Stedentrip polen, gaan of niet?

24-04-2022 07:38 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komende zomervakantie staat er een (steden)tripje naar polen op het programma, geboekt voor de oorlog. Zou jij gaan? Polen is qua reisadvies groen maar ivm het grote aantal vluchtelingen die het land opvangt en dat het grenst aan Oekraïne doet me wel twijfelen
Fairway schreef:
25-04-2022 09:32
Maar je spreekt dus niet uit ervaring. Misschien heb je gelijk hoor maar dat weet je toch pas als je er bent geweest? Ik heb ook vakantie gevierd op een eiland waar dagelijks vluchtelingen aankomen. Merkte er niets van.
Maar vond je het niet,ongepast, om daar lekker vakantie te vieren terwijl een kilometer verder (bij wijze van) mensen in kampen zaten of aanspoelen

Dat is wat ik me dus ook afvraag over polen
Mijn zus zat de afgelopen weken in Polen. Iedereen die dat hoorde, trok een bang gezicht. Maar er was niets vreemds daar.
Purplepeanut schreef:
27-04-2022 06:37
Maar vond je het niet,ongepast, om daar lekker vakantie te vieren terwijl een kilometer verder (bij wijze van) mensen in kampen zaten of aanspoelen

Dat is wat ik me dus ook afvraag over polen

Je kunt prima naar Polen. Wij gaan binnenkort ook. Er is geen illegale migratie via een illegale route, maar sprake van vluchtelingen die opgevangen worden. Polen is ook een groot land.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven