Waar gaan we heen deze zomer?
zondag 24 april 2022 om 18:16
Hallo Vivaforummers,
Omdat er op deze pijler altijd zo heerlijk wordt meegedacht dacht ik, ik plaats eens een topic. Ik kom er namelijk niet uit. Ik wil eigenlijk al weken een zomervakantie boeken en heb ook al meermaals gezocht, maar ik heb last van keuzestress en kan daarom maar geen knoop doorhakken. Dat komt vooral omdat ik niet echt een bestemming in gedachten heb en dan wordt het lastig zoeken.
De laatste twee keer zijn we in de zomervakantie naar Rhodos geweest en hoewel dat echt heeeeeeeeeeerlijke vakanties waren heb ik het eiland inmiddels van voor naar achter gezien en dus wil ik ergens anders heen, maar ik weet niet waar.
Verder wil ik in een hotel, liefst met een leuk kinderzwembad of zelfs met glijbanen. Niet naar Turkije of Egypte. En dus ook niet naar Rhodos. All inclusive, maar wel met leuke dingen te doen in de regio en niet in de middle of nowhere, maar juist in de buurt van strand, boulevard, etc, of in ieder geval makkelijk bereikbaar. Graag ook een omgeving met wat leuke excursies of bezienswaardigheden.
Wie heeft een leuk idee?
Omdat er op deze pijler altijd zo heerlijk wordt meegedacht dacht ik, ik plaats eens een topic. Ik kom er namelijk niet uit. Ik wil eigenlijk al weken een zomervakantie boeken en heb ook al meermaals gezocht, maar ik heb last van keuzestress en kan daarom maar geen knoop doorhakken. Dat komt vooral omdat ik niet echt een bestemming in gedachten heb en dan wordt het lastig zoeken.
De laatste twee keer zijn we in de zomervakantie naar Rhodos geweest en hoewel dat echt heeeeeeeeeeerlijke vakanties waren heb ik het eiland inmiddels van voor naar achter gezien en dus wil ik ergens anders heen, maar ik weet niet waar.
Verder wil ik in een hotel, liefst met een leuk kinderzwembad of zelfs met glijbanen. Niet naar Turkije of Egypte. En dus ook niet naar Rhodos. All inclusive, maar wel met leuke dingen te doen in de regio en niet in de middle of nowhere, maar juist in de buurt van strand, boulevard, etc, of in ieder geval makkelijk bereikbaar. Graag ook een omgeving met wat leuke excursies of bezienswaardigheden.
Wie heeft een leuk idee?
Am Yisrael Chai!
zondag 24 april 2022 om 18:26
Cran Canaria?
Kroatie?
Ik heb ook elk jaar last van keuzestress. Ik google me een ongeluk, kijk op elke website van vakantieaanbieders en kijk naar honderden vakanties. En als ik het dan weer zat ben, gil ik weer " we gaan niet op vakantie, ik ben het zat!". Om vervolgens een pauze week in te lassen. Dit riedeltje herhaalt zich nog minstens acht keer. Daarom start ik vroeg, in november/december al met zoeken. Eind februari dan eindelijk geboekt...en wat een rust gaf dat
.
Succes met de zoektocht.
Kroatie?
Ik heb ook elk jaar last van keuzestress. Ik google me een ongeluk, kijk op elke website van vakantieaanbieders en kijk naar honderden vakanties. En als ik het dan weer zat ben, gil ik weer " we gaan niet op vakantie, ik ben het zat!". Om vervolgens een pauze week in te lassen. Dit riedeltje herhaalt zich nog minstens acht keer. Daarom start ik vroeg, in november/december al met zoeken. Eind februari dan eindelijk geboekt...en wat een rust gaf dat
Succes met de zoektocht.
zondag 24 april 2022 om 18:27
Is dat zo? Is Rhodos inderdaad het leukst? Ik moet zeggen dat ik ook niet super enthousiast van de omschrijving van de andere Griekse eilanden word.
Am Yisrael Chai!
zondag 24 april 2022 om 18:29
zondag 24 april 2022 om 18:31
Haha ik vind gewoon de sfeer leuk, lekker met de auto overal naartoe.fashionvictim schreef: ↑24-04-2022 18:27Is dat zo? Is Rhodos inderdaad het leukst? Ik moet zeggen dat ik ook niet super enthousiast van de omschrijving van de andere Griekse eilanden word.
Maar Kreta heeft heel veel te doen en te zien. Kos is een soort mini Rhodos.
zondag 24 april 2022 om 18:33
O nee, geen optie dan. Ibiza? Formentera ook prachtig, maar wat rustiger. Zou je eventueel met de ferry naar Ibiza-Stad kunnen.fashionvictim schreef: ↑24-04-2022 18:29Ja, super leuk! Maar daar heb ik ook gewoond, dus ken ik ook goed. Mijn kinderen niet, maar ik vind het nu te onrustig om met mijn kinderen er naar toe te gaan, veel aanslagen en schietpartijen en gedoe op het moment.
Weet alleen niet hoe het met all-inclusive zit daar.
Of Mykonos.
Ik vond de Algarve trouwens niks aan.
star⁴ wijzigde dit bericht op 24-04-2022 18:35
1.25% gewijzigd

zondag 24 april 2022 om 18:41
Zit hier iets voor je bij ter inspiratie?
Kreta
The Village Resort and Waterpark (geweest, niet te grootschalig maar gewoon oké)
Star Beach Village
Creta Princess Aqua Park
Grand Holiday Resort
Bulgarije
Laguna Park Hotel
Kuban Resort
Sol Nessebar Bay en Mare
Portugal
Aparthotel Alfagar Alto da Colina Albufeira
Alfagar II
Adriana Beach Club Resort
Zuid Spanje
Globales Playa Estepona
Los Patos
Holiday World Polynesia Hotel Benalmadena
Magic Natura Animal Benidorm
Mallorca
Globales Goubanville
Zomaar even een aantal hotels die ik eens opgeslagen heb en voldoen aan de wens van glijbanen. Volgens mij ook bijna overal wel all inclusieve, of half-pension te boeken.
Even rondje googelen dus.
Oja, welke hotels op Rhodes ben jij geweest dan? Misschien kan ik die dan wel toevoegen aan mijn lijstje
Kreta
The Village Resort and Waterpark (geweest, niet te grootschalig maar gewoon oké)
Star Beach Village
Creta Princess Aqua Park
Grand Holiday Resort
Bulgarije
Laguna Park Hotel
Kuban Resort
Sol Nessebar Bay en Mare
Portugal
Alfagar II
Zuid Spanje
Globales Playa Estepona
Los Patos
Mallorca
Globales Goubanville
Zomaar even een aantal hotels die ik eens opgeslagen heb en voldoen aan de wens van glijbanen. Volgens mij ook bijna overal wel all inclusieve, of half-pension te boeken.
Oja, welke hotels op Rhodes ben jij geweest dan? Misschien kan ik die dan wel toevoegen aan mijn lijstje

zondag 24 april 2022 om 18:46
Ik vind Rhodos ook erg leuk en hou idd van lekker autorijden daar. Bij Kreta heb ik een Oh oh Cherso beeld, maar dat valt dus wel mee?
Am Yisrael Chai!
zondag 24 april 2022 om 18:47
Kreta is 't grootste Griekse eiland en is in de lengte zo'n 300 kilometer.fashionvictim schreef: ↑24-04-2022 18:46Ik vind Rhodos ook erg leuk en hou idd van lekker autorijden daar. Bij Kreta heb ik een Oh oh Cherso beeld, maar dat valt dus wel mee?
Er zijn écht meer plaatsen dan alleen Chersonissos

Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 24 april 2022 om 18:49
Wow, super lijstje, dank je wel!mamaonbekend schreef: ↑24-04-2022 18:41Zit hier iets voor je bij ter inspiratie?
Kreta
Star Beach Village
Creta Princess Aqua Park
Grand Holiday Resort
Bulgarije
Laguna Park Hotel
Kuban Resort
Sol Nessebar Bay en Mare
Portugal
Alfagar II
Zuid Spanje
Globales Playa Estepona
Los Patos
Mallorca
Globales Goubanville
Oja, welke hotels op Rhodes ben jij geweest dan? Misschien kan ik die dan wel toevoegen aan mijn lijstje![]()
Am Yisrael Chai!

zondag 24 april 2022 om 18:56
Vind je ItaIië ( Toscane ) niks ?
Geen Toscane, deze, maar ik zoek verder :
https://www.prijsvrij.nl/vakanties/ital ... 20vakantie
Geen Toscane, deze, maar ik zoek verder :
https://www.prijsvrij.nl/vakanties/ital ... 20vakantie
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 24 april 2022 om 19:02
https://www.elizawashere.nl/bestemmingen
Geen all in, wel een auto er bij.
Geen all in, wel een auto er bij.
zondag 24 april 2022 om 19:09
Doe eens gek : Azoren.
Leuk ; walvisspotten !! Ik heb deze ook nog op mijn bucketlijst staan.
https://www.naturescanner.nl/europa/por ... -de-azoren
https://www.wearetravellers.nl/europa/p ... walvissen/
Leuk ; walvisspotten !! Ik heb deze ook nog op mijn bucketlijst staan.
https://www.naturescanner.nl/europa/por ... -de-azoren
https://www.wearetravellers.nl/europa/p ... walvissen/
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 24-04-2022 19:14
70.79% gewijzigd