Kletsgroepje LIIII
vrijdag 12 juni 2009 om 20:59
Juultje, ik denk dat de zwangerschap nu ook zwaarder is omdat je de zorg voor JD erbij hebt, da's extra vermoeiend.
Chadi, de toetsweek is juist voor de leerlingen. Het jaar eindigt nu eenmaal voor elk vak met een eindtoets omdat daarin het geleerde van het jaar getoetst moet worden. En door zo'n toetsweek hebben ze in ieder geval geen andere lessen tussendoor. Voor docenten is het niet echt een pretje zo'n week. Surveilleren is vreselijk en al het nakijkwerk van alle klassen komt in 1 berg binnen.
Ik heb gelukkig geen vak met veel nakijkwerk, maar ik heb in onze toetsweek eindgesprekken met de leerlingen van CKV. Ik heb 2 klassen CKV dus dat worden 57 gesprekken van 15 minuten
Luni, leuk dat je bij Poesie bent geweest.
Compu, leuk idee om een vakantietopic op h te maken.
Chadi, de toetsweek is juist voor de leerlingen. Het jaar eindigt nu eenmaal voor elk vak met een eindtoets omdat daarin het geleerde van het jaar getoetst moet worden. En door zo'n toetsweek hebben ze in ieder geval geen andere lessen tussendoor. Voor docenten is het niet echt een pretje zo'n week. Surveilleren is vreselijk en al het nakijkwerk van alle klassen komt in 1 berg binnen.
Ik heb gelukkig geen vak met veel nakijkwerk, maar ik heb in onze toetsweek eindgesprekken met de leerlingen van CKV. Ik heb 2 klassen CKV dus dat worden 57 gesprekken van 15 minuten
Luni, leuk dat je bij Poesie bent geweest.
Compu, leuk idee om een vakantietopic op h te maken.
zaterdag 13 juni 2009 om 07:57
Goeiemorgen!
J is gaan vissen dus ik was ook vroeg op.Zo maar weer naar moeders,gisterenavond ook geweest.Ik was het zo spuugzat gisteren,zat te janken in de auto Gisterenavond gaf ik aan ermee klaar te zijn,is ook best zwaar na mn werk en toen kwam er 2 mondig "Ah,geeft toch niets,lekker naar huis en morgen weer met frisse moed verder" Maar niets is verplicht he.. Ik ga dit weekend nog en dan verhuizen aan het eind van de maand en verder niet.Dan maar een schuldgevoel. Mn moeder zat eerst diep in de shit en later kwam ze best bij(door mn zus hoor) en ze heeft me vaak het leuke bedrag genoemd wat op haar rekening staat..maar een klusjesman inhuren voor dit k..werk,echt niet!
Sorry,t zit me nogal hoog,alles wat ik hier in dit huis niet heb willen/kunnen doen loop ik daar nu te doen,ben het spuug en spuugzat even........
J is gaan vissen dus ik was ook vroeg op.Zo maar weer naar moeders,gisterenavond ook geweest.Ik was het zo spuugzat gisteren,zat te janken in de auto Gisterenavond gaf ik aan ermee klaar te zijn,is ook best zwaar na mn werk en toen kwam er 2 mondig "Ah,geeft toch niets,lekker naar huis en morgen weer met frisse moed verder" Maar niets is verplicht he.. Ik ga dit weekend nog en dan verhuizen aan het eind van de maand en verder niet.Dan maar een schuldgevoel. Mn moeder zat eerst diep in de shit en later kwam ze best bij(door mn zus hoor) en ze heeft me vaak het leuke bedrag genoemd wat op haar rekening staat..maar een klusjesman inhuren voor dit k..werk,echt niet!
Sorry,t zit me nogal hoog,alles wat ik hier in dit huis niet heb willen/kunnen doen loop ik daar nu te doen,ben het spuug en spuugzat even........
zaterdag 13 juni 2009 om 08:59
Luni
Snap het wel hoor, je hebt in je eigen huis ook nog van alles te doen maar in plaats daarvan ben je nu daar steeds bezig. Het is ook best erg vermoeiend om dat na je werk nog allemaal te gaan doen en een schulgevoel lijkt me niet nodig, je hebt al heel veel gedaan!
Snap het wel hoor, je hebt in je eigen huis ook nog van alles te doen maar in plaats daarvan ben je nu daar steeds bezig. Het is ook best erg vermoeiend om dat na je werk nog allemaal te gaan doen en een schulgevoel lijkt me niet nodig, je hebt al heel veel gedaan!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zaterdag 13 juni 2009 om 09:10
Ja,vind ik ook wel maar t blijft knagen.Misschien ook omdat niemand(behalve ons wonderkind de timmerman mn zwager) waardering krijgt,altijd maar het idee dat het niet goed genoeg is Mn moeder zelf heeft een soort reuma dus die stopt steeds even,de handen zijn dan evenzogoed niet te moe om een shaggie te draaien
Maar goed,ik lees net op Hyves dat iemand die ik van het uitgaan redelijk ken er niet lang meer zal zijn,melanoomk... Dat relativeert weer...........Bah!
Maar goed,ik lees net op Hyves dat iemand die ik van het uitgaan redelijk ken er niet lang meer zal zijn,melanoomk... Dat relativeert weer...........Bah!
zaterdag 13 juni 2009 om 15:48
Goedenmiddag. Jaaa nu weet ik het zeker Juul, je krijgt een boy hahaha. Spannend blijft het wel he? In mijn tijd hadden ze helemaal nog geen echo (alleen bij echt noodzakelijk) . Toch wel apart dat je dan kan zien wat het wordt, heel hoog percentage nauwkeurig.
Balen dat je je soms zo vermoeid ed voelt. Maar het gaat nu snel he?
Was alles goed met Poes? Leest ze nog wel gezellig mee dan? Ook een soort mini-meeting dus.
Grappig jij ook een meeting Comp? In het verleden ben ik ook eens een weekend met dames van het forum weggeweest. Was met de motormeiden. Nu heb ik al het contact verloren.
Okee Mokkie dan had ik dat verkeerd ingeschat. Ik vind het zo zwaar voor ze, zo'n toetsweek. CZ heeft er al 2 van de 3 verknald. NL snapte hij de tekst niet en zn presentatie AK werd door meneer stagair afgekeurd omdat hij op het blaadje keek. Hij werd zelfs uitgelachen door die man. Nou ja zeg.
Direct daarna is hij naar zn AK leraar gegaan en heeft hij uitgelegd wat er gebeurd is. NB keek de halve klas op een blaadje met presenteren. En dan krijg ik toch wel een klein beetje het gevoel dat ze CZ moeten "hebben" vanwege gedrag uit het verleden. AK leraar kon zich gelukkig vinden in CZ en ze gaan er pratend met elkaar nog wat van maken.
(btw: met deze man kan CZ heel goed praten, is ook de leraar van de sv training).
Luni wat vervelend dat je er zo doorzit zeg. Heel erg vermoeiend allemaal en nee zeggen tegen je moeder is moeilijk. Dat schuldgevoel, nergens voor nodig.
Wat ik altijd lees; jij bent een prima dochter voor haar en hebt al vaker veel voor haar gedaan toch?
Wij zijn weer druk hier. Veel afspraken voor de komende tijd. Moeilijk om nee te zeggen soms. Heb er nog een afspraak bij gepropt met een lief vriendinnetje die we al een half jaar niet meer gezien hebben. Maar we wilden zo graag afspreken voor de vakantie.
Nu zo een feestje en morgenmiddag weer. Van CD-vriendje. Een eind weg dus.
Cha
Balen dat je je soms zo vermoeid ed voelt. Maar het gaat nu snel he?
Was alles goed met Poes? Leest ze nog wel gezellig mee dan? Ook een soort mini-meeting dus.
Grappig jij ook een meeting Comp? In het verleden ben ik ook eens een weekend met dames van het forum weggeweest. Was met de motormeiden. Nu heb ik al het contact verloren.
Okee Mokkie dan had ik dat verkeerd ingeschat. Ik vind het zo zwaar voor ze, zo'n toetsweek. CZ heeft er al 2 van de 3 verknald. NL snapte hij de tekst niet en zn presentatie AK werd door meneer stagair afgekeurd omdat hij op het blaadje keek. Hij werd zelfs uitgelachen door die man. Nou ja zeg.
Direct daarna is hij naar zn AK leraar gegaan en heeft hij uitgelegd wat er gebeurd is. NB keek de halve klas op een blaadje met presenteren. En dan krijg ik toch wel een klein beetje het gevoel dat ze CZ moeten "hebben" vanwege gedrag uit het verleden. AK leraar kon zich gelukkig vinden in CZ en ze gaan er pratend met elkaar nog wat van maken.
(btw: met deze man kan CZ heel goed praten, is ook de leraar van de sv training).
Luni wat vervelend dat je er zo doorzit zeg. Heel erg vermoeiend allemaal en nee zeggen tegen je moeder is moeilijk. Dat schuldgevoel, nergens voor nodig.
Wat ik altijd lees; jij bent een prima dochter voor haar en hebt al vaker veel voor haar gedaan toch?
Wij zijn weer druk hier. Veel afspraken voor de komende tijd. Moeilijk om nee te zeggen soms. Heb er nog een afspraak bij gepropt met een lief vriendinnetje die we al een half jaar niet meer gezien hebben. Maar we wilden zo graag afspreken voor de vakantie.
Nu zo een feestje en morgenmiddag weer. Van CD-vriendje. Een eind weg dus.
Cha
zaterdag 13 juni 2009 om 21:08
Dank je Cha,ik heb nu ook wel wat meer mn grenzen aangegeven.Ik vind het gewoon ongelooflijk dat ze dat huis heeft aangenomen en er maar van uit gaat dat wij dat wel even doen.Heb ook een stiekum gesprekje hierover met mn zusje gehad in een achterkamer en we zitten weer op dezelfde golflengte.Ik zei laatst dat ik wel enig kind leek maar dat neem ik terug,mn zusje is daar nog vaker dan ik.
J en ik zitten nog buiten,het is heerlijk
Met Poes alles oke,wel druk!
J en ik zitten nog buiten,het is heerlijk
Met Poes alles oke,wel druk!
dinsdag 16 juni 2009 om 15:27
Morgen wordt het iets beter, 20-24 graden en zonniger
Ik dacht dat je al eens een mammografie had laten doen? Spannend joh maar fijn dat je gelijk wat weet!
Ik heb werkelijk niets bijzonders uitgevroten hier,we zijn weer zo'n beetje terug bij af,heb geen zin meer om wat op te pakken ook...lekker wispelturig ook,eerst er helemaal voor gaan en dan zo'n houding!
J en ik zitten allebei met stokjes tussen de oogleden vandaag,vannacht wakker gehouden door minimaal 6 muggen
Mogen ze rusten in vrede
Ik heb nu alles open staan zodat het afkoelt,houden muggen helemaal niet van!
Ik dacht dat je al eens een mammografie had laten doen? Spannend joh maar fijn dat je gelijk wat weet!
Ik heb werkelijk niets bijzonders uitgevroten hier,we zijn weer zo'n beetje terug bij af,heb geen zin meer om wat op te pakken ook...lekker wispelturig ook,eerst er helemaal voor gaan en dan zo'n houding!
J en ik zitten allebei met stokjes tussen de oogleden vandaag,vannacht wakker gehouden door minimaal 6 muggen
Mogen ze rusten in vrede
Ik heb nu alles open staan zodat het afkoelt,houden muggen helemaal niet van!
woensdag 17 juni 2009 om 09:35
Goeiemorgen
Jaaaa,dat willen we wel hoor,maar tijd en geld etc...er komt best veel kijken bij zo'n gloednieuw huis Maar we gaan alvast voor een hor voor de achterdeur (ook fijn voor Jim!) en voor het slaapkamerraam,zal beter zijn.
Al doende loop je toch tegen dingen aan die nog moeten.Ik kreeg vroige week een leuk bedrag aan VVV Irischeques,daar heb ik dan weer een bbq en spullen voor het huis van gekocht,zoals zo'n ultra-lang ramenwas-stok-geval.`Ik maak aldoor lijstjes met dingen die we ooit nog eens moeten doen of aanschaffen.Langzamerhand kom je er dan wel
Gisteren heb ik van iemand een heel groot compliment gekregen,ik loop een beetje naast mn schoenen vandaag
Niet op mn werk, maar van de bewonerscommissie.
Jaaaa,dat willen we wel hoor,maar tijd en geld etc...er komt best veel kijken bij zo'n gloednieuw huis Maar we gaan alvast voor een hor voor de achterdeur (ook fijn voor Jim!) en voor het slaapkamerraam,zal beter zijn.
Al doende loop je toch tegen dingen aan die nog moeten.Ik kreeg vroige week een leuk bedrag aan VVV Irischeques,daar heb ik dan weer een bbq en spullen voor het huis van gekocht,zoals zo'n ultra-lang ramenwas-stok-geval.`Ik maak aldoor lijstjes met dingen die we ooit nog eens moeten doen of aanschaffen.Langzamerhand kom je er dan wel
Gisteren heb ik van iemand een heel groot compliment gekregen,ik loop een beetje naast mn schoenen vandaag
Niet op mn werk, maar van de bewonerscommissie.
woensdag 17 juni 2009 om 20:34
Spannend, Compu, wel fijn dat je direct de uitslag krijgt.
Balen hoor, Luni, dat je weer terug bij af bent. Leuk die bonnen, wij hebben er ook nog liggen geloof ik.
Ik heb werknieuws op h geplaatst, geen slecht nieuws, maar wel een behoorlijke verandering, ben er al de hele dag in mijn achterhoofd mee bezig.
JM is vanavond met een vriend vertrokken op motorvakantie, dinsdagochtend is hij weer terug. Pfff, echt vreselijk vind ik dat, vooral de eerste avond, ik stond m'n tranen terug te dringen toen hij de straat uit reed. Zit nu met mijn ziel onder m'n arm op de bank
Balen hoor, Luni, dat je weer terug bij af bent. Leuk die bonnen, wij hebben er ook nog liggen geloof ik.
Ik heb werknieuws op h geplaatst, geen slecht nieuws, maar wel een behoorlijke verandering, ben er al de hele dag in mijn achterhoofd mee bezig.
JM is vanavond met een vriend vertrokken op motorvakantie, dinsdagochtend is hij weer terug. Pfff, echt vreselijk vind ik dat, vooral de eerste avond, ik stond m'n tranen terug te dringen toen hij de straat uit reed. Zit nu met mijn ziel onder m'n arm op de bank
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
woensdag 17 juni 2009 om 21:34
De bedoeling was eigenlijk korter, maar er gaat niet eerder een trein terug (ze nemen de motortrein naar München). De echo is volgende week zaterdag, dus hij is ruim op tijd terug. Ik vind het toch altijd een beetje eng op een of andere manier als hij zo ver weg gaat motorrijden. Ik weet wel dat hij geen gekke dingen doet, maar toch... hij is niet alleen op de weg.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'