Zelfbruiner
woensdag 13 april 2022 om 08:08
Die geur is moeilijk te vermijden. Het kan gemaskeerd worden door parfum, maar die typische geur komt van het werkzame ingrediënt dihydroxyacetone, oftewel DHA. Dat maakt dat het werkt zoals het werkt, dus dat ingrediënt zal er sowieso in zitten. Dat geeft die geur af. Vaak merk je ook dat de geur genoeg gemaskeerd kan worden dat je het tijdens het opbrengen niet ruikt, maar als het zich in de loop van de uren gaat ontwikkelen, ga je het toch ruiken.
In die gradual producten is dat iets minder omdat daar minder DHA in zit.
woensdag 13 april 2022 om 08:09
Helemaal eens met collistar!! Werkt meteen, geen vlekken. De andere ken ik niet, maar die collistar drops zijn echt fantastisch. Stinkt ook niet zo als die andere rotzooiMaanmeisje schreef: ↑13-04-2022 07:52Collistar tanning drops voor het gezicht en ‘The Gradual’ van Tan Luxe voor het lijf.
woensdag 13 april 2022 om 08:12
Dat het stinkt, maakt het nog geen rotzooi. Het is dus dat ingrediënt wat je ruikt.
Ik vind die Collistar ook wel prima, het bevat niet heel veel DHA en bruint dus niet heel veel, maar wel geleidelijk. Stinkt dus ook niet heel erg, maar ook dit ruik je een beetje tijdens het ontwikkelen. Ik in ieder geval wel.
woensdag 13 april 2022 om 08:18
Ah dat wist ik niet! Weeral iets bijgeleerd, bedankt!Jufjoke schreef: ↑13-04-2022 08:08Die geur is moeilijk te vermijden. Het kan gemaskeerd worden door parfum, maar die typische geur komt van het werkzame ingrediënt dihydroxyacetone, oftewel DHA. Dat maakt dat het werkt zoals het werkt, dus dat ingrediënt zal er sowieso in zitten. Dat geeft die geur af. Vaak merk je ook dat de geur genoeg gemaskeerd kan worden dat je het tijdens het opbrengen niet ruikt, maar als het zich in de loop van de uren gaat ontwikkelen, ga je het toch ruiken.
woensdag 13 april 2022 om 08:32
Ik vraag me altijd af of mensen die van nature erg bleek zijn wel bruin kunnen worden door zelfbruiners.
woensdag 13 april 2022 om 08:39
Ik heb een vriendin die super super wit is, albino achtig, maar zelfbruiner gaat er vooral lelijk af bij haar. Vlekkerig enzo. Het contrast lijkt te groot om zelfbruiner succesvol te laten verlopen.Henk-in-Roelie schreef: ↑13-04-2022 08:32Ik vraag me altijd af of mensen die van nature erg bleek zijn wel bruin kunnen worden door zelfbruiners.
woensdag 13 april 2022 om 08:40
woensdag 13 april 2022 om 08:41
En hij droogt snel op! De foam.KataTonDemonaEaytoy schreef: ↑13-04-2022 08:38Bondi Sands. Ik smeer een keer per 2 weken de foam, extra dark, en om de dag de bodylotion en daarmee ben ik altijd lekker bruin.
Dat vind ik ideaal.
woensdag 13 april 2022 om 08:42
Ik ben erg bleek en ik smeer niet zoveel zelfbruiner dat ik echt heel bruin word, maar dat hele bleke en die bijna blauwige gloed verdwijnt er wel mee. Dan ben ik beige.Henk-in-Roelie schreef: ↑13-04-2022 08:32Ik vraag me altijd af of mensen die van nature erg bleek zijn wel bruin kunnen worden door zelfbruiners.
woensdag 13 april 2022 om 08:46
Maar qua gezicht niet? En geeft dit dan geen onnatuurlijk contrast?
Ik ben witter dan wit. Heb ook rossig haar. De zelfbruiner werkt bij mij overigens wel, even als antwoord op een vraag hierboven. Maar ik gebruik het niet meer, vind het prima zo.
woensdag 13 april 2022 om 08:54
Ik ben ook heel wit. En rossig. Maar na een paar keer zonnebank en daarna de Bondi gaat het echt goed.
woensdag 13 april 2022 om 09:00
Waarom zou je dat willen ? Een beetje bruine benen onder een jurkje maakt toch al snel een verschil.