Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner

13-04-2022 07:40 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou de perfecte zelfbruiner, natuurlijk effect en liefst zonder die onaangename geur.
Collistar tanning drops voor het gezicht en ‘The Gradual’ van Tan Luxe voor het lijf.
Die geur is moeilijk te vermijden. Het kan gemaskeerd worden door parfum, maar die typische geur komt van het werkzame ingrediënt dihydroxyacetone, oftewel DHA. Dat maakt dat het werkt zoals het werkt, dus dat ingrediënt zal er sowieso in zitten. Dat geeft die geur af. Vaak merk je ook dat de geur genoeg gemaskeerd kan worden dat je het tijdens het opbrengen niet ruikt, maar als het zich in de loop van de uren gaat ontwikkelen, ga je het toch ruiken.
In die gradual producten is dat iets minder omdat daar minder DHA in zit.
Maanmeisje schreef:
13-04-2022 07:52
Collistar tanning drops voor het gezicht en ‘The Gradual’ van Tan Luxe voor het lijf.
Helemaal eens met collistar!! Werkt meteen, geen vlekken. De andere ken ik niet, maar die collistar drops zijn echt fantastisch. Stinkt ook niet zo als die andere rotzooi
Bondi Sands!!!
BuzzieBee schreef:
13-04-2022 08:09
Helemaal eens met collistar!! Werkt meteen, geen vlekken. De andere ken ik niet, maar die collistar drops zijn echt fantastisch. Stinkt ook niet zo als die andere rotzooi
Dat het stinkt, maakt het nog geen rotzooi. Het is dus dat ingrediënt wat je ruikt.
Ik vind die Collistar ook wel prima, het bevat niet heel veel DHA en bruint dus niet heel veel, maar wel geleidelijk. Stinkt dus ook niet heel erg, maar ook dit ruik je een beetje tijdens het ontwikkelen. Ik in ieder geval wel.
Ik heb nog geen product gevonden wat niet naar zelfbruiner ruikt: is het niet direct, dan wel later. Zelfs The Gradual van Tan Luxe heeft dat, ondanks de framboosgeur die het zou moeten maskeren.
Jufjoke schreef:
13-04-2022 08:08
Die geur is moeilijk te vermijden. Het kan gemaskeerd worden door parfum, maar die typische geur komt van het werkzame ingrediënt dihydroxyacetone, oftewel DHA. Dat maakt dat het werkt zoals het werkt, dus dat ingrediënt zal er sowieso in zitten. Dat geeft die geur af. Vaak merk je ook dat de geur genoeg gemaskeerd kan worden dat je het tijdens het opbrengen niet ruikt, maar als het zich in de loop van de uren gaat ontwikkelen, ga je het toch ruiken.
In die gradual producten is dat iets minder omdat daar minder DHA in zit.
Ah dat wist ik niet! Weeral iets bijgeleerd, bedankt!
De collistar drops heb ik ook en vind ik ideaal. Twee keer per week door mn dagcreme en hierdoor ben ik net niet meer zo bleek in de winter.

Qua lichaam ben ik niet zo thuis in de zelfbruiner, heb de witte melkflessen geaccepteerd ;)
Vision
Noor226 schreef:
13-04-2022 08:24
De collistar drops heb ik ook en vind ik ideaal. Twee keer per week door mn dagcreme en hierdoor ben ik net niet meer zo bleek in de winter.

Qua lichaam ben ik niet zo thuis in de zelfbruiner, heb de witte melkflessen geaccepteerd ;)

Ik vraag me altijd af of mensen die van nature erg bleek zijn wel bruin kunnen worden door zelfbruiners.
Niet helder geurvrij maar wel heel fijn product vind ik die van biodermal.
Bondi Sands. Ik smeer een keer per 2 weken de foam, extra dark, en om de dag de bodylotion en daarmee ben ik altijd lekker bruin.
Henk-in-Roelie schreef:
13-04-2022 08:32
Ik vraag me altijd af of mensen die van nature erg bleek zijn wel bruin kunnen worden door zelfbruiners.
Ik heb een vriendin die super super wit is, albino achtig, maar zelfbruiner gaat er vooral lelijk af bij haar. Vlekkerig enzo. Het contrast lijkt te groot om zelfbruiner succesvol te laten verlopen.
Bondi sands aero foam. Ik gebruik het nu niet meer maar jaren gebruikt en dat was absoluut mijn favoriet. Smeert heel makkelijk egaal uit, droogt snel, en de geur valt heel erg mee vergeleken met andere zelfbruiners. Als je hem goed uitsmeert is deze absoluut foolproof
KataTonDemonaEaytoy schreef:
13-04-2022 08:38
Bondi Sands. Ik smeer een keer per 2 weken de foam, extra dark, en om de dag de bodylotion en daarmee ben ik altijd lekker bruin.
En hij droogt snel op! De foam.
Dat vind ik ideaal.
Dubbel
Henk-in-Roelie schreef:
13-04-2022 08:32
Ik ben erg bleek en ik smeer niet zoveel zelfbruiner dat ik echt heel bruin word, maar dat hele bleke en die bijna blauwige gloed verdwijnt er wel mee. Dan ben ik beige.
Noor226 schreef:
13-04-2022 08:24

Maar qua gezicht niet? En geeft dit dan geen onnatuurlijk contrast?
Ik ben witter dan wit. Heb ook rossig haar. De zelfbruiner werkt bij mij overigens wel, even als antwoord op een vraag hierboven. Maar ik gebruik het niet meer, vind het prima zo.
St Moriz
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Sjulia schreef:
13-04-2022 08:39
Ik heb een vriendin die super super wit is, albino achtig, maar zelfbruiner gaat er vooral lelijk af bij haar. Vlekkerig enzo. Het contrast lijkt te groot om zelfbruiner succesvol te laten verlopen.
Ik ben ook heel wit. En rossig. Maar na een paar keer zonnebank en daarna de Bondi gaat het echt goed.
Maar waarom zou je dit willen?
Even off topic hoor, want ik weet dat dat de vraag niet was..
Joppie schreef:
13-04-2022 08:46
St Moriz
Eens. Deze voor het lichaam (foam) en de Colliststar druppels voor het gezicht.
2020Suzuki schreef:
13-04-2022 08:57
Maar waarom zou je dit willen?
Waarom zou je dat willen ? Een beetje bruine benen onder een jurkje maakt toch al snel een verschil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven