Viva verhalen vanaf in den beginne
maandag 15 juni 2009 om 19:36
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
maandag 15 juni 2009 om 23:46
maandag 15 juni 2009 om 23:46
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 23:41:
Oke laatste dan...want als ik een ban krijg dan moeten jullie wel protesteren hoor! Dat eis ik dan.
Nou ja in het wit posten lukt me dus niet...dan maar weggehaald.Shi heeft het gezien. Die is nu druk reclames aan het googelen. hahahahah, die heeft zich nu als een pitbull vast gebeten.
Oke laatste dan...want als ik een ban krijg dan moeten jullie wel protesteren hoor! Dat eis ik dan.
Nou ja in het wit posten lukt me dus niet...dan maar weggehaald.Shi heeft het gezien. Die is nu druk reclames aan het googelen. hahahahah, die heeft zich nu als een pitbull vast gebeten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

maandag 15 juni 2009 om 23:49
maandag 15 juni 2009 om 23:51
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 23:49:
[...]
Geen idee zover ben ik niet op de hoogte. Weet wel dat ze zich verkletst had en dat ze er zelf van geschrokken was.Shi zegt dat hte niet Saar is. Dinges bedoelt die oudere zegt ze.
[...]
Geen idee zover ben ik niet op de hoogte. Weet wel dat ze zich verkletst had en dat ze er zelf van geschrokken was.Shi zegt dat hte niet Saar is. Dinges bedoelt die oudere zegt ze.
maandag 15 juni 2009 om 23:54
maandag 15 juni 2009 om 23:57
maandag 15 juni 2009 om 23:58
quote:Dushi74 schreef op 15 juni 2009 @ 23:55:
Hmmm begrijp je niet helemaal MV. Maar dat zal aan het tijdstip van de avond liggen. (of aan mij hahhaha)Op dit moment wilde Shi dat ze haar account niet op non-aktief had laten zetten.
Hmmm begrijp je niet helemaal MV. Maar dat zal aan het tijdstip van de avond liggen. (of aan mij hahhaha)Op dit moment wilde Shi dat ze haar account niet op non-aktief had laten zetten.