Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

O LINN! Was dat gisteren de laatste aflevering? O NEE HE! SNIK! Ik heb nog van 4 weken op de dvd recorder staan geloof ik! hahaha, nou ja, in ieder geval uitstel van executie. maarrrrrr LOST komt weer! Over 3 weken? Yummie Josh is my favorite... Hoop wel dat Wentworth snel in een andere leuke serie komt! Nog even om t af te leren dan?

(hij heeft zulke mooie handen)

*zucht*

Wat een mooie man is het toch he! Vind alleen die trui linksonder echt afschuwelijk. Doe mij maar netjes in pak

Apple en Janae, als ik jullie was zou ik de afleveringen wel in de juiste volgorde kijken; dan blijft het spannend tot op het eind.

Eigenlijk zijn er tegenwoordig wel heel veel series die leuk zijn als je ze echt volgt he? Hoor over bijna alle bekende series wel heel veel goeds... Maar ja, film/tv technologie wordt ook steeds beter natuurlijk.

Ik heb net weer even wat afleveringen van Friends gekeken. Ben nu bij de laatste dvd van seizoen 6 en kwam net 2,5 aflevering tegen die ik nog niet kende! Dat is echt uitzonderlijk! Ze waren heel erg grappig Lach niet zo vaak out loud, maar nu wel.

Iemand een idee wat ik zometeen met een vriendinnetje kan gaan doen als het regent?
Goedemorgen (het kan nog net)

Hier net een wolkbreuk, tjonge wat regende het hard. Maar nu zie je hier en daar al weer blauwe lucht verschijnen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Als het echt pestpokkekloten weer is (zoals net hier) dan zou ik een zonnige CD opzetten, gezichtsmaskertje opdoen (thee of koffie met een rietje drinken anders barst je maskertje) en dan eventueel ook nog nagels lakken of zoiets.
Linn, dvd'tjes kijken van Bridget Jones? Of andere 'feelgood' movies?

Wij hebben tegenwoordig Sci Fi channel en ik ben een verstokte Sci Fi gek! Heb laatst ook de dvd box van Stargate gekocht! Die zit ik nu ook regelmatig na mijn werk in vrije uurtjes af te kijken! O zo heerlijk! 10 seizoenen lang! En hij is ooit op Veronica uitgezonden maar niet helemaal, ik ben nu bij seizoen 5 en ik mag dus nog ff! Zalig! Vriendje houdt er niet zo van! Ik wel!

Meiden, fijne middag, ik moet helaas weg want ik moet naar een verjaardag! (geen zin)

Linn, DVD's kijken, filmpje huren en op de bank zitten, voldoende zakdoeken in huis of een filmpje pakken in de bioscoop?
We hebben ook even tv gekeken, maar vooral veel gekletst. Zie haar niet zo heel veel dus dat doe ik dan ook liever.

Janae, viel de verjaardag mee? Of in ieder geval een lekker taartje gegeten?
hello! Ja hoor verjaardag ging wel. Wel wat gekletst hier en daar! Maar het heeft niet opgehouden met regenen! Pas toen we naar huis gingen was t droog! Maar ik zie dat mijn planten in de tuin t nodig hebben dus da's dan weer goed he!

Tot morgen fijne avond!
Er komt vanavond geen fluit op TV, dus ga ik lekker in een boek duiken, dat ik aan het lezen ben, denk ik. Radio aan, lekker relaxen.

Het boek heet:

Goed idee, ik doe mee. Ik ben bezig in
Ik heb hier nog een boek van Ian Rankin liggen. Geloof dat ik daar maar eens in ga beginnen.
Ik wilde eigenlijk goede morgen zeggen maar ik zie nu pas dat het al bijna 12 uur is :O wat gaat de tijd snel!
Dan zeg ik gezellig goede middag alhoewel het híer nog morgen is.
Nog eventjes he Je nieuwe avatar is trouwens mooi! Al zie ik niet heel goed wat het is...
Om precies te zijn nog 7 minuten. Heb net gegeten (ik had me toch een trek), visstamppot (klink onaantrekkelijk, is erg lekker).

M'n avatar is een feetje die snowflake heet.
Doe je vaker een warme maaltijd als lunch eten? Is wel beter... Als ik 's middags meestal thuis zou zijn zou ik het ook doen, denk ik.
Ik eet alleen warm op het werk als er iets lekkers is (of iets dat ik voor mezelf niet zo snel zou klaarmaken) en als ik zelf gekookt heb en er is nog over (heb zelf geen magnetron maar op het werk wel).

Vanavond kook ik zelf ook nog een keer hoor. Asperges...
Verse? Jummie...!

Ik ga kip met veel mediteriaanse kruiden maken en die in shoarma broodjes doen. Met rijst en een kwarkdip met knoflook en komkommer. Heb er nu al zin in, maar moet eerst nog 2 uur sporten
Inderdaad verse. Had ik gisteren gekocht maar was eieren vergeten. Die ga ik zometeen dus even halen.

Jou maaltijd klinkt ook erg lekker.

2 uur sporten?? wat ga je doen?
Zucht puf... sorry meiden, ben ik nu pas. Veel gewerkt morgen ook ff maar dat moet wel. Ben straks een aantal dagen vrij om met moeder en zus Antwerpen onveilig te gaan maken! Vanaf donderdag gaan we een lang weekend met zijn drieën weg! Dus nu even doorbijten!

Nu even bij vriendje gaan zitten op de bank anders gaat hij mopperen! ...

Fijne avond en Snjo prachtige avatar!

Googlede even op fairy snowflake en kreeg oa dit: MOOI! TOT MORGEN!

Wow, dit plaatje is ook erg mooi Janae.

Lekker die paar daagjes vrij (veel shoppen). Ik krijg a.s. zondag visite voor 1 week. Heb er zin in. Jij ook een fijne avond met vriendje.
Ik doe meestal 1,75 - 2 uur fitnessen. Uur conditie en de rest kracht. Gisteren ging het echter heel slecht, was een beetje aan het trillen en echt lichamelijk moe. Raar om een keer niet mijn conditie als belemmering te hebben.

Paar daagjes vrij is inderdaad lekker. Gaan jullie nog op vakantie? Ik weet het nog steeds niet; heb 2 weken vrij gevraagd maar nog niks geboekt. Budget is max 300 eurie, dus erg veel hoop heb ik niet.
Ik ga 1,5 week naar een vriendin die hier in het oosten woont. Veel meer vrije dagen heb ik niet, had ik vorig jaar al voor een deel opgenomen.

Zij woont buiten de stad (net geen boerderij) en haar man is een kas voor haar aan het maken. Ik ga dus gezellig bouwen en sjouwen. Bovendien heeft ze een groente- en fruittuin dus daar is ook genoeg te doen.

Verder wordt het alleen maar kletsen en naar het zwembad gaan denk ik.
Klinkt lekker.

Ik heb net te horen dat ik in ieder geval zeker niet met mijn vriend op vakantie kan: hij heeft voor 2 maanden fulltime een superbaan aangeboden gekregen (ass. verpleegkundige terwijl hij pas 1e jaars geneeskunde is, dus buitenkansje voor een bijbaan!)

Vind het echt leuk voor hem, maar wel erg jammer dat we daardoor niet weg kunnen...
Puf hijg ... EINDELIJK VRIJ!!! HOERA! Morgen doe ik niks.. nou ja, even een stofzuiger erdoorheen halen dan en koffer inpakken! Maar meer ook niet! En donderdag weg! Net met moeder al afgesproken hoe laat ik de trein naar haar neem, pikt ze me op en zus heeft nog nachtdienst dus die moet eerst nog pitten. Maar dan gaan we er ook voor! Heb al gezien dat t beter weer wordt dus wij zitten wel een keer op een terras aan de Kriek!

Ga nu eerst ff koken... smakelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven