Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Rodehond schreef:
15-04-2022 20:47
Voor het voetvolk een bedrag waar je 2 jaar van kan leven. Met haar levensstijl zal het zo op zijn.
Ja idd en dan kun je niet eens gek doen
Alle reacties Link kopieren Quote
ardni schreef:
16-04-2022 03:55
Dat is niet zo veel hoor omgerekend naar een maandsalaris nog geen 4000 netto.

Daar kun je geen villa van betalen ,zeker geen designer kleding en al helemaal geen huis op Ibiza

Zo veel geld is het netto niet.
Er zullen wel meer inkomstenbronnen zijn of misschien mag ze voor het programma wel een tijdelijke woning op Ibiza uitzoeken. Keep up the appearance voor de kijkcijfers
Nou ik vind het best veel geld. Maar ik ben niet veel gewend ;)
ardni schreef:
16-04-2022 03:55
Dat is niet zo veel hoor omgerekend naar een maandsalaris nog geen 4000 netto.

Daar kun je geen villa van betalen ,zeker geen designer kleding en al helemaal geen huis op Ibiza

Zo veel geld is het netto niet.
Er zullen wel meer inkomstenbronnen zijn of misschien mag ze voor het programma wel een tijdelijke woning op Ibiza uitzoeken. Keep up the appearance voor de kijkcijfers
Menig Nederlander verdient echt geen 4000 netto hoor..
En zeker niet door alleen maar hun 'luxe leventje' te laten filmen.
Ze hoeft er amper wat voor te doen.
In de winkels waar ze komt tijdens de serie heb je best kans dat ze de kleren gratis of bijna gratis krijgt , net als restaurants e.d. Het is toch reclame uiteindelijk, goedkoper dan reclametijd kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze verdient bij discovery 60.000,00. Er zijn nog heel veel inkomsten naast dit inkomen. Kijk naar alles wat ze promoot op insta. Daar ontvangt ze ook geld voor. Veel kleding wordt gratis verstrekt of alleen op dat moment gedragen. Schoonheidsbehandelingen? Gratis, als de naam maar vermeld wordt. Jamie verdient al langere tijd gewoon goed en heeft ook al heel lang gewoon een eigen inkomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed voor haar, heeft zij die smurf niet nodig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind €60.000 eigenlijk best weinig.. zou zelf daar echt niet voor door cameras gevolgd willen worden, maar het zal wel meer werk, geld en promoties opleveren, en zo toch nog lucratief worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Guess who's baahaack?
Op reality.fbi wordt gemeld dat onze Jorik ook weer in den lande is.
Hij is gesignaleerd bij het Amstel Hotel.
Het maandje Thailand zit er weer op.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
18-04-2022 21:53
Guess who's baahaack?
Op reality.fbi wordt gemeld dat onze Jorik ook weer in den lande is.
Hij is gesignaleerd bij het Amstel Hotel.
Het maandje Thailand zit er weer op.

Dat heeft ie snel gedaan, afkicken en aan zichzelf werken. Wat een lachertje, dat kan toch niemand serieus nemen.
mag weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
19-04-2022 11:45
Dat heeft ie snel gedaan, afkicken en aan zichzelf werken. Wat een lachertje, dat kan toch niemand serieus nemen.
Het is ook nooit goed of het deugd niet he :rofl:
Eerst is het een schande dat hij naar Thailand ‘vlucht’, nu dat hij weer terug is. Je kan ook in NL aan jezelf werken. Waar komt dat afkicken opeens vandaan?
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
19-04-2022 12:50
Het is ook nooit goed of het deugd niet he :rofl:
Eerst is het een schande dat hij naar Thailand ‘vlucht’, nu dat hij weer terug is. Je kan ook in NL aan jezelf werken. Waar komt dat afkicken opeens vandaan?

Nee idd! Lil kan het nooit meer bij mij goed doen. Iemand die zo met zijn vrouw om gaat, dat vind ik nooit meer goed te praten.
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
13-04-2022 13:10
Die vrouw op die Instagrampost is niet de nieuwe liefde van Lil Kleine, hoor.
Klopt, dat is haar bff Robin Singels.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
20-04-2022 09:41
Klopt, dat is haar bff Robin Singels.
Ze zat wel in Lil's Biro.
Wat is dat trouwens voor een maf autootje? Maar goed, dat terzijde.
Lil werd gespot in dat smurfending, en er zat een dame naast hem die aan haar biljartgroene handtasje werd herkend als zijnde deze Robin.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
20-04-2022 11:11
Ze zat wel in Lil's Biro.
Wat is dat trouwens voor een maf autootje? Maar goed, dat terzijde.
Lil werd gespot in dat smurfending, en er zat een dame naast hem die aan haar biljartgroene handtasje werd herkend als zijnde deze Robin.
Nee hoor, dat was Robin Singels.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
20-04-2022 11:47
Nee hoor, dat was Robin Singels.
Ja klopt. Robin Singels. De auto is van haar, begreep ik.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaimie deelde trouwens wat haar billift kostte, op haar IG.

Het kost 3000 euro per 100 ml. In elke bil ging 125ml dus 250 ml.

Reken maar uit, dus.

Het argument was dat ze door alle ontwikkelingen van de afgelopen dagen nogal was afgevallen en ze wilde dus haar bilpartij weer op orde krijgen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
20-04-2022 12:20

Het argument was dat ze door alle ontwikkelingen van de afgelopen dagen nogal was afgevallen en ze wilde dus haar bilpartij weer op orde krijgen.
Wat een kul argument.
En who cares dat je bilpartij een paar gram lichter is geworden 'in de afgelopen dagen'.
Maar het was gesponsored toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
20-04-2022 12:30
Wat een kul argument.
En who cares dat je bilpartij een paar gram lichter is geworden 'in de afgelopen dagen'.
Maar het was gesponsored toch?
VOlgens mij ook gesponsord, inderdaad, maar mochten 'we' het willen dan weten we waar ons vakantiegeld heen kan.

En ja, ik zou mij ook niet druk maken over een smallere kont.
Integendeel... :proud:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
20-04-2022 12:20
Jaimie deelde trouwens wat haar billift kostte, op haar IG.

Het kost 3000 euro per 100 ml. In elke bil ging 125ml dus 250 ml.

Reken maar uit, dus.

Het argument was dat ze door alle ontwikkelingen van de afgelopen dagen nogal was afgevallen en ze wilde dus haar bilpartij weer op orde krijgen.
:facepalm:

Squat rustig verder :whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
andnowwedance schreef:
20-04-2022 09:41
Klopt, dat is haar bff Robin Singels.
Hij heeft wel een type zeg, daar is ook aardig aan verbouwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik neem nog wel een extra koekje bij de thee, krijg je ook dikke billen van en kost een paar euro.
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
20-04-2022 18:44
ik neem nog wel een extra koekje bij de thee, krijg je ook dikke billen van en kost een paar euro.
Wat heet, voor 7500 euro kun je maandenlang een compleet schap bij de plaatselijke buurtsuper leegvreten voor een paar dikkere billen..
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
20-04-2022 19:20
Wat heet, voor 7500 euro kun je maandenlang een compleet schap bij de plaatselijke buurtsuper leegvreten voor een paar dikkere billen..
Voor 50 euro pm naar de sportschool. YouTube filmpjes zijn zelfs gratis
Alle reacties Link kopieren Quote
Eh… 7500 klappen voor die ass die binnen twee jaar weer verdampt is?? Want fillers lossen toch op ??

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven