Make-up tutorial
zaterdag 23 april 2022 om 11:42
Hallo,
Ik ben echt een complete make up nit wit. Ik heb jaren geworsteld vanaf mijn puberteit met depressiviteit en toen ik die enigszins onder controle kreeg zat ik in de kleine kids of een verbouwing. Maar sinds vorig jaar ben ik meer voor mezelf gaan zorgen. Eerst qua kleding heb nu leuke zomerjurkjes en ga nog leuke sandalen/hakjes kopen. Maar nu zit ik met make-up. Ik heb geen flauw idee hoe je lijntjes onder je ogen aanbrengt hoe je kleuren mengt van oogschaduw. En op youtube staat genoeg maar welke zijn nu echt geschikt voor iemand die echt alles nog wil leren. Waar moet ik beginnen.
Ik ben echt een complete make up nit wit. Ik heb jaren geworsteld vanaf mijn puberteit met depressiviteit en toen ik die enigszins onder controle kreeg zat ik in de kleine kids of een verbouwing. Maar sinds vorig jaar ben ik meer voor mezelf gaan zorgen. Eerst qua kleding heb nu leuke zomerjurkjes en ga nog leuke sandalen/hakjes kopen. Maar nu zit ik met make-up. Ik heb geen flauw idee hoe je lijntjes onder je ogen aanbrengt hoe je kleuren mengt van oogschaduw. En op youtube staat genoeg maar welke zijn nu echt geschikt voor iemand die echt alles nog wil leren. Waar moet ik beginnen.
zaterdag 23 april 2022 om 12:05
Als je er geld en tijd voor over hebt, zou je misschien een keer een workshop kunnen doen. Iemand die er wat meer verstand van heeft, dan iemand die je bij de Douglas of Icipari adviseert.
Ik heb google even aangeslingerd en zag dit bijvoorbeeld voorbijkomen. Gewoon een random link hoor.
https://www.im-makeup.nl/
Als je dan een beetje duidelijk hebt wat voor ondertoon je huid heeft en hoe je huid ervoor staat en hoe je make-up het beste aan kan brengen. Kan je daarna lekker experimenteren, met producten die jij fijn vind.
Ik heb google even aangeslingerd en zag dit bijvoorbeeld voorbijkomen. Gewoon een random link hoor.
https://www.im-makeup.nl/
Als je dan een beetje duidelijk hebt wat voor ondertoon je huid heeft en hoe je huid ervoor staat en hoe je make-up het beste aan kan brengen. Kan je daarna lekker experimenteren, met producten die jij fijn vind.
zaterdag 23 april 2022 om 13:54
Ja ik moest ook meteen aan Wayne denken. Hij legt het echt heel goed en begrijpelijk uit!dweedledee schreef: ↑23-04-2022 12:54Je zou video’s van Wayne Goss kunnen kijken. Ook de oudere video’s. Of Lisa Eldridge![]()
zaterdag 23 april 2022 om 20:44
Veel is ook simpelweg oefenen. Je kunt ook met 1 oogschaduw beginnen, voordat je begint met kleuren mengen. En ja, eyeliner is ook echt oefenen. Maar je kunt op YouTube vrij gericht zoeken naar dit soort dingen. Lastiger is om uit te vinden wat jou goed staat. Daar helpt een blik van een ander misschien bij. Zelf ben ik bijvoorbeeld geen fan van lijntjes onder het oog.
anoniem_64099e414652c wijzigde dit bericht op 23-04-2022 20:45
9.12% gewijzigd