Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ja Mokkie hij gaat dus over naar de 4e en dan mag hij eens laten zien wat hij kan. De stress van het afgelopen schooljaar wil ik niet nog eens meemaken.

Onhandig van hem is het niet hoor. Gewoon heel stom en miss struisvogelachtig. Gelukkig was daar zn zus .....

Vakantie is begonnen en zo ook het grote hangen. Heb CZ al aangegeven dat hij wat taken in huis mag gaan doen. Elke dag wat. CD heeft as we speak haar laatste tentamen (tja moet je nagaan zelf was ze ook heel druk met school en toch zo voor haar broertje staan en opkomen en helpen) en dan begint haar werkzame vakantie-leventje. Ze kan het geld goed gebruiken en van hangen houdt zij dan net weer niet, gelukkig.

Wie dit op tijd leest; duimen jullie voor haar met mij?

Cha
chadi: wat een schat van een dochter heb je toch, en dat terwel ze zelf nog stevig aan het blokken was/is

ik wens haar ook veel sucses vandaag.

tja ik zelf deed ook alles op het laatste moment, maar gelukkig altijd alles netjes gehaald. ik hoop dat ie nu zijn lesje geleerd heeft

juultje: gelukkig dat alles goed gaat met je ukkie, kan me er wel iets bij voorstelen dat je op zo'n moment even schrikt.

paps gaat vandaag naar de revalidatie, voor de eerste keer. ik hoop maar dat ie er kan komen. vannavond hoor ik wel hoe het gegaan is
Haha, ik drukte me misschien ook wel wat voorzichtig it met mijn 'onhandig'.

Ik duim mee voor CD.

Poesie, naar zeg dat het zo slecht gaat met je vader.
Jaaaaaaaaaaaa het is Cha-weer jongens ...
Goeiemorgen!
Goeiemorgen!

Ook luni-weer

Echt beter zo...
Mogge!
Net de pretecho gehad en het is overduidelijk een jongen!
Leuk leuk leuk Juultje!

Ga je nu ook focussen op "jongensdingen"?

Ik bedoel is zo'n echo echt 100% betrouwbaar?

Poes? Hoe ging de revalidatie?

Mokkie de vakantie is idd begonnen en zo ook het grote "hangen" van CZ, Ben er nu al zat van. Hij krijgt ook elke dag een klus in huis van me.

CD echter, die werkt nu lekker even wat meer (uitbreiding do-za baantje). Zij is dus druk zat met werk en pendelen van en naar vriendje.

Cha
Ze zei dat er geen twijfel mogelijk was, dus ik ga er 100% vanuit dat het een jongen is. Ik zal morgen ofzo wel een paar echofoto's online zetten.
Ha,dat zei ik toch,duidelijk een jongen

Mokkie,hou je het hoofd nog boven water? Zag op het nieuws dat het bijna overstroomd is daar! Hier nog geen enkele druppel en we zitten nog gewoon buiten.

Vandaag mn moeder verhuisd,zal er tzt wel wat op H zetten,te erg. Wat meeviel was dat het meeste was ingepakt....

We hebben het overleefd,hebben goed gedouched na afloop :-s

en lekker een fles wijn opengetrokken
Wel regen hier, maar geen overstroming ofzo. Vanmiddag was mijn familie hier (moeder en broer) en ons uitje viel wel een beetje in het water, maar toen zijn we maar lekker in een cafeetje gaan zitten

Juultje, nou dan zou ik er inderdaad maar niet meer aan twijfelen en lekker jongenskleertjes gaan scoren

Oh,gelukkig maar Mokkie,op het nieuws lijkt het altijd erger he

Ik smsde nog mn vriendin in Arnhem maar ook daar werd nergens een ark gebouwd,hoewel het op het nieuws wel zo gebracht werd

Hier nog steeds geen spatje hoor en de vuurkorf is allang uitgebrand.... J is op de fiets naar de avondwinkel voor meer wijn....flesje was dus niet genoeg voor het leed van vandaag :-S

Sjuul,ga maar lekker voor een jongen hoor,leuk joh!

Ik zag dat het vlg week 30 graden wordt..en ik ga naar Texel,heerlijk Nu wel zin in hoor...ik laat mn auto staan in Den Helder dus ben een beetje op ov en de fam aangewezen,lichtelijk eng maar komt wel goed
Goeiemorgen!

Niet zulk lekker weer vandaag,jammer
Hier is het toch weer goed warm geworden. Was net even in de tuin bezig, maar daar was het te warm voor, nu maar een beetje loom hangen. Veel beter

MB is uit spelen, die zal straks wel lekker bezweet thuiskomen.
In de loop van de middag werd het weer wat beter hier, maar het was wel erg benauwd vandaag. Even in de tuin gewerkt en het zweet liep me van de rug af, pfff. Ik kan nu sowieso minder goed tegen de warmte, 't is dus maar goed dat we komende week op Vlieland zitten, daar is het wat koeler. Voor hier wordt 30 graden voorspeld...

Gisteren een vriendin op bezoek gehad, was erg gezellig.
Veel plezier Juultje. Daar zal het idd lekkerder koel zijn.
hier een leuk liedje als afsluiting van een mooie dag
Leuk Mokkie !! Jij durft...

Ik zal zo even eea op H zetten.veel gebeurd afgelopen weekend vandaar ook een beetje afwezig hier.

Komt wel weer.. ( a la.. idd )
[fgcolor=#28A868] Juultje: gefeliciteerd, leuk hoor een zoon. een koningswens noemen ze dat toch, als je een dochter en een zoon heb. kan jij lekker met JD tutten, en B met JB2B voetballen

Luni : wat een werk is dat vehuizen toch, maar goed dat heb je nu ook weer gehad. nu maar lekker genieten op texel, of was het nu vlieland. in ieder geval komt er mooi weer aan, maar niet te bruin worden hoor, dan wordt ik sjalours

met paps gaat het nu weer goed. zijn eerste afspraak met de revalidatiearts was allen een gesprek en hij moest dan een stukje lopen. de volgende dag zou pa weer daar naar toe gaan maar dat is hem toen niet gelukt, had weer last van duizelingen.

gisteren mocht ie weer, en toen hebben ze hem laten lopen met hulpstukken. de eerst die ie uit mocht proberen was de rolator, maar dat was geen gezicht volgens de arts

toen kreeg hij van die nordic walking sticks, dat ging goed.

maar de arts was nog niet klaar met paps, toen moest ie proberebn te wandelen met 1 stick en dat ging ook erg goed, hij speerde door de gang heen. de arts zei ook tegen mijn vader dat ie rustiger moest lopen. en gisteren avond liep ie gewoon zijn rondje weer met de hond en mijn moeder. ook kan hij nu tijdens het wandelen omzich heen kijken. daavoor was het als ie ging lopen dat ie konstant naar de tegels keek om zijn evenwicht te behouden, en als ie dan rond wilde kijken dan ging hij op een bankje zitten of moest ie stilstaan. ik hoop dat dit zo door blijft gaan, want hij werdt heel depri door dat helegedoe. [fgcolor]
Je hebt gelijk Luni, maar de herkenbaarheid leek me niet zo groot

Poesie, het is allemaal niet niks met je vader. Hopelijk blijft het nu goed gaat met lopen.

Het is echt super super warm bij ons op school. We hebben veel glas en weinig goeie ventilatie. Eigenlijk niet te doen om zo te werken. En nu de laatste weken moet er ook heel veel op de computer gedaan worden (cijfers, overdracht, voorbereiden volgend jaar) en in ons computerhok is het helemaal onmenselijk warm.

Ik hou echt wel van warm weer, maar dan liever niet in een broeikas .
Hahha Mokkie de laatste cijfers inkloppen. Nou gelukkig is het nu def dat CZ overgaat maar oh wat een stress was dat.

Ik kijk overigens nog steeds elke dag op internet om te zien of een docent nog een verdwaald cijfer heeft neergezet en ja hoor, een aantal cijfers van gym stonden erbij. Gelukkig voldoendes.

Bij mij op het werk is het ook warm. Geen airco en een klimaatbeheersingsysteem dat niet te beheersen is haha. Maar wel lekker hoor, Cha weer .

Fijn poesie dat het beter gaat met je vader. Kan me wel een beetje voorstellen dat ie depri werd.

Zo weer naar buiten nu en morgen zal ik h weer eens checken.

Cha
Nog 1 dagje werken en dan vakantie!!!!! En ja we gaan er nog even tussen uit, niet lang maar toch. We gaan vrijdag tot maandag naar Belgie. Naar t recreatiepark Parelstrand, de naam zegt t al we hebben een strandje en er is een groot zwembad dus de kids zullen het naar hun zin hebben.

Hier was t ook best hectisch geweest, last van mijn rug gehad, ws stress. Tja EM nog steeds bij huis, veel sollicitatiebrieven de deur uit maar nog geen bericht. Toevallig werd hij vandaag gebeld door een detacheringsburo en morgen moet hij voor gesprek komen.

Volgende week vrijdag wordt ik eindelijk aan mijn hand geopereerd, dus forummen wordt traag met 1 hand hahahaha.

En we gaan bezig met de voorbereiding van EM zijn 50 jarige verjaardig, heel stiekum.

Dus Uk is een jongen Juul :-)) heb je al namen op t oog?

Cha geweldige dochter heb je, lief hoor van haar.

Luni wanneer ga je naar Texel? Wie weet kom je mijn neefjes tegen :-))) Mooie jongens en met een getinte huid :-))))

Poesie hopelijk blijft t goed gaan met je vader, kan me voorstellen dat hij er depri van werd.
Hoiiii,

We hadden bbq op mn werk,was erg lekker en gezellig. Op de een of andere manier loop ik wel weer te regelen enzo,soms is dat wel minder leuk.

Goed familie-bericht ook( zie H)

Voor jou ook he,Mok! Ik moet het nog lezen...

Ik ga zaterdag vroeg naar Texel Eef,tot zondag namiddag,lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven