Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
datertje3 schreef:
25-05-2022 22:19
Mats check even je nummer dat je gestuurd hebt. Ik ben doordat nummer geblokt en het was een vrouw hahaha

Dat was Mats zijn date natuurlijk :D
Antoon69 schreef:
25-05-2022 22:32
Kom je ook Antoon?
Julia_20 schreef:
25-05-2022 22:37
Kom je ook Antoon?
Lijkt me op zich heel gezellig maar ik moet enorm schipperen met mijn tijd komende periode. Leuk initiatief en heel veel plezier in ieder geval!
Hebben jullie ooit dat je op een gegeven moment op dat appen afknapt? Soms kom je een leukerd op een feestje tegen, wissel je nummers uit. De dag daarna begin je te appen en is het grappig en leuk. Maar na een paar dagen heb ik er ineens niet zo'n zin meer in. Ik krijg dan het gevoel dat ik steeds voor entertainment via de app moet zorgen. Meestal bloedt het dan vrij snel dood en daar ben ik dan wel okay mee. Volgens mij knap ik dan eigenlijk af op dat appen. Misschien komt het omdat je na je ontmoeting nog in een verliefderige roes zit maar dat dit door dat appen te snel verdwijnt. Maar je kunt tegenwoordig ook niet meer om die app fase heen. :(

Aan de andere kant begin ik er dus zelf mee, met dat appen. Als de ander zou beginnen kan ik nog lauw reageren zodat het lijkt alsof ik niet zo'n apper ben. Maar als je zelf heel enthousiast bent begonnen kun je eigenlijk niet meer terug, althans zo voelt dat dan. Ook mijn eigen geklungel dan natuurlijk.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 26-05-2022 00:27
31.65% gewijzigd
Misschien kost het me wel te veel moeite om me daar iedere keer op te blijven focussen. Dat appen trekt me op een gegeven moment leeg als het ware.

Zou ik het niet belangrijk genoeg meer vinden vraag ik me af.

Ik las ook het topic van die vrouw die afknapte als haar date niet snel genoeg terugappte. Iedereen gaf haar hierin eigenlijk gelijk. :|
De date van die vrouw in het andere topic had na 2 dagen nog niet gereageerd op de vraag om de volgende date te plannen. Dat is een afknapper als je’t mij vraagt.
Pas na enkele uren reageren moet absoluut kunnen.

Ik ben ook wel van elke dag eventjes contact. Zelfs van het ‘goede morgen’ appje waar velen een hekel aan hebben.
‘s Avonds eerder even bellen.
De hele dag appen hoeft helemaal niet, wat zeg je op de duur nog?

Misschien is je interesse weggezakt? Zijn de reacties niet onderhoudend? Zie je die vrouwen dan nog terug of blijft het bij appen? Als er geen sprake is van een nieuwe date gaat de interesse bij mij ook weg.
Appen ...soms heb je niks te vertellen. Ook bij vrienden.
Met sommige app je meer en stop je soms ook midden in gesprek. Pak je dat later weer op.

Bij verliefdheid slurp je zeker in de beginfase denk ik de woorden op en kan je soms bijna niet stoppen.

Maar dat wordt minder.
Het dagelijkse komt denk ik en ja is het niet te saai wat je wil vertellen...dat de ander afknapt...

En anders om ... hahahaha
Antoon69 schreef:
25-05-2022 23:10
Lijkt me op zich heel gezellig maar ik moet enorm schipperen met mijn tijd komende periode. Leuk initiatief en heel veel plezier in ieder geval!
Nou ja zeg ..
Antoon69 schreef:
25-05-2022 22:32
Haha, dat zou wat zijn!
Met appen kan ik enthousiast worden als ik een leuke interactie heb.

Een goedemorgen stuur ik alleen als ik proef dat we interesse in elkaar hebben maar verder ben ik tegenwoordig iets relaxter geworden omdat een ander er misschien helemaal niet op zit te wachten.

In het verleden heb ik door dat enthousiasme wel eens iemand ‘af laten schrikken’.

Als ik zelf wat minder wil gaan appen dan is de interesse bij mij minder geworden.
Het kan daar mee te maken, Antoon.
Attraverso schreef:
26-05-2022 08:42
De date van die vrouw in het andere topic had na 2 dagen nog niet gereageerd op de vraag om de volgende date te plannen. Dat is een afknapper als je’t mij vraagt.
Pas na enkele uren reageren moet absoluut kunnen.

Ik ben ook wel van elke dag eventjes contact. Zelfs van het ‘goede morgen’ appje waar velen een hekel aan hebben.
‘s Avonds eerder even bellen.
De hele dag appen hoeft helemaal niet, wat zeg je op de duur nog?

Misschien is je interesse weggezakt? Zijn de reacties niet onderhoudend? Zie je die vrouwen dan nog terug of blijft het bij appen? Als er geen sprake is van een nieuwe date gaat de interesse bij mij ook weg.
Ja mijn interesse is dan ook weggezakt. Door dat appen dus. Dat begint me echt tegen te staan na een paar dagen. Als ik niet had geappt zou ik me waarschijnlijk wel voor een tweede date kunnen opladen. En er ook naar uitkijken. Na zo'n app marathon hoef ik diegene niet meer te zien eigenlijk. Stom ik weet het.
Julia_20 schreef:
26-05-2022 09:43
Appen ...soms heb je niks te vertellen. Ook bij vrienden.
Met sommige app je meer en stop je soms ook midden in gesprek. Pak je dat later weer op.

Bij verliefdheid slurp je zeker in de beginfase denk ik de woorden op en kan je soms bijna niet stoppen.

Maar dat wordt minder.
Het dagelijkse komt denk ik en ja is het niet te saai wat je wil vertellen...dat de ander afknapt...

En anders om ... hahahaha

Ja maar ik weet/voel dat die ander ook afknapt als er geen berichtjes meer van mij komen. Vaak zijn ze dan een beetje boos of teleurgesteld en houden ze vervolgens de eer aan zichzelf. Snap ik ook hoor. Maar ik heb er echt geen zin meer in.
mats schreef:
26-05-2022 11:22
Met appen kan ik enthousiast worden als ik een leuke interactie heb.

Een goedemorgen stuur ik alleen als ik proef dat we interesse in elkaar hebben maar verder ben ik tegenwoordig iets relaxter geworden omdat een ander er misschien helemaal niet op zit te wachten.

In het verleden heb ik door dat enthousiasme wel eens iemand ‘af laten schrikken’.

Als ik zelf wat minder wil gaan appen dan is de interesse bij mij minder geworden.
Het kan daar mee te maken, Antoon.

Ja ik ga die ander dan associeren met high maintenance. Terwijl als ik geen contact heb tussendoor, ik dan heel erg hoop dat ik diegene dan weer zal zien als er een weer een feestje is. Ik vergeet diegene dan niet.
Mag ik ook weer eens binnenvallen om m'n verbazing even te spuien?
Ben al jaren single en dat bevalt me prima, ben daarom niet op zoek naar een relatie. Maar af en toe een arm om je heen of een lekkere zoen is best fijn natuurlijk. Een vriendin had tegen me gezegd dat sf.dating een leuke datingsite was. Ik wist niet zo goed wat ik daar ging zoeken, want ben ook niet zo van een ONS, maar wilde wel eens rondkijken. Maar ik ben geschrokken! Zijn er ook nog mannen die niet vreemdgaan?

Wanneer ik daar een zoekopdracht doe met een gebonden relatiestatus komen ruim 18.000 accounts in aanmerking! Allemaal getrouwd, samenwonend, met vriendin of in een LAT-relatie. En geen open relatie, want ook dat kun je aangeven in een aparte categorie.
En dat zijn dan nog alleen maar de mannen die daar ingeschreven zijn. Ik weet wel dat het vroeger Secret Flirt was en vooral voor vreemdgangers bedoeld was, maar had van die vriendin begrepen dat het nu anders was. Blijkbaar niet!

Ik ben voorlopig wel weer even klaar met een datingsite. Was al nooit een fan en dat werd nu weer heel snel bevestigd. Ik blijf wel single :rolling:
Antoon69 schreef:
26-05-2022 13:58
Ja ik ga die ander dan associeren met high maintenance. Terwijl als ik geen contact heb tussendoor, ik dan heel erg hoop dat ik diegene dan weer zal zien als er een weer een feestje is. Ik vergeet diegene dan niet.
Maar je bent zelf beginnen appen... Gecompliceerd kereltje zeg... :mrgreen:

Wat bedoel je met een app marathon? Willen ze dan de hele dag door appen?
Lemon het is nu eenmaal zo dat op termijn heel veel mensen vreemd gaan... Soms pas na 10-20-30 jaar relatie.
Dat kan toch geen verrassing zijn?
En waarom filter je op vreemdgangers als je er zo over denkt?
LemonSqueezy schreef:
26-05-2022 14:04
Mag ik ook weer eens binnenvallen om m'n verbazing even te spuien?
Ben al jaren single en dat bevalt me prima, ben daarom niet op zoek naar een relatie. Maar af en toe een arm om je heen of een lekkere zoen is best fijn natuurlijk. Een vriendin had tegen me gezegd dat sf.dating een leuke datingsite was. Ik wist niet zo goed wat ik daar ging zoeken, want ben ook niet zo van een ONS, maar wilde wel eens rondkijken. Maar ik ben geschrokken! Zijn er ook nog mannen die niet vreemdgaan?

Wanneer ik daar een zoekopdracht doe met een gebonden relatiestatus komen ruim 18.000 accounts in aanmerking! Allemaal getrouwd, samenwonend, met vriendin of in een LAT-relatie. En geen open relatie, want ook dat kun je aangeven in een aparte categorie.
En dat zijn dan nog alleen maar de mannen die daar ingeschreven zijn. Ik weet wel dat het vroeger Secret Flirt was en vooral voor vreemdgangers bedoeld was, maar had van die vriendin begrepen dat het nu anders was. Blijkbaar niet!

Ik ben voorlopig wel weer even klaar met een datingsite. Was al nooit een fan en dat werd nu weer heel snel bevestigd. Ik blijf wel single :rolling:

Maar voor alleen een arm om je heen en een zoen af en toe (zonder relatie) is dit dan toch perfect?

En ja, het verdienmodel van zo'n site is geld te slaan uit de sterke mannelijke wens om vreemd te gaan. Die mannen zijn er heel erg veel inderdaad. Vrouwen fungeren op die site als lokkertjes voor die mannen (voor vrouwen zijn die sites in feite ook gratis).
Attraverso schreef:
26-05-2022 14:55
Maar je bent zelf beginnen appen... Gecompliceerd kereltje zeg... :mrgreen:

Wat bedoel je met een app marathon? Willen ze dan de hele dag door appen?
Dat appen lijkt vaak een beetje uit de hand te lopen voor mijn gevoel. Ja de hele dag door totdat je elkaar weer ziet.
Je moet met de tijd mee (appen dus) maar eigenlijk is het niks voor mij inderdaad.
Antoon69 schreef:
26-05-2022 16:26
Dat appen lijkt vaak een beetje uit de hand te lopen voor mijn gevoel. Ja de hele dag door totdat je elkaar weer ziet.
Je moet met de tijd mee (appen dus) maar eigenlijk is het niks voor mij inderdaad.
Nou nee, toch niet. Daar zou ik ook geen zin in hebben en doe ik niet aan mee.
En als er dan een appje komt met ‘waarom reageer je niet?’ ‘Je hebt het te druk zeker?’ ‘Ik hoor niets dus heb je geen interesse zeker?’ zakt mijn goesting sowieso onder 0.
Best geef je dat op tijd aan.
Attraverso schreef:
26-05-2022 14:58
Lemon het is nu eenmaal zo dat op termijn heel veel mensen vreemd gaan... Soms pas na 10-20-30 jaar relatie.
Dat kan toch geen verrassing zijn?
En waarom filter je op vreemdgangers als je er zo over denkt?
Het is niet echt een verrassing, maar ik was wel verbaasd over het grote aantal. Veel meer dan ik verwacht had. Vandaar dat ik toen daarop filterde om te kijken of het toeval was dat ik vooral van mannen in een relatie berichten kreeg. Dat was geen toeval.
Antoon69 schreef:
26-05-2022 16:08
Maar voor alleen een arm om je heen en een zoen af en toe (zonder relatie) is dit dan toch perfect?
Nee, verre van perfect, want ik weiger degene te zijn die een man de kans geeft om vreemd te gaan. Die mannen zoeken alleen maar een neukertje en daar laat ik mezelf niet voor gebruiken/misbruiken. Ik verdien meer dan dat.
LemonSqueezy schreef:
26-05-2022 18:18
Nee, verre van perfect, want ik weiger degene te zijn die een man de kans geeft om vreemd te gaan. Die mannen zoeken alleen maar een neukertje en daar laat ik mezelf niet voor gebruiken/misbruiken. Ik verdien meer dan dat.
Nee zou er ook geen zin in hebben. Nooit spontaan een appje mogen sturen of bellen, enkel eens tijd voor je hebben als ze met hun gezin niets hebben gepland, nooit wanneer jij er gewoon zin voor hebt. Je zou gek moeten zijn... en vind een vreemdganger sowieso onaantrekkelijk.
Attraverso schreef:
26-05-2022 16:30
Nou nee, toch niet. Daar zou ik ook geen zin in hebben en doe ik niet aan mee.
En als er dan een appje komt met ‘waarom reageer je niet?’ ‘Je hebt het te druk zeker?’ ‘Ik hoor niets dus heb je geen interesse zeker?’ zakt mijn goesting sowieso onder 0.
Best geef je dat op tijd aan.

Dat zijn sowieso de meest vervelende appjes. Al vooraf aannemen dat iets zo is zonder te weten of dat klopt. Dan was ik er ook gelijk klaar mee.
wij slapen nooit.
Attraverso schreef:
26-05-2022 19:58
... en vind een vreemdganger sowieso onaantrekkelijk.
Precies dat dus.
Dat je bij voorbaat al weet dat iemand wil liegen en bedriegen en niet te vertrouwen is. Daar droog je toch spontaan van op?
Ook hilarisch dat ze dan in hun profieltekst dingen zetten als 'met wederzijds respect' of 'alles open en bespreekbaar'. Geldt blijkbaar alleen voor hun neukertje en niet voor degene waar ze een relatie mee hebben.
LemonSqueezy schreef:
26-05-2022 20:33
Precies dat dus.
Dat je bij voorbaat al weet dat iemand wil liegen en bedriegen en niet te vertrouwen is. Daar droog je toch spontaan van op?
Ook hilarisch dat ze dan in hun profieltekst dingen zetten als 'met wederzijds respect' of 'alles open en bespreekbaar'. Geldt blijkbaar alleen voor hun neukertje en niet voor degene waar ze een relatie mee hebben.

Of aangeven 'ik heb mijn profiel nog niet aangepast maar ben single hoor'. Jaja, grapjas.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven