Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
14-04-2022 00:15
Oh god, van die vrouwen die zich middels cliché quotes sterk voor willen doen...

Ik hoop dat ze hiernaast ook echt aan zichzelf werkt en eens niet alleen met de bühne bezig is.
Dat ook, en toch denk ik wel dat ze ergens angst heeft. Ik denk dat het wel echt bedreigend is overgekomen dat Joriks billenmatties al op de stoep stonden om de zooi van haar te verhuizen. Dat zei ze ook in dat interview bij Khalid en Sophie. Het was dat haar advocaat daar dus een stokje voor stak...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sowieso is het eng als iemand altijd alles van jou overnam, en ik gok zomaar echt alles inclusief alle betalingen en administratie, en je dat dan ineens alleen 'moet' doen dat dat eng is.

Ik durfde tot op slot niks meer want mijn ex schreeuwde of gierde het uit van het lachen dat ik niets kon. Ik durfde zelfs geen autoritjes meer te maken buiten het dorp want dan zat hij naast mij te gillen en te schreeuwen.

Zodra je er alleen voor staat zal je wel moeten. En dan ontdek je dat je het gewoon kan. Geeft zelfs ook een soort trots en 'fuck you' gevoel als je iets doet waarvan hij altijd riep 'jij kan dat niet' 'niemand wil jou' 'je bent niks en het zal ook nooit wat worden'.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
13-04-2022 23:38
Op Jaimie's IG een soort post-it met:

Dear Me,

I know you are scared, but you can handle this.

Love, Me.


Oef....

En natuurlijk moet de hele wereld daar weer van meegenieten…
Je zou eens iets voor jezelf houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lekkerding schreef:
13-04-2022 12:55
Behoorlijk veel vind ik nog voorzichtig uitgedrukt. Ze lijkt echt sprekend op Jaimie.

Wat ziekelijk eigenlijk , dat hij een vriendin uitzoekt die het evenbeeld is van zijn ex.....
joh dat hebben de meeste mannen of ze zoeken een vriendin die op hun moeder lijkt

andnowwedance schreef:
14-04-2022 00:15
Oh god, van die vrouwen die zich middels cliché quotes sterk voor willen doen...

Ik hoop dat ze hiernaast ook echt aan zichzelf werkt en eens niet alleen met de bühne bezig is.
dit, moet altijd een beetje gniffelen als ik dit soort quotes zie vooral als het compleet het tegenovergestelde is. een kennis post ook altijd van die onzin dan denk ik vriendin je houdt jezelf voor gek :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
13-04-2022 23:38
Op Jaimie's IG een soort post-it met:

Dear Me,

I know you are scared, but you can handle this.

Love, Me.


Oef....
Schoolplein niveau..
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
14-04-2022 09:12
Sowieso is het eng als iemand altijd alles van jou overnam, en ik gok zomaar echt alles inclusief alle betalingen en administratie, en je dat dan ineens alleen 'moet' doen dat dat eng is.

Ik durfde tot op slot niks meer want mijn ex schreeuwde of gierde het uit van het lachen dat ik niets kon. Ik durfde zelfs geen autoritjes meer te maken buiten het dorp want dan zat hij naast mij te gillen en te schreeuwen.

Zodra je er alleen voor staat zal je wel moeten. En dan ontdek je dat je het gewoon kan. Geeft zelfs ook een soort trots en 'fuck you' gevoel als je iets doet waarvan hij altijd riep 'jij kan dat niet' 'niemand wil jou' 'je bent niks en het zal ook nooit wat worden'.
:hug: voor jou.

En wat jij schrijft, dat iemand je zo onder controle had, meer dan alleen maar onder de duim maar ook echt alles onder controle, want volgens mij werd dat ook gezegd dat ze zo ongeveer elke cent moest verantwoorden aan Lil. Ik heb dat interview gezien vorige week en tezamen met deze quote heb ik stellig de indruk dat ze echt het idee heeft dat ze er nu alleen voor staat en geen idee heeft wat ze moet doen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap haar wel. Zo,n quote is denk ik voor zichzelf een reminder. Zo van “ ik ga het redden, ook al is het nu allemaal heel eng”. Dat ze dat uit op haar insta is toch prima. Heel Nederland weet wat er is gebeurt, vind het juist wel goed dat ze haar kwetsbare kant laat zien op deze manier.

Herken het van mijzelf. Deed het na mijn scheiding ook. Of het hielp? Ja beetje wel want je krijgt toch reacties ( of die gemeend zijn is de vraag) maar uit die reacties putte ik wel kracht om op dat moment door te kunnen gaan
Alle reacties Link kopieren Quote
Zebra123 schreef:
14-04-2022 22:20
Schoolplein niveau..
Want? Flesje azijn op?
Alle reacties Link kopieren Quote
Is Estelle eigenlijk nog in beeld als steun en toeverlaat of valt er niets meer te halen voor haar?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zebra123 schreef:
14-04-2022 22:20
Schoolplein niveau..
Ik denk dat Jaimies geestelijke vermogens ook niet veel verder gaan dan die van een 12jarige hoor. Dus dat schoolplein niveau kan ik wel plaatsen
desayuno wijzigde dit bericht op 15-04-2022 09:12
0.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Rijksmuseum schreef:
15-04-2022 07:37
Is Estelle eigenlijk nog in beeld als steun en toeverlaat of valt er niets meer te halen voor haar?
Ja, is te zien in voorstukjes van het nieuwe seizoen van Jaimie in the Vaes Lane. Ze zitten weer lekker decadent in niemendalletjes in een chique establishment te paraderen, dus dat zetten ze gewoon voort.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
14-04-2022 22:57
:hug: voor jou.

En wat jij schrijft, dat iemand je zo onder controle had, meer dan alleen maar onder de duim maar ook echt alles onder controle, want volgens mij werd dat ook gezegd dat ze zo ongeveer elke cent moest verantwoorden aan Lil. Ik heb dat interview gezien vorige week en tezamen met deze quote heb ik stellig de indruk dat ze echt het idee heeft dat ze er nu alleen voor staat en geen idee heeft wat ze moet doen.

Thx. En dat inderdaad, het voelt op dat moment echt alsof je onderaan een ravijn ligt. Niemand die een hand uitsteekt of touw naar beneden gooit, je zal zelf moeten klimmen. En af en toe geeft iemand weer even een duwtje dat je weer een stukje terug valt. Om er uit te klimmen helpt het om jezelf moed in te praten. Nou zou ik dat nooit op social media doen, maar dat heeft Jamie altijd al gedaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Desayuno schreef:
15-04-2022 08:04
Ik denk dat Jaimies geestelijke vermogens ook niet veel verder gaan dan die van een 12jarige hoor. Dus dat schoolplein niveau kan ik wel plaatsen
Dat is natuurlijk niet zo, ze is een ontwikkelde dame.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.nu.nl/media/6195490/jaimie- ... ysoap.html
Er komt een derde seizoen van de realityserie Jaimie: In The Vaes Lane. De serie zal laten zien hoe Jaimie Vaes haar leven oppakt na een "roerige periode" waarin ze brak met haar ex-verloofde Lil Kleine en aangifte tegen hem deed wegens mishandeling.
Vaes zal in de nieuwe reeks van Jaimie: In The Vaes Lane haar verhaal doen over de periode en vooruitblikken op de toekomst. Ook is te zien hoe ze het dj-vak probeert te leren en een nieuwe woning zoekt op Ibiza voor haar en haar zoon Lío. Het nieuwe seizoen is vanaf 24 juni te zien.
Kan ze echt niks nuttigers verzinnen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
15-04-2022 10:23
Dat is natuurlijk niet zo, ze is een ontwikkelde dame.
Op welke manier maakt ze die indruk op jou? Ik zie het tegenovergestelde.
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
15-04-2022 18:05
https://www.nu.nl/media/6195490/jaimie- ... ysoap.html

Kan ze echt niks nuttigers verzinnen?
Tja.. Aan de andere kant, ze lijkt me niet het type wat haar hand ophoudt voor geld. Vind het juist goed dat ze op deze manier probeert geld te verdienen.

Alhoewel ze voor haar reallife soap(s) ook wel iets zal ontvangen bedenk ik me net.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwetrui schreef:
15-04-2022 19:07
Tja.. Aan de andere kant, ze lijkt me niet het type wat haar hand ophoudt voor geld. Vind het juist goed dat ze op deze manier probeert geld te verdienen.

Alhoewel ze voor haar reallife soap(s) ook wel iets zal ontvangen bedenk ik me net.
Naar het schijnt krijgt ze voor deel 3 van In the Vaes Lane maar liefst 60.000 euro.
Deel 2 was afgebroken omdat Discovery niet geassocieerd wilde worden met Lil en zijn losse voorpootjes, maar nu dat Jaimie beterschap heeft beloofd, gaan ze met haar verder.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
15-04-2022 20:40
Naar het schijnt krijgt ze voor deel 3 van In the Vaes Lane maar liefst 60.000 euro.
Deel 2 was afgebroken omdat Discovery niet geassocieerd wilde worden met Lil en zijn losse voorpootjes, maar nu dat Jaimie beterschap heeft beloofd, gaan ze met haar verder.
:woa:
Blauwetrui schreef:
15-04-2022 20:42
:woa:
Voor het voetvolk een bedrag waar je 2 jaar van kan leven. Met haar levensstijl zal het zo op zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rodehond schreef:
15-04-2022 20:47
Voor het voetvolk een bedrag waar je 2 jaar van kan leven. Met haar levensstijl zal het zo op zijn.
Haar grote vriendin Estelle kan haar vast tips geven
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
15-04-2022 21:05
Haar grote vriendin Estelle kan haar vast tips geven
Die heeft ooit een leuk huis op de kop getikt door haar flamoes aan te bieden aan een rijke oude man, maar dat is niet heel erg lekker afgelopen....
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwetrui schreef:
15-04-2022 20:42
:woa:
Dat is niet zo veel hoor omgerekend naar een maandsalaris nog geen 4000 netto.

Daar kun je geen villa van betalen ,zeker geen designer kleding en al helemaal geen huis op Ibiza

Zo veel geld is het netto niet.
Er zullen wel meer inkomstenbronnen zijn of misschien mag ze voor het programma wel een tijdelijke woning op Ibiza uitzoeken. Keep up the appearance voor de kijkcijfers
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwetrui schreef:
15-04-2022 20:42
:woa:
Dat is niet zo veel hoor omgerekend naar een maandsalaris nog geen 4000 netto.

Daar kun je geen villa van betalen ,zeker geen designer kleding en al helemaal geen huis op Ibiza

Zo veel geld is het netto niet.
Er zullen wel meer inkomstenbronnen zijn of misschien mag ze voor het programma wel een tijdelijke woning op Ibiza uitzoeken. Keep up the appearance voor de kijkcijfers
Alle reacties Link kopieren Quote
Als daar nog belasting af moet...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
15-04-2022 23:30
Die heeft ooit een leuk huis op de kop getikt door haar flamoes aan te bieden aan een rijke oude man, maar dat is niet heel erg lekker afgelopen....
Volgens mij heeft ze een rechtszaak gewonnen, en hoefde of geld niet terug te betalen en/of ze mocht in woning blijven. De details zijn me niet meer duidelijk en te lui om te googelen maar dom blondje zijn is soms erg effectief.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven