Twijfels over relatie van 7 jaar [lege OP]
vrijdag 29 april 2022 om 14:56
vrijdag 29 april 2022 om 15:06
De nachten doe ik zelf al vanaf dat ze geboren is.. dit speelt al veel langer.. 1,5 jaar geleden wilde ik de knoop al doorhakken maar bleek ineens zwanger te zijn
vrijdag 29 april 2022 om 15:08
Dat klopt. Voor hem is de relatie prima zo. Tenminste ik vermoed dat hij zo erover denkt want als ik deze punten bespreekbaar maak dan wuift hij het weg. Het voelt voor mij als een broer/zus relatie. Hij beperkt mij ook in het afspreken met vriendinnen, jaloezie.. niet gezond
vrijdag 29 april 2022 om 15:08
Dat klopt. Voor hem is de relatie prima zo. Tenminste ik vermoed dat hij zo erover denkt want als ik deze punten bespreekbaar maak dan wuift hij het weg. Het voelt voor mij als een broer/zus relatie. Hij beperkt mij ook in het afspreken met vriendinnen, jaloezie.. niet gezond

vrijdag 29 april 2022 om 15:12
Oke dan. Dat ook nog.Zorro1994 schreef: ↑29-04-2022 15:08Dat klopt. Voor hem is de relatie prima zo. Tenminste ik vermoed dat hij zo erover denkt want als ik deze punten bespreekbaar maak dan wuift hij het weg. Het voelt voor mij als een broer/zus relatie. Hij beperkt mij ook in het afspreken met vriendinnen, jaloezie.. niet gezond
En dat zijn niet al genoeg afknappers?

vrijdag 29 april 2022 om 15:21
Wat ik apart vind is dat je je ontevredenheid met je relatie zo duidelijk koppelt aan open staan voor andere mannen. Alsof dat belangrijk is als je als moeder van twee jonge kinderen in een slechte relatie zit.
Dus....zorg dat je je zaken op orde krijgt voor jullie drieen. Andere woning, ouderschapsplan, zorgen voor een fatsoenlijk netwerk. En als je je leven als alleenstaande ouder op orde hebt kun je je weer bezighouden met mannen.
Dus....zorg dat je je zaken op orde krijgt voor jullie drieen. Andere woning, ouderschapsplan, zorgen voor een fatsoenlijk netwerk. En als je je leven als alleenstaande ouder op orde hebt kun je je weer bezighouden met mannen.
anoniem_405591 wijzigde dit bericht op 29-04-2022 15:27
0.23% gewijzigd
vrijdag 29 april 2022 om 15:24
Nee, zorg eerst dat je dit netjes afhandelt voordat je je ergens anders instort.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 29 april 2022 om 15:41

vrijdag 29 april 2022 om 16:21
Je bent niet gelukkig met hem, hebben nog zelfden sex, hij is jaloers en beperkt je tot contact met vriendinnen, en heeft al schulden sinds dat je hem kent.
Ik zie persoonlijk genoeg dingen waarom ik de relatie zou beëindigen.
Een man die al zo oud is en al jaren financiele problemen heeft en zelfs van zijn vriendin geld wil lenen terwijl hij kinderen heeft.....niks aantrekkelijks aan en dan is er nog veel meer ellende.
Ik zou alleen wel eerst de relatie beëindigen en dan pas in een nieuwe relatie stappen.
Ik zie persoonlijk genoeg dingen waarom ik de relatie zou beëindigen.
Een man die al zo oud is en al jaren financiele problemen heeft en zelfs van zijn vriendin geld wil lenen terwijl hij kinderen heeft.....niks aantrekkelijks aan en dan is er nog veel meer ellende.
Ik zou alleen wel eerst de relatie beëindigen en dan pas in een nieuwe relatie stappen.
noekie-noek wijzigde dit bericht op 29-04-2022 21:27
0.58% gewijzigd
vrijdag 29 april 2022 om 18:51
Wat zeg je dat goed!Woll*Stone schreef: ↑29-04-2022 15:21Wat ik apart vind is dat je je ontevredenheid met je relatie zo duidelijk koppelt aan open staan voor andere mannen. Alsof dat belangrijk is als je als moeder van twee jonge kinderen in een slechte relatie zit.
Precies zoals ik erover denk.
Heel apart dat je van het ene in het andere rolt. Ik zie dat vaak genoeg gebeuren.
Het is toch wonderlijk dat mensen de verkeerde prioriteiten stellen.

vrijdag 29 april 2022 om 19:51
Omdat ik jaren geleden bij hem ingetrokken ben. Ik woonde nog bij mijn moeder toentertijd. Tevens heb ik zelf geen financiële problemen. Nog nooit gehad ook.. huurwoningen zijn dramatisch..
vrijdag 29 april 2022 om 19:52
Wat ik ermee bedoel te zeggen is, is dat ik mij op de een of andere manier sneller aangetrokken voel naar andere mannen toe. En ik denk omdat het komt omdat er thuis geen enkele vorm van intimiteit is. Geen kus, geen simpele omhelzing.. dat soort dingen. Ik mis gewoon intimiteit en dan heb ik het niet alleen over de seks. Alleen een aai over je bol kan al fijn zijn.Woll*Stone schreef: ↑29-04-2022 15:21Wat ik apart vind is dat je je ontevredenheid met je relatie zo duidelijk koppelt aan open staan voor andere mannen. Alsof dat belangrijk is als je als moeder van twee jonge kinderen in een slechte relatie zit.
vrijdag 29 april 2022 om 19:53
vrijdag 29 april 2022 om 19:54
vrijdag 29 april 2022 om 19:56
Hoe is dat 2de kind er eigenlijk gekomen als er geen seks is?
Wat zegt hij als jij zegt dat hij kan kiezen: Relatie-therapie of hij ziet zijn kinderen nog maar halftijds?
En ga zorgen dat je financieel zo onafhankelijk mogelijk bent en dat je op elke woningbouw-lijst in de regio staat.
Wat zegt hij als jij zegt dat hij kan kiezen: Relatie-therapie of hij ziet zijn kinderen nog maar halftijds?
En ga zorgen dat je financieel zo onafhankelijk mogelijk bent en dat je op elke woningbouw-lijst in de regio staat.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben