Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hoi

Ja,alles oke hoor,alleen erg druk maar verder prima! Leuk huis ook,net iets verderop als waar ze eerst woonde.
Juultje, ik denk dat de zwangerschap nu ook zwaarder is omdat je de zorg voor JD erbij hebt, da's extra vermoeiend.

Chadi, de toetsweek is juist voor de leerlingen. Het jaar eindigt nu eenmaal voor elk vak met een eindtoets omdat daarin het geleerde van het jaar getoetst moet worden. En door zo'n toetsweek hebben ze in ieder geval geen andere lessen tussendoor. Voor docenten is het niet echt een pretje zo'n week. Surveilleren is vreselijk en al het nakijkwerk van alle klassen komt in 1 berg binnen.

Ik heb gelukkig geen vak met veel nakijkwerk, maar ik heb in onze toetsweek eindgesprekken met de leerlingen van CKV. Ik heb 2 klassen CKV dus dat worden 57 gesprekken van 15 minuten

Luni, leuk dat je bij Poesie bent geweest.

Compu, leuk idee om een vakantietopic op h te maken.

Goeiemorgen!

J is gaan vissen dus ik was ook vroeg op.Zo maar weer naar moeders,gisterenavond ook geweest.Ik was het zo spuugzat gisteren,zat te janken in de auto Gisterenavond gaf ik aan ermee klaar te zijn,is ook best zwaar na mn werk en toen kwam er 2 mondig "Ah,geeft toch niets,lekker naar huis en morgen weer met frisse moed verder" Maar niets is verplicht he.. Ik ga dit weekend nog en dan verhuizen aan het eind van de maand en verder niet.Dan maar een schuldgevoel. Mn moeder zat eerst diep in de shit en later kwam ze best bij(door mn zus hoor) en ze heeft me vaak het leuke bedrag genoemd wat op haar rekening staat..maar een klusjesman inhuren voor dit k..werk,echt niet!

Sorry,t zit me nogal hoog,alles wat ik hier in dit huis niet heb willen/kunnen doen loop ik daar nu te doen,ben het spuug en spuugzat even........
Luni

Snap het wel hoor, je hebt in je eigen huis ook nog van alles te doen maar in plaats daarvan ben je nu daar steeds bezig. Het is ook best erg vermoeiend om dat na je werk nog allemaal te gaan doen en een schulgevoel lijkt me niet nodig, je hebt al heel veel gedaan!
Ja,vind ik ook wel maar t blijft knagen.Misschien ook omdat niemand(behalve ons wonderkind de timmerman mn zwager) waardering krijgt,altijd maar het idee dat het niet goed genoeg is Mn moeder zelf heeft een soort reuma dus die stopt steeds even,de handen zijn dan evenzogoed niet te moe om een shaggie te draaien

Maar goed,ik lees net op Hyves dat iemand die ik van het uitgaan redelijk ken er niet lang meer zal zijn,melanoomk... Dat relativeert weer...........Bah!
p.s. Hoe voel jij je vandaag???

Goedenmiddag. Jaaa nu weet ik het zeker Juul, je krijgt een boy hahaha. Spannend blijft het wel he? In mijn tijd hadden ze helemaal nog geen echo (alleen bij echt noodzakelijk) . Toch wel apart dat je dan kan zien wat het wordt, heel hoog percentage nauwkeurig.

Balen dat je je soms zo vermoeid ed voelt. Maar het gaat nu snel he?

Was alles goed met Poes? Leest ze nog wel gezellig mee dan? Ook een soort mini-meeting dus.

Grappig jij ook een meeting Comp? In het verleden ben ik ook eens een weekend met dames van het forum weggeweest. Was met de motormeiden. Nu heb ik al het contact verloren.

Okee Mokkie dan had ik dat verkeerd ingeschat. Ik vind het zo zwaar voor ze, zo'n toetsweek. CZ heeft er al 2 van de 3 verknald. NL snapte hij de tekst niet en zn presentatie AK werd door meneer stagair afgekeurd omdat hij op het blaadje keek. Hij werd zelfs uitgelachen door die man. Nou ja zeg.

Direct daarna is hij naar zn AK leraar gegaan en heeft hij uitgelegd wat er gebeurd is. NB keek de halve klas op een blaadje met presenteren. En dan krijg ik toch wel een klein beetje het gevoel dat ze CZ moeten "hebben" vanwege gedrag uit het verleden. AK leraar kon zich gelukkig vinden in CZ en ze gaan er pratend met elkaar nog wat van maken.

(btw: met deze man kan CZ heel goed praten, is ook de leraar van de sv training).

Luni wat vervelend dat je er zo doorzit zeg. Heel erg vermoeiend allemaal en nee zeggen tegen je moeder is moeilijk. Dat schuldgevoel, nergens voor nodig.

Wat ik altijd lees; jij bent een prima dochter voor haar en hebt al vaker veel voor haar gedaan toch?

Wij zijn weer druk hier. Veel afspraken voor de komende tijd. Moeilijk om nee te zeggen soms. Heb er nog een afspraak bij gepropt met een lief vriendinnetje die we al een half jaar niet meer gezien hebben. Maar we wilden zo graag afspreken voor de vakantie.

Nu zo een feestje en morgenmiddag weer. Van CD-vriendje. Een eind weg dus.

Cha
Dank je Cha,ik heb nu ook wel wat meer mn grenzen aangegeven.Ik vind het gewoon ongelooflijk dat ze dat huis heeft aangenomen en er maar van uit gaat dat wij dat wel even doen.Heb ook een stiekum gesprekje hierover met mn zusje gehad in een achterkamer en we zitten weer op dezelfde golflengte.Ik zei laatst dat ik wel enig kind leek maar dat neem ik terug,mn zusje is daar nog vaker dan ik.

J en ik zitten nog buiten,het is heerlijk

Met Poes alles oke,wel druk!
Goeiemorgen!

Weinig buiten zitten vandaag,wat een deceptie

Dan maar sporten...

Fijne dag allemaal!
Goedenmorgen. Ons weekend was weer druk maar ook supergezellig.

En het was heel mooi weer in N-Holland moet ik zeggen. Buiten gezeten.

Geen weer inderdaad (vandaag dus, lol) maar ik moet toch werken hahaa.

Fijne dag.

Cha
Hello,

Zal even teruglezen als het lukt. Cha in NH? En Luni bozig? Juultje echo gehad??

Hoop dat het lukt om te lezen.
Juultje, de schoolkeuze is bekend, maar nu nog afwachten of ze toegelaten wordt. Dat duurt een maand of 5.

Aha, je zegt 'hem'. Is dat een bekentenis?
Irri Luni van je moeder. Goed dat je je niet laat manipuleren en het op tijd doorhebt. Of vind je van niet?

Zal even H. aandoen.
Gelezen Compu! Idd een taaie even

Ik was vandaag sporten en naar de sauna,heerlijk
Compu, het is een hem totdat een echo evt. anders bewijst . Volgende week zaterdag weten we het als het goed is. Ik laat het weten hoor als het bekend is!

Ik zal zo even naar h gaan.
Goeiemorgen

Wat een druilerig weer he ...

Compu,niet meer bozig hoor, was maar even.Ben er nog steeds niet blij mee maar heb wat grenzen en conclusies getrokken
Doe je goed. Is af en toe nodig he.

Ik ben naar dok geweest met bobbels in borsten weer. Dinsdag mammografie en gelijk uitslag.

Bewolkt hier. Wordt het morgen mooi?
Morgen wordt het iets beter, 20-24 graden en zonniger

Ik dacht dat je al eens een mammografie had laten doen? Spannend joh maar fijn dat je gelijk wat weet!

Ik heb werkelijk niets bijzonders uitgevroten hier,we zijn weer zo'n beetje terug bij af,heb geen zin meer om wat op te pakken ook...lekker wispelturig ook,eerst er helemaal voor gaan en dan zo'n houding!

J en ik zitten allebei met stokjes tussen de oogleden vandaag,vannacht wakker gehouden door minimaal 6 muggen

Mogen ze rusten in vrede

Ik heb nu alles open staan zodat het afkoelt,houden muggen helemaal niet van!
Dat was een echo, een half jaar geleden ongeveer.

Wil je geen horren of andere dingen die de muggen buitenhouden? Dan is het helemaal fijn ramen opengooien.

Je hebt de horren tegenwoordig ook met klittenband.
Goeiemorgen

Jaaaa,dat willen we wel hoor,maar tijd en geld etc...er komt best veel kijken bij zo'n gloednieuw huis Maar we gaan alvast voor een hor voor de achterdeur (ook fijn voor Jim!) en voor het slaapkamerraam,zal beter zijn.

Al doende loop je toch tegen dingen aan die nog moeten.Ik kreeg vroige week een leuk bedrag aan VVV Irischeques,daar heb ik dan weer een bbq en spullen voor het huis van gekocht,zoals zo'n ultra-lang ramenwas-stok-geval.`Ik maak aldoor lijstjes met dingen die we ooit nog eens moeten doen of aanschaffen.Langzamerhand kom je er dan wel

Gisteren heb ik van iemand een heel groot compliment gekregen,ik loop een beetje naast mn schoenen vandaag

Niet op mn werk, maar van de bewonerscommissie.
Comp? Heb je al uitslag? Je had vandaag een mammo?

Leuk die bonnen Luni. Ik heb er ook nog een aantal liggen. Nu nog tijd maken om ze te besteden, aan mezelf.

Cha
Spannend, Compu, wel fijn dat je direct de uitslag krijgt.

Balen hoor, Luni, dat je weer terug bij af bent. Leuk die bonnen, wij hebben er ook nog liggen geloof ik.

Ik heb werknieuws op h geplaatst, geen slecht nieuws, maar wel een behoorlijke verandering, ben er al de hele dag in mijn achterhoofd mee bezig.

JM is vanavond met een vriend vertrokken op motorvakantie, dinsdagochtend is hij weer terug. Pfff, echt vreselijk vind ik dat, vooral de eerste avond, ik stond m'n tranen terug te dringen toen hij de straat uit reed. Zit nu met mijn ziel onder m'n arm op de bank
Och balen Juultje. Jeeh ik wist niet dat hij weg zou gaan. Best wel lang, bijna een week.

Maar dat is ook zo weer voorbij. Is hij dan wel terug voor de echo?

Kalm aan hoor meis.

Cha
De bedoeling was eigenlijk korter, maar er gaat niet eerder een trein terug (ze nemen de motortrein naar München). De echo is volgende week zaterdag, dus hij is ruim op tijd terug. Ik vind het toch altijd een beetje eng op een of andere manier als hij zo ver weg gaat motorrijden. Ik weet wel dat hij geen gekke dingen doet, maar toch... hij is niet alleen op de weg.
Goeiemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven