Wat helpt tegen wratten?
zondag 22 mei 2022 om 18:57
Hij durft niet.Blauwetrui schreef: ↑22-05-2022 18:55Waarom niet aan laten stippen bij de dokter? Dat heb ik destijds ook laten doen, sindsdien nooit meer last van gehad.
zondag 22 mei 2022 om 19:03
denk dat ik hem toch wat voorzichtig meer info zou geven over het aanstippen. Met info kan angst vaak verdwijnen.
Volgens thuisarts kun je afwachten, veel wratten verdwijnen vanzelf, zie link. En er schijnt ook een zalf te zijn die werkt: https://www.thuisarts.nl/wratten/mijn-k ... an-wratten
Volgens thuisarts kun je afwachten, veel wratten verdwijnen vanzelf, zie link. En er schijnt ook een zalf te zijn die werkt: https://www.thuisarts.nl/wratten/mijn-k ... an-wratten
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
zondag 22 mei 2022 om 19:06
Stinkende gouwe: https://www.stadsplanten.nl/2018/04/sti ... alziekten/
Ik was binnen 2 weken van mijn wratten af.
Ik was binnen 2 weken van mijn wratten af.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 22 mei 2022 om 19:07
Bij de drogist heb je een wrattenpen te koop waarmee je elke dag of om de dag ofzo de wratten mee aan kunt stippen. Is ons ook aangeraden door de dokter en werkt ook echt. Wij hebben gewoon het huismerk wrattenpen. Aanstippen doet hiermee bij ons kind geen pijn trouwens zolang je maar wel echt alleen op de wrat aanstipt natuurlijk.
zondag 22 mei 2022 om 19:41
Ja die tuinbonen schil gaat bij mij ook een belletje rinkelen.
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 22 mei 2022 om 19:57
Na jarenlang martelen met wratten op de voeten, eindelijk ervanaf. Waren al vaak aangestipt bij de huisarts, wekenlang bij dermatoloog gelopen die ze afsneed en daarna aanstipte, jarenlang steeds Wartner gebruikt en allerlei andere middelen die er zijn. Ook stinkende gouwe geprobeerd, maar niets hielp. Tot ik bij de apotheek een nieuw flesje Wartner wilde kopen en vroeg of ze ook wat nieuws hadden misschein (je weet nooit). En dat was er: een aanstippen. Zit blauwe vloeistof in en komt uit een dun pennetje, wat gericht aanstippen heel gemakkelijk maakt! Je moest geloof ik twee keer daags stippen, maar omdat je naderhand een kwartier moest laten drogen, was dat met wratten onder de voet niet handig: ik stipte eenmaal daags en dan totdat de toplaag losliet (ik geloof na een week of twee). Daarna wachtte ik tot de huid zich herstelde en begon opnieuw. Was in no time van de wratten af!! Die er dus al zo’n 15 jaar zaten. Geen pijn, geen gesmeer, niets.
Lang verhaal kort: ga naar de apotheek en vraag om de wrattenpen (of hoe het ook heet, maar t was een pennetje met blauwe vloeistof erin).
Lang verhaal kort: ga naar de apotheek en vraag om de wrattenpen (of hoe het ook heet, maar t was een pennetje met blauwe vloeistof erin).
zondag 22 mei 2022 om 20:08
zondag 22 mei 2022 om 20:25
Die hadden wij ook eerst geprobeerd maar bij mij hielp het niet. Maar wie weet bij jouw zoon wel TO.Irregular_Choice schreef: ↑22-05-2022 20:02Formule W, bij drogist of apotheek. Hier de tinctuur gebruikt voor dochter. Heeft prima gewerkt![]()
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in