Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
08-04-2022 20:15
Penisteken? Of bedoel je litteken?
Oh kom op
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hier heb ik wel heel hard om moeten lachen:

https://www.thebestsocial.media/nl/lil- ... T_hzTiiLpI
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
08-04-2022 21:56
ik heb niks gemeld hoor Kor.. ik reageerde erop :lol: :-?
:bigkiss:

I know, jij was een van de melders over dat verhaal van dat Jorik niet de vader is van Lio.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.mediacourant.nl/2022/04/nat ... imie-vaes/

Nathan Moszkowicz, de manager van Lil Kleine en zoon van Bram Moszkowicz, wordt overal uitgekotst na de onthullingen van Jaimie Vaes. “Hij zette een kwetsbare vrouw onder druk.”

Volkskrant-columniste Loes Reijmer vindt het om te kotsen, schrijft ze. “Zo gaat dat dus in het patriarchaat: Namam, het managementbureau van Nathan Moszkowicz, zette een kwetsbare vrouw onder druk om over haar eigen grenzen te gaan voor het oog van de natie, om te liegen, om zichzelf te vernederen, eigenlijk. Alles in dienst van zijn carrière.”
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
09-04-2022 16:17
https://www.mediacourant.nl/2022/04/nat ... imie-vaes/

Nathan Moszkowicz, de manager van Lil Kleine en zoon van Bram Moszkowicz, wordt overal uitgekotst na de onthullingen van Jaimie Vaes. “Hij zette een kwetsbare vrouw onder druk.”

Volkskrant-columniste Loes Reijmer vindt het om te kotsen, schrijft ze. “Zo gaat dat dus in het patriarchaat: Namam, het managementbureau van Nathan Moszkowicz, zette een kwetsbare vrouw onder druk om over haar eigen grenzen te gaan voor het oog van de natie, om te liegen, om zichzelf te vernederen, eigenlijk. Alles in dienst van zijn carrière.”


Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
08-04-2022 20:46
sorry de vrienden van? eisen een DNA-test wtf? :-? :rofl:
Ik zou ze veel succes wensen bij de rechtbank :twisted: .

Ze kennen rechtbanken toch al allemaal nogal goed.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
09-04-2022 20:49
Afbeelding
Hahahahahahaha!!
Hoe passend is dit gifje :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Lil heeft kennelijk in Thailand een vriendin opgedoken.
Ze heet Robin en lijkt behoorlijk veel qua uiterlijk op Jaimie.

https://www.ditjesendatjes.nl/lil-klein ... we-liefde/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.mediacourant.nl/2022/04/nat ... imie-vaes/

Nathan Moszkowicz, de zoon van Bram Moszkowicz, heeft zijn comments op Instagram gesloten. Hij is behoorlijk voor de bus gegooid door Jaimie Vaes en ondervindt daar nu de gevolgen van.

Nathan zag in plaats van de gebruikelijke hartjes alleen nog maar kritiek onder zijn vrolijke fotootjes staan. “Geen respect voor jullie. Het had jullie gesierd als Jaimie meer gesteund had geworden. Maar jullie steunen liever een man die zijn vrouw mishandelt”, klonk het bijvoorbeeld. Dit soort reacties werden in een mum van tijd verwijderd.

Inmiddels heeft Nathan zijn comments helemaal gesloten. Hij laat alleen nog maar aardige reacties toe van bevriende volgers. En dan blijft er niet veel over: er staan nu nog maar twee reacties onder zijn meest recente post van drie dagen geleden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan kan papa Bram, dat bij Shownieuws weer mooi recht strijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
12-04-2022 16:30
Lil heeft kennelijk in Thailand een vriendin opgedoken.
Ze heet Robin en lijkt behoorlijk veel qua uiterlijk op Jaimie.

https://www.ditjesendatjes.nl/lil-klein ... we-liefde/
Jamie zal wel denken 'veel succeeeessss met die mafklapper'
Alle reacties Link kopieren Quote
Jamie is niet van hem af, zij heeft er een kind mee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou denk ik wel blij zijn als ik Jaimie was, dat hij een nieuwe vriendin heeft.
Nee, ze is niet van hem af dan, maar je ziet wel vaak dat dit soort types dan minder lastig/minder vervelend gaan doen omdat ze alweer bezig zijn met iets/iemand anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
glitglam schreef:
13-04-2022 12:38
Ik zou denk ik wel blij zijn als ik Jaimie was, dat hij een nieuwe vriendin heeft.
Nee, ze is niet van hem af dan, maar je ziet wel vaak dat dit soort types dan minder lastig/minder vervelend gaan doen omdat ze alweer bezig zijn met iets/iemand anders.

Ja dat.
Mhaw, ex dwarszitten blijft ook vaak wel 'leuk' ook al hebben ze al een ander erbij hoor. Omdat er een kind bij is komt ze er niet avnaf en zal hij gewoon een mogelijkheid hebben. Is allemaal ego.

Meestal gaat de focus alleen weg als er verder geen contact is. Zodra die er is, gaat zo'n figuur fijn verder met exje pesten hoor.
koreana schreef:
12-04-2022 16:30

Ze heet Robin en lijkt behoorlijk veel qua uiterlijk op Jaimie.

Behoorlijk veel vind ik nog voorzichtig uitgedrukt. Ze lijkt echt sprekend op Jaimie.

Wat ziekelijk eigenlijk , dat hij een vriendin uitzoekt die het evenbeeld is van zijn ex.....
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je iets met die kleine begint na dat filmpje ben je ook niet helemaal fris in je bovenpannetje hoor . Maar zeg ergens anders ook dat het onzin was en dat meisje gewoon in Nederland was en niet bij Lil’kleine
Yildizlar2 schreef:
13-04-2022 13:04
Als je iets met die kleine begint na dat filmpje ben je ook niet helemaal fris in je bovenpannetje hoor . Maar zeg ergens anders ook dat het onzin was en dat meisje gewoon in Nederland was en niet bij Lil’kleine
Ik hoop het.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die vrouw op die Instagrampost is niet de nieuwe liefde van Lil Kleine, hoor.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
13-04-2022 13:04
Als je iets met die kleine begint na dat filmpje ben je ook niet helemaal fris in je bovenpannetje hoor . Maar zeg ergens anders ook dat het onzin was en dat meisje gewoon in Nederland was en niet bij Lil’kleine
Nee, deze Robin op deze foto's is op dit moment in Israel voor een begrafenis.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
13-04-2022 13:10
Nee, deze Robin op deze foto's is op dit moment in Israel voor een begrafenis.
In elk geval niet bij die kleine rat
Alle reacties Link kopieren Quote
Rijksmuseum schreef:
10-04-2022 08:46
Hahahahahahaha!!
Hoe passend is dit gifje :biggrin:
Afbeelding
VGM1980 schreef:
13-04-2022 12:08
Jamie zal wel denken 'veel succeeeessss met die mafklapper'
Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Jaimie's IG een soort post-it met:

Dear Me,

I know you are scared, but you can handle this.

Love, Me.


Oef....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
13-04-2022 23:38
Op Jaimie's IG een soort post-it met:

Dear Me,

I know you are scared, but you can handle this.

Love, Me.


Oef....
Oh god, van die vrouwen die zich middels cliché quotes sterk voor willen doen...

Ik hoop dat ze hiernaast ook echt aan zichzelf werkt en eens niet alleen met de bühne bezig is.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven