vraag voor Zitah

15-06-2009 08:51 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
up
???? Je hebt een topic geopend i.p.v. een reactie geven....
Xander, ik heb een vraag voor iemand die ik vorige week sprak en daarna niet meer. Het leek me het handigst om haar op deze manier terug te vinden. Stoor je er vooral niet aan.

groetjes ro
en dan 10 minuten later een up geven.....
dag xander
quote:rozenthee schreef op 15 juni 2009 @ 09:05:

Xander, ik heb een vraag voor iemand die ik vorige week sprak en daarna niet meer. Het leek me het handigst om haar op deze manier terug te vinden. Stoor je er vooral niet aan.

groetjes ro

Op deze manier is dat niet de bedoeling......zo kan je blijven uppen totdat ze het leest.

Waarom zoek je haar niet met de zoekfunctie?
quote:rozenthee schreef op 15 juni 2009 @ 09:07:

dag xander?? Mag het wat normaler? Ik bedoel het goed hoor.....
Rozenthee, via 'mijn viva' ---> 'zoek leden' , kun je een forummer zoeken. Vervolgens kun je haar via de vriendenfunctie uitnodigen 'vrienden' te worden. Dan kun je haar via email vragen stellen.
The time is now
Zitah schrijft op het topic van Kaetje en de prikbitches. Als je daar je vraag opnieuw stelt, kun je de angel vragen deze te laten sluiten...
Loretta is De Mol. Punt.
lieve mensen, ik doe dit toch niet om julie te irriteren. Ik was me alleen niet bewust van alle forum mogelijkheden...give a girl a break!

x ro
Dank Kess!
Heb ik mijn goede daad voor vandaag alvast mee in de pocket.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:rozenthee schreef op 15 juni 2009 @ 09:12:

lieve mensen, ik doe dit toch niet om julie te irriteren. Ik was me alleen niet bewust van alle forum mogelijkheden...give a girl a break!

x roNee, dat insinueer je ook niet...we helpen je alleen maar de goede richting op.
Bedankt allemaal voor goede raad, ik heb inderdaad de angel verzocht dit topic te verwijderen.

ro
rozenthee, als je je vraag bij kaetje en de prikbitches vraagt dan beantwoord zitah m vast wel .

daar leest en schrijft ze regelmatig !

tip van flip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven