hopeloos

15-06-2009 19:58 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
goede avond iedereen,

Ik ben een jongen van bijna 20 jaar en heb al 2 jaar en 3 maand een relatie met mijn vriendin.

De laatste tijd beginnen we minder en minder sex te krijgen tegenover in begin was dat 2 keer per week.

Nu de laatste maanden is het maar 1 keer per maand.

Ik probeer wel maar ze zegt elke keer dat ze moe is of dat ze hoofdpijn heeft.

En dan wil ik erover praten en ze wil dat niet. want dat ik er dan verder over ga dan word ze kwaad en dan zegt ze is sex dan zo belangrijk?

Ik vind van van wel toch meer dan 1 keer per maand en ze zou dan op 1 vaste dag willen of zaterdag als het er dan al zou van komen..

Nu heb ik eens een artikel gelezen over asexueel, kan dat ze dat is ?

ik weet er echt geen raad meer mee ik word er zelfs radeloos over.

Ik weet niet of dat het aan mij ligt ofzo.

Want volgens mij begint ze ook naar andere jongens te kijken op netlog.

Ik weet niet wat er is want ze heeft nu examens enzo.

Vanaf dat ze een hondje had gekocht is het tussen ons bergaf gegaan.

ik wil veel aandacht en ik krijg dat nu niet meer en vanaf toen is de sex ook beginnen te minderen.

zou ze mij niet meer sexy vinden ofzo? of met mij niet meer willen?

Tijdens de vakanties deden wij het elke dag en nu zie ik ook niet meer in dat we dat gaan doen. Wij vrijen ook altijd met licht uit.Zou ze dan stiekem aan andere mannen denken?

ik weet echt niet meer wat te denken, ik ben er stilletjes aan onder door aant gaan.

Kan dat nu zijn omdat ze de gip moet afgeven en examens zijn ofzo door de stress ofzo ?

Want ik weet het helemaal niet meer.

ik vraag soms dat er iets is fzo maar dan zegt ze dat er helemaal niets is. Maar ik denk toch dat er iets is.

Overlaatst zei ze toen ik zo aant strelen was toen zei ze nee en toen zei ze tegen mij.

Het ligt niet aan jou, maar volgens mij ligt het wel aan mij want ze zeggen soms toch dat een vrouw ja zegt dat ze nee bedoeld en andersom ook.

Nu het laatste puntje op vakantie en soms gewoon thuis gingen wij samen in bad en nu wil ze dat ook niet meer en vroeg van het weekend waarom niet en ze zei dat dat te krap was en voordien zei ze dat ze dan haar haar niet goed kan wassen.

Zijn dat allemaal smoesjes om toch maar niet met mij naakt te moeten zijn ofzo ?

Want ik weet het allemaal niet meer.

cry: cry:
quote:onwetende schreef op 15 juni 2009 @ 19:58:

goede avond iedereen,

Ik ben een jongen van bijna 20 jaar en heb al 2 jaar en 3 maand een relatie met mijn vriendin.

De laatste tijd beginnen we minder en minder sex te krijgen tegenover in begin was dat 2 keer per week.

Nu de laatste maanden is het maar 1 keer per maand.

Ik probeer wel maar ze zegt elke keer dat ze moe is of dat ze hoofdpijn heeft.

En dan wil ik erover praten en ze wil dat niet. want dat ik er dan verder over ga dan word ze kwaad en dan zegt ze is sex dan zo belangrijk?

Ik vind van van wel toch meer dan 1 keer per maand en ze zou dan op 1 vaste dag willen of zaterdag als het er dan al zou van komen..

Nu heb ik eens een artikel gelezen over asexueel, kan dat ze dat is ?

ik weet er echt geen raad meer mee ik word er zelfs radeloos over.

Ik weet niet of dat het aan mij ligt ofzo.

Want volgens mij begint ze ook naar andere jongens te kijken op netlog.

Ik weet niet wat er is want ze heeft nu examens enzo.

Vanaf dat ze een hondje had gekocht is het tussen ons bergaf gegaan.

ik wil veel aandacht en ik krijg dat nu niet meer en vanaf toen is de sex ook beginnen te minderen.

zou ze mij niet meer sexy vinden ofzo? of met mij niet meer willen?

Tijdens de vakanties deden wij het elke dag en nu zie ik ook niet meer in dat we dat gaan doen. Wij vrijen ook altijd met licht uit.Zou ze dan stiekem aan andere mannen denken?

ik weet echt niet meer wat te denken, ik ben er stilletjes aan onder door aant gaan.

Kan dat nu zijn omdat ze de gip moet afgeven en examens zijn ofzo door de stress ofzo ?

Want ik weet het helemaal niet meer.

ik vraag soms dat er iets is fzo maar dan zegt ze dat er helemaal niets is. Maar ik denk toch dat er iets is.

Overlaatst zei ze toen ik zo aant strelen was toen zei ze nee en toen zei ze tegen mij.

Het ligt niet aan jou, maar volgens mij ligt het wel aan mij want ze zeggen soms toch dat een vrouw ja zegt dat ze nee bedoeld en andersom ook.

Nu het laatste puntje op vakantie en soms gewoon thuis gingen wij samen in bad en nu wil ze dat ook niet meer en vroeg van het weekend waarom niet en ze zei dat dat te krap was en voordien zei ze dat ze dan haar haar niet goed kan wassen.

Zijn dat allemaal smoesjes om toch maar niet met mij naakt te moeten zijn ofzo ?

Want ik weet het allemaal niet meer.

cry: cry:Wat heeft die hond met het verhaal te maken? En waarom zou je een vrouw niet op haar woord kunnen geloven?
misschien komt het ook niet door jou, maar is het gevoel er gewoon niet meer. Jullie zijn erg jong de relatie in gegaan en juist in deze leeftijdsfase gebeurd er een hoop waardoor je uit elkaar groeit. En zeg zelf 1 x in de maand sex als je 20 bent is toch niet gezond? Vraag het aan haar, maar wees voorbereid op een vervelend antwoord...
Als een vrouw nee zegt bedoelt ze ook nee.

Omdat jouw vriendin niet meer met jou naar bed wil betekent dat niet dat ze aseksueel is.

Het kan heel goed zijn dat ze uitgekeken is op jou en jullie relatie. Dat is natuurlijk heel vervelend maar niet ongebruikelijk als je zo jong bent. Zeg gewoon eens tegen haar dat je wilt praten over jullie relatie (niet over seks dus). Vraag haar of ze wil doorgaan en bedenk ook wat jij wil. Wil je wel een relatie met een meisje dat bijna nooit seks wil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven