekocht of pas gewassen en gestreken zijn. En als je een uurtje gezeten hebt, hangen ze als een zak langs je lijf. Helemaal uitgerokken aan knieën, billen. Ik heb dat zelfs met wijde jeans en vraag me al lang af of dat door mijn grote maat komt. Dit gebeurt ook met duurdere broeken, dus daar ligt het niet altijd aan.
Ik volg dus graag mee...
dinsdag 12 april 2022 om 20:43
dinsdag 12 april 2022 om 20:46
Haha, de kleinste maat draag ik niet, maar ik kan ‘m nu wel ergens anders zoeken, misschien heeft Esprit ‘m zelf nog. Dank je wel!PurpleMauve schreef: ↑12-04-2022 10:32Top! Heb 'm even opgezocht en is ook nog in de aanbieding. Whoop
https://www.wehkamp.nl/edc-women-flared ... duct_image
Hm, alleen nog de kleinste maat ook haha. Nou ja, weet je iig welke het is die ik bedoel.
dinsdag 12 april 2022 om 21:05
Ik heb deze enige tijd geleden gekocht en heb er daarna nog een 2e, exact dezelfde, bij gekocht, gewoon omdat ie zo lekker zat, misschien is dit ook iets voor jou?
https://m.aboutyou.nl/p/vero-moda/broek-vmkamma-3967161
https://m.aboutyou.nl/p/vero-moda/broek-vmkamma-3967161
The great pleasure in life is doing what people say you cannot do.
dinsdag 12 april 2022 om 23:45
Voor flair broeken in basiskleuren ben is heel tevreden over Studio Anneloes. Zit de hele dag goed en zelfs de dag erna. Wassen, zo droog en niet strijken. Ik heb broeken van een paar jaar terug die mij steeds mooi zitten. Mijn vriend noemt het billenbroeken omdat hij mijn billen er mooi in vindt
De Marilyn versie vind ik minder mooi want daarvan zijn de pijpen bij de bovenbenen wat wijder.