A perfect day again...
vrijdag 12 juni 2009 om 07:19
Ik ben verliefd... op een asielhondje! Ongelooflijk wat een leuk lief beestje en precies wat we zoeken! Maarja.. we zoeken pas half augustus. Ik heb een mailtje gestuurd, of we ook kunnen reserveren, ivm vakantie die niet te combineren is met hond. Maar in feite wil ik 'mijn' hondje niet zo lang in dat asiel laten, natuurlijk.
Hier gisteren weinig zon. Vandaag ziet het er iets beter uit, gelukkig. Cursus photoshop was errug leuk!
Hier gisteren weinig zon. Vandaag ziet het er iets beter uit, gelukkig. Cursus photoshop was errug leuk!
Later is nu
vrijdag 12 juni 2009 om 10:49
Dreamer, wat spannend zeg! Is er echt geen andere mogelijkheid tijdens de vakantie?
Welke oplossing zou je volgend jaar bedenken tijdens de vakantie en is dat misschien ook een mogelijkheid voor nu?
Ben erg benieuwd naar 'jouw' hondje! En ik hoop voor je dat je snel iets van het asiel hoort.
Ha Freak, op mijn kalender staat voor gisteren en vandaag dat het een goede dag is om ramen te lappen. Ze zijn vast erg mooi schoon geworden.
We zouden hier gisteren ook maar hadden na een onwijs drukke aldi geen puf meer.
Welke oplossing zou je volgend jaar bedenken tijdens de vakantie en is dat misschien ook een mogelijkheid voor nu?
Ben erg benieuwd naar 'jouw' hondje! En ik hoop voor je dat je snel iets van het asiel hoort.
Ha Freak, op mijn kalender staat voor gisteren en vandaag dat het een goede dag is om ramen te lappen. Ze zijn vast erg mooi schoon geworden.
We zouden hier gisteren ook maar hadden na een onwijs drukke aldi geen puf meer.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
vrijdag 12 juni 2009 om 15:38
Oh Dreamer, wat lastig! Voorlopig maar even niet kijken bij asiel... ben benieuwd of ze hem reserveren voor je.
Ha, ramen lappen, dat had ik hier vandaag op werk willen doen ivm mooie weer. Maar de baas vond het niet nodig. Graag of niet, want ik haat ramen zemen, het ging mij er alleen maar om dat ik even buiten kon zijn, en de zon staat nu aan de andere kant van het gebouw, dus ik heb er niks meer aan (had eerder andere dingen af te maken die niet konden wachten, helaas)
Ha, ramen lappen, dat had ik hier vandaag op werk willen doen ivm mooie weer. Maar de baas vond het niet nodig. Graag of niet, want ik haat ramen zemen, het ging mij er alleen maar om dat ik even buiten kon zijn, en de zon staat nu aan de andere kant van het gebouw, dus ik heb er niks meer aan (had eerder andere dingen af te maken die niet konden wachten, helaas)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 12 juni 2009 om 16:21
Hondje is niet te reserveren, dus ik moet hopen dat hij er in augustus nog is. (of Elvis om proberen te praten) qua hondje en karakter gewoon hét beestje dat ik wil! Grootste probleem dit jaar met vakantie is gewoon de autoreis van 3 dagen (enkele reis) dat doe je zo'n beestje liever niet aan. Ik denk dat Elvis' onbekendheid met honden er ook mee te maken heeft. Ik zie namelijk ook hier het probleem minder en ik zie ook voordelen van wennen aan elkaar in de vakantie. Volgend jaar gaat ie gewoon mee. Nu zou ik m'n ouders kunnen vragen, eventueel, maarja.. in overleg met Elvis en die gaat een week weg. Daarvoor is hij nu druk aan 't inpakken en andere dingen aan 't regelen.
Ramen lappen.. daar heb ik nou nóoit zin in, terwijl de enige ramen die ik doe, gewoon in 10 minuten klaar zijn (en al een tijdje [erg lang tijdje] een doorn in het oog zijn) Momenteel door drukte (in m'n hoofd) van werk en drukte gewoon buiten het werk weer overal pijn Was vanmorgen bij fysio, die voelde m'n schouders (weer lekker gemasseerd ) en vroeg of ik nog moest werken. Zoja.. dat ik zo min mogelijk moest doen en op tijd naar huis. Ja, da's lekker in een nieuwe baan.
Heb me daarna wel op leuke dingen gestort als foto's scannen (want ik heb photoshop, dus ik kon scannen ) en een tijdbalk maken over een periode van 10 jaar voor een persoon die bij ons weggaat.
Dus...
Thuisgekomen eerst Elvis helpen.. daar had ik niet zo'n zin in, eigenlijk, maarja... 't is niet anders dan he.
Ramen lappen.. daar heb ik nou nóoit zin in, terwijl de enige ramen die ik doe, gewoon in 10 minuten klaar zijn (en al een tijdje [erg lang tijdje] een doorn in het oog zijn) Momenteel door drukte (in m'n hoofd) van werk en drukte gewoon buiten het werk weer overal pijn Was vanmorgen bij fysio, die voelde m'n schouders (weer lekker gemasseerd ) en vroeg of ik nog moest werken. Zoja.. dat ik zo min mogelijk moest doen en op tijd naar huis. Ja, da's lekker in een nieuwe baan.
Heb me daarna wel op leuke dingen gestort als foto's scannen (want ik heb photoshop, dus ik kon scannen ) en een tijdbalk maken over een periode van 10 jaar voor een persoon die bij ons weggaat.
Dus...
Thuisgekomen eerst Elvis helpen.. daar had ik niet zo'n zin in, eigenlijk, maarja... 't is niet anders dan he.
Later is nu
vrijdag 12 juni 2009 om 16:59
Is het al een ouder hondje Dream? In de zin van ouder dan een jaartje of 1? Als ie tegen autorijden kan, dan zou ik het probleem ook niet zo zien, itt een pup meenemen. Hoef je alleen Elvis nog maar om te praten . Kan me idd wel voorstellen dat het bij hem ook onbekendheid is wat hem tegenhoudt hond nu mee op vakantie te nemen.
Maar als het een perfecte match is dan zou ik nog eens even een beetje (onopvallend) "pushen" hoor
Dat is kut van de pijn, zeker je schouders, niet handig bij jouw werk denk ik? Hoeveel uur werk je?
Hou ons op de hoogte
Maar als het een perfecte match is dan zou ik nog eens even een beetje (onopvallend) "pushen" hoor
Dat is kut van de pijn, zeker je schouders, niet handig bij jouw werk denk ik? Hoeveel uur werk je?
Hou ons op de hoogte
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 12 juni 2009 om 18:57
Ik werk 24 uur.. vandaag trouwens vooral pijn in m'n knieën. Heel ineens. Heel vervelend. Maar het gaat al beter.
Waarschijnlijk werkt het feit dat ik de hele tijd me al druk máák dat ik het zo druk héb ook mee.. stom eigenlijk
Hondje is 1 jaar.. en ik zie het probleem ook niet, of.. in zoverre... er is nooit echt veel ruimte in onze auto over
Mn zus had nog als tip het hondje tijdens de vakantie bij m'n ouders te stallen, maar m'n moeder vindt het maar niets dat we een hond nemen. Zelf altijd hond gehad... haar motivatie: het is toch een hoop werk en ik houd nu m'n huis al niet schoon. En nu, zo zonder honden, is toch wél makkelijk. Sja.. dat weet ik nu ook wel. Zonder kinderen was het ook een stuk makkelijk
Weer dat irrationele dus. Van mijn kant dan.
Ach.. er komen nog hondjes genoeg.
Waarschijnlijk werkt het feit dat ik de hele tijd me al druk máák dat ik het zo druk héb ook mee.. stom eigenlijk
Hondje is 1 jaar.. en ik zie het probleem ook niet, of.. in zoverre... er is nooit echt veel ruimte in onze auto over
Mn zus had nog als tip het hondje tijdens de vakantie bij m'n ouders te stallen, maar m'n moeder vindt het maar niets dat we een hond nemen. Zelf altijd hond gehad... haar motivatie: het is toch een hoop werk en ik houd nu m'n huis al niet schoon. En nu, zo zonder honden, is toch wél makkelijk. Sja.. dat weet ik nu ook wel. Zonder kinderen was het ook een stuk makkelijk
Weer dat irrationele dus. Van mijn kant dan.
Ach.. er komen nog hondjes genoeg.
Later is nu
zaterdag 13 juni 2009 om 01:20
zondag 14 juni 2009 om 14:35
Oh Thee... je maakt me inderdaad heel erg jaloers!
Maar mijn kookkunsten waren/zijn dit weekend ook weer onovertroffen dus hier in huize freak mag ik ook niet klagen.
Wel vervelend dat het vandaag zo slecht weer is.. ik had alle kussens van de loungebank buiten laten liggen vannacht.. en heb nu dus 1 waterballet in de tuin GRRRRRR
Het wat lief Fussie... is dit een oplossing Dreamer?
En sterkte met je pijn schat.. knuffel!
En ja mijn ramen zijn weer stralend schoon... maar ja dan moet het natuurlijk nu niet regenen he.... dan heb ik het bijna weer voor niets staan doen!
Maar ach het is een kwartiertje werk en het loont altijd zo de moeite!
Ik heb trouwens zonet eindelijk maar dan ook eindelijk alles geblokkeerd op www.infofilter.nl
Ik werd echt helemaal mesjogge van die callcenters op zowel vast als mobiele telefoon... gaat je telefoon ren je naar binnen en hup... niemand of zo'n callcenter GRRRR ergelijk gewoon.
Ik hoop dat ik er nu vanaf ben ( of althans snel!)
Nou het lijkt alsof de zon buiten gaat doorbreken.. ik hoop het kunnen de kussens nog drogen en mijn goddelijk visfilet die ik zo ga marineren toch lekker op de BBQ vanavond.
Daarbij een rode maaltijdsalade ( dan zijn alle ingredienten rood inclusief de sla ...lekker!!!!) en de witte wijn staat koud.
Iemand in de buurt???? jullie zijn welkom hoor!
En anders fijne middag...avond!
Maar mijn kookkunsten waren/zijn dit weekend ook weer onovertroffen dus hier in huize freak mag ik ook niet klagen.
Wel vervelend dat het vandaag zo slecht weer is.. ik had alle kussens van de loungebank buiten laten liggen vannacht.. en heb nu dus 1 waterballet in de tuin GRRRRRR
Het wat lief Fussie... is dit een oplossing Dreamer?
En sterkte met je pijn schat.. knuffel!
En ja mijn ramen zijn weer stralend schoon... maar ja dan moet het natuurlijk nu niet regenen he.... dan heb ik het bijna weer voor niets staan doen!
Maar ach het is een kwartiertje werk en het loont altijd zo de moeite!
Ik heb trouwens zonet eindelijk maar dan ook eindelijk alles geblokkeerd op www.infofilter.nl
Ik werd echt helemaal mesjogge van die callcenters op zowel vast als mobiele telefoon... gaat je telefoon ren je naar binnen en hup... niemand of zo'n callcenter GRRRR ergelijk gewoon.
Ik hoop dat ik er nu vanaf ben ( of althans snel!)
Nou het lijkt alsof de zon buiten gaat doorbreken.. ik hoop het kunnen de kussens nog drogen en mijn goddelijk visfilet die ik zo ga marineren toch lekker op de BBQ vanavond.
Daarbij een rode maaltijdsalade ( dan zijn alle ingredienten rood inclusief de sla ...lekker!!!!) en de witte wijn staat koud.
Iemand in de buurt???? jullie zijn welkom hoor!
En anders fijne middag...avond!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
zondag 14 juni 2009 om 16:24
Oh mèn, wat klinkt dat lekker, Freak, jouw eten.
Hoewel.. ik heb gisteren wat te diep in een berenburgfles gekeken, dus aan eten moet ik niet echt denken nu :puke: Ik geloof trouwens serieus dat die fles omgevallen en leeggelopen is, anders heb ik een hálve fles genuttigd, na 3 glazen wijn en een glaasje rum
Gezellig joh, met je kind mee op toernooikamp ... ben alleen bang dat ze vandaag niet zoveel aan me gehad hebben
Wat lief Fussie!! Ik zal het in de groep gooien Maar... ik denk 't niet hoor dat dat doorslag geeft. IK sms gelijk.. Elvis zit nl. nu in Kroatie. Ik hoop dat zijn toernooi beter gaat dan de toernooien bij de kinderen. Ze hebben allebei alles verloren.
LD heeft volgende week toernooi bij Jas, goh.. ik zie een combi aankomen... Ik zou haar niet brengen, maar dit lijkt me wel leuk.. hmm... Blijven doe ik er in elk geval niet.. Ik moet nog langer mee
Jammer dat jullie al die regen hadden, wij hadden gelukkig stralend weer, 2 dagen lang! Nu ook nog zon. Heerlijk!
Hoewel.. ik heb gisteren wat te diep in een berenburgfles gekeken, dus aan eten moet ik niet echt denken nu :puke: Ik geloof trouwens serieus dat die fles omgevallen en leeggelopen is, anders heb ik een hálve fles genuttigd, na 3 glazen wijn en een glaasje rum
Gezellig joh, met je kind mee op toernooikamp ... ben alleen bang dat ze vandaag niet zoveel aan me gehad hebben
Wat lief Fussie!! Ik zal het in de groep gooien Maar... ik denk 't niet hoor dat dat doorslag geeft. IK sms gelijk.. Elvis zit nl. nu in Kroatie. Ik hoop dat zijn toernooi beter gaat dan de toernooien bij de kinderen. Ze hebben allebei alles verloren.
LD heeft volgende week toernooi bij Jas, goh.. ik zie een combi aankomen... Ik zou haar niet brengen, maar dit lijkt me wel leuk.. hmm... Blijven doe ik er in elk geval niet.. Ik moet nog langer mee
Jammer dat jullie al die regen hadden, wij hadden gelukkig stralend weer, 2 dagen lang! Nu ook nog zon. Heerlijk!
Later is nu
maandag 15 juni 2009 om 08:38
Nee, niet gezien, kijk ik nooit naar.
Jas... ben jij volgende week zaterdag thuis? kan/mag ik langskomen met LE? Lijkt me gezellig!
(en anders rijdt LD maar met vriendinnetje mee )
Ja... dat hondje.. ik heb me dus voorgenomen niet meer te kijken bij hondjes, maar krijg gelijk alweer de neiging..
Jas... ben jij volgende week zaterdag thuis? kan/mag ik langskomen met LE? Lijkt me gezellig!
(en anders rijdt LD maar met vriendinnetje mee )
Ja... dat hondje.. ik heb me dus voorgenomen niet meer te kijken bij hondjes, maar krijg gelijk alweer de neiging..
Later is nu
maandag 15 juni 2009 om 10:00
maandag 15 juni 2009 om 12:02
Goedemorgen!
Oh duurt het 6 weken...pffff nog even volhouden dus!
En jammer Yas dat je niet in de buurt was.... had erg gezellig geweest!
Pfff heb ik weer op de weegschaal gestaan op de sportschool is er gewoon niets veranderd de afgelopen maand boeeeehhhhh
Thuis weeg ik 2 kilo lichter... ik ga zo eerst maar eens shoppen op het internet voor een nieuwe weegschaal!
Verder veel kleine KL..... klusjes vandaag
Succes iedereen!
Thee... al thuis?????
Oh duurt het 6 weken...pffff nog even volhouden dus!
En jammer Yas dat je niet in de buurt was.... had erg gezellig geweest!
Pfff heb ik weer op de weegschaal gestaan op de sportschool is er gewoon niets veranderd de afgelopen maand boeeeehhhhh
Thuis weeg ik 2 kilo lichter... ik ga zo eerst maar eens shoppen op het internet voor een nieuwe weegschaal!
Verder veel kleine KL..... klusjes vandaag
Succes iedereen!
Thee... al thuis?????
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
maandag 15 juni 2009 om 12:20
quote:dreamer schreef op 15 juni 2009 @ 11:05:
Niet op een veld, Jas..
Je hebt toch een computer? Nou, dan is LE wel tevre hoor. Ik weet nog niet hoelaat en hoelang.. ligt ook aan 't begin van 't toernooi, maar leuk!!
Eh... doe het licht dan even bij me aan....
Is prima, ik hoor wel graag vooraf even hoe laat enzo, dan zorg ik dat ik in de kleren ben en thuis ben want dan weet ik ook wanneer we kunnen afspreken met zoon om zijn spullen te verhuizen van Zwolle hier naar toe, dat hebben we ook vrijdag/zaterdag gepland.
Dus alvast excuses wanneer het hier een chaos is, hij komt met al z'n spullen hier weer naar toe en het is hier nu al zo vol. Ik weet echt niet waar zijn bed, bank, bureau etc moet staan.
Niet op een veld, Jas..
Je hebt toch een computer? Nou, dan is LE wel tevre hoor. Ik weet nog niet hoelaat en hoelang.. ligt ook aan 't begin van 't toernooi, maar leuk!!
Eh... doe het licht dan even bij me aan....
Is prima, ik hoor wel graag vooraf even hoe laat enzo, dan zorg ik dat ik in de kleren ben en thuis ben want dan weet ik ook wanneer we kunnen afspreken met zoon om zijn spullen te verhuizen van Zwolle hier naar toe, dat hebben we ook vrijdag/zaterdag gepland.
Dus alvast excuses wanneer het hier een chaos is, hij komt met al z'n spullen hier weer naar toe en het is hier nu al zo vol. Ik weet echt niet waar zijn bed, bank, bureau etc moet staan.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 15 juni 2009 om 12:41
Oh waarom ben ik altijd mijn wachtwoorden kwijt als ik ze nodig heb GRRRRRRR
Ik moet me herinschrijven voor volgend studiejaar... pfff dat duurt weer uren natuurlijk!
Hoi Jas... heb ik iets gemist...komt zoonlief weer thuiswonen?
En wat zielig dreamer je hondje weg!
Nou ik ga even checken of ik al een nieuw wachtwoord heb toegezonden gekregen
Ik moet me herinschrijven voor volgend studiejaar... pfff dat duurt weer uren natuurlijk!
Hoi Jas... heb ik iets gemist...komt zoonlief weer thuiswonen?
En wat zielig dreamer je hondje weg!
Nou ik ga even checken of ik al een nieuw wachtwoord heb toegezonden gekregen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
maandag 15 juni 2009 om 12:54
Aaargh, dat is inderdaad irritant, die wachtwoorden. Ik gebruik meestal dezelfde, maar zo langzamerhand ben ik op sommige plekken gaan wisselen en nu weet ik vaak neit meer welk wachtwoord waarvoor is Je zou een lijstje moeten aanleggen, eigenlijks.
Mijn dochter zit op waterpolo Jasmine
Dus.. bij een openluchtbad ofzo, daar moet ik zijn. Kamperen is op de zonneweide ernaast. Net als afgelopen weekend.
Eigenlijk niet zielig Freak, dat het hondje weg is.. is wel zo goed voor het beest. Ik zag het al bijna als 'mijn' hondje, maar nog 2 maanden in het asiel gun je je hond toch niet? En Elvis gaat toch niet overstag.
Er zitten best veel dergelijke hondjes in het asiel. In augustus ga ik gewoon weer kijken, en als het er niet gelijk is, dan wacht ik een tijdje.. of ik reis wat verder. Maar er komen echt dagelijks nieuwe bij! Ook van die lieve schattige beestjes.
Vanmorgen, bij alle ontspanning enzo, Mind Magazine gelezen. Daarin onder andere hoe je je dromen moet volgen.. aantal leuke tips, waaronder: beschrijf voor jezelf hoe jou ideale dag eruit zou zien. Gelijk zag ik mezelf thuiswerken Ik dacht altijd dat ik dat niet wilde, maar toch wel dus.. zag het wel zitten, 's morgens iedereen de deur uit, ik met een kopje (nep)koffie achter de pc, lekker aan 't werk. Toch eens me daarin verder verdiepen dan. Zo'n baan waarmee je thuiswerkt en 1x per week naar het werk moet, lijkt me wel wat EN dan thuis lekker de tijd met de hond te wandelen enzo. Heerlijk!
Mijn dochter zit op waterpolo Jasmine
Dus.. bij een openluchtbad ofzo, daar moet ik zijn. Kamperen is op de zonneweide ernaast. Net als afgelopen weekend.
Eigenlijk niet zielig Freak, dat het hondje weg is.. is wel zo goed voor het beest. Ik zag het al bijna als 'mijn' hondje, maar nog 2 maanden in het asiel gun je je hond toch niet? En Elvis gaat toch niet overstag.
Er zitten best veel dergelijke hondjes in het asiel. In augustus ga ik gewoon weer kijken, en als het er niet gelijk is, dan wacht ik een tijdje.. of ik reis wat verder. Maar er komen echt dagelijks nieuwe bij! Ook van die lieve schattige beestjes.
Vanmorgen, bij alle ontspanning enzo, Mind Magazine gelezen. Daarin onder andere hoe je je dromen moet volgen.. aantal leuke tips, waaronder: beschrijf voor jezelf hoe jou ideale dag eruit zou zien. Gelijk zag ik mezelf thuiswerken Ik dacht altijd dat ik dat niet wilde, maar toch wel dus.. zag het wel zitten, 's morgens iedereen de deur uit, ik met een kopje (nep)koffie achter de pc, lekker aan 't werk. Toch eens me daarin verder verdiepen dan. Zo'n baan waarmee je thuiswerkt en 1x per week naar het werk moet, lijkt me wel wat EN dan thuis lekker de tijd met de hond te wandelen enzo. Heerlijk!
Later is nu