Twijfels over relatie van 7 jaar [lege OP]

29-04-2022 14:45 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
1
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2022 21:10
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.86% gewijzigd
als jongste nog geen jaar is, zou ik even wachten tot jullie de rust weer terug hebben.
geen rare dingen doen, onder invloed van slaapgebrek en hormonen
Hij neemt je dus niet serieus dus in feite werkt hij niet aan jullie relatie. In een relatie moet je elke dag weer investeren, maar hij denkt dat het vanzelf gaat?
Dan moet het maar zoals het kan
Relatietherapie nog een optie? Dit kan ook alleen als hij er niet voor open staat. Mocht dit niet baten kun je altijd nog uit elkaar gaan. En ondertussen natuurlijk zorgen dat je ingeschreven staat voor een woning, mocht dat nog niet het geval zijn.
lilalinda schreef:
29-04-2022 14:52
als jongste nog geen jaar is, zou ik even wachten tot jullie de rust weer terug hebben.
geen rare dingen doen, onder invloed van slaapgebrek en hormonen
De nachten doe ik zelf al vanaf dat ze geboren is.. dit speelt al veel langer.. 1,5 jaar geleden wilde ik de knoop al doorhakken maar bleek ineens zwanger te zijn
tv-icoon schreef:
Hij neemt je dus niet serieus dus in feite werkt hij niet aan jullie relatie. In een relatie moet je elke dag weer investeren, maar hij denkt dat het vanzelf gaat?
Dat klopt. Voor hem is de relatie prima zo. Tenminste ik vermoed dat hij zo erover denkt want als ik deze punten bespreekbaar maak dan wuift hij het weg. Het voelt voor mij als een broer/zus relatie. Hij beperkt mij ook in het afspreken met vriendinnen, jaloezie.. niet gezond
tv-icoon schreef:
Dat klopt. Voor hem is de relatie prima zo. Tenminste ik vermoed dat hij zo erover denkt want als ik deze punten bespreekbaar maak dan wuift hij het weg. Het voelt voor mij als een broer/zus relatie. Hij beperkt mij ook in het afspreken met vriendinnen, jaloezie.. niet gezond
Zorro1994 schreef:
29-04-2022 15:08
Oke dan. Dat ook nog.

En dat zijn niet al genoeg afknappers?
Heb je al iemand anders ontmoet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
29-04-2022 15:13
Heb je al iemand anders ontmoet?
Al meerdere keren.. maar niet iets mee gedaan.. moet ik dit opvatten als rennen?
Wat ik apart vind is dat je je ontevredenheid met je relatie zo duidelijk koppelt aan open staan voor andere mannen. Alsof dat belangrijk is als je als moeder van twee jonge kinderen in een slechte relatie zit.
Dus....zorg dat je je zaken op orde krijgt voor jullie drieen. Andere woning, ouderschapsplan, zorgen voor een fatsoenlijk netwerk. En als je je leven als alleenstaande ouder op orde hebt kun je je weer bezighouden met mannen.
anoniem_405591 wijzigde dit bericht op 29-04-2022 15:27
0.23% gewijzigd
Zorro1994 schreef:
29-04-2022 15:16
Al meerdere keren.. maar niet iets mee gedaan.. moet ik dit opvatten als rennen?
Nee, zorg eerst dat je dit netjes afhandelt voordat je je ergens anders instort.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zorro1994 schreef:
29-04-2022 15:06
De nachten doe ik zelf al vanaf dat ze geboren is.. dit speelt al veel langer.. 1,5 jaar geleden wilde ik de knoop al doorhakken maar bleek ineens zwanger te zijn
spontaan zwanger? dat hoor je de laatste 2000 jaar niet vaak meer
kun je niet zelf weggaan? Naar je ouders? zodat je even tijd alleen hebt en alles op eenrijtje kan zetten?
Zorro1994 schreef:
29-04-2022 15:16
Jij bent allang uitgecheckt.
lilalinda schreef:
29-04-2022 15:42
kun je niet zelf weggaan? Naar je ouders? zodat je even tijd alleen hebt en alles op eenrijtje kan zetten?
Ze latten toch?

Verkeerde topic.

Ja TO, kan je niet naar je ouders, al is het voor een paar dagen.
Je bent niet gelukkig met hem, hebben nog zelfden sex, hij is jaloers en beperkt je tot contact met vriendinnen, en heeft al schulden sinds dat je hem kent.

Ik zie persoonlijk genoeg dingen waarom ik de relatie zou beëindigen.
Een man die al zo oud is en al jaren financiele problemen heeft en zelfs van zijn vriendin geld wil lenen terwijl hij kinderen heeft.....niks aantrekkelijks aan en dan is er nog veel meer ellende.

Ik zou alleen wel eerst de relatie beëindigen en dan pas in een nieuwe relatie stappen.
noekie-noek wijzigde dit bericht op 29-04-2022 21:27
0.58% gewijzigd
Woll*Stone schreef:
29-04-2022 15:21
Wat ik apart vind is dat je je ontevredenheid met je relatie zo duidelijk koppelt aan open staan voor andere mannen. Alsof dat belangrijk is als je als moeder van twee jonge kinderen in een slechte relatie zit.
Dus....zorg dat je je zaken op orde krijgt voor jullie drieen. Andere woning, ouderschapsplan, zorgen voor een fatsoenlijk netwerk. En als je je leven als alleenstaande ouder op orde hebt kun je je weer bezighouden met mannen.
Wat zeg je dat goed!
Precies zoals ik erover denk.
Heel apart dat je van het ene in het andere rolt. Ik zie dat vaak genoeg gebeuren.

Het is toch wonderlijk dat mensen de verkeerde prioriteiten stellen.
Hoe kan het dat hij geldproblemen heeft, maar jij degene bent die geen huis heeft als de relatie eindigt?

Geef het tijd en werk tegelijktijd aan je eigen (financiële) onafhankelijkheid.
kindrebel schreef:
29-04-2022 19:03
Hoe kan het dat hij geldproblemen heeft, maar jij degene bent die geen huis heeft als de relatie eindigt?

Geef het tijd en werk tegelijktijd aan je eigen (financiële) onafhankelijkheid.
Omdat ik jaren geleden bij hem ingetrokken ben. Ik woonde nog bij mijn moeder toentertijd. Tevens heb ik zelf geen financiële problemen. Nog nooit gehad ook.. huurwoningen zijn dramatisch..
Woll*Stone schreef:
29-04-2022 15:21
Wat ik ermee bedoel te zeggen is, is dat ik mij op de een of andere manier sneller aangetrokken voel naar andere mannen toe. En ik denk omdat het komt omdat er thuis geen enkele vorm van intimiteit is. Geen kus, geen simpele omhelzing.. dat soort dingen. Ik mis gewoon intimiteit en dan heb ik het niet alleen over de seks. Alleen een aai over je bol kan al fijn zijn.
lilalinda schreef:
29-04-2022 15:41
spontaan zwanger? dat hoor je de laatste 2000 jaar niet vaak meer
Bij de eerste zaten we in de medische molen. Dus ja voor mij was deze zwangerschap spontaan. Jammer dat dit het enige is waar je op kunt reageren. Bedankt
lilalinda schreef:
29-04-2022 15:42
Dat zou wel kunnen.. maar voor hem is het zo dat als ik weg ga dan is het direct einde oefening. Er is geen middenweg..
Hoe is dat 2de kind er eigenlijk gekomen als er geen seks is?

Wat zegt hij als jij zegt dat hij kan kiezen: Relatie-therapie of hij ziet zijn kinderen nog maar halftijds?

En ga zorgen dat je financieel zo onafhankelijk mogelijk bent en dat je op elke woningbouw-lijst in de regio staat.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Zorro1994 schreef:
29-04-2022 19:54
Dat zou wel kunnen.. maar voor hem is het zo dat als ik weg ga dan is het direct einde oefening. Er is geen middenweg..
Dat lijkt me niet verkeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven