Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
maandag 9 mei 2022 om 21:48
maandag 9 mei 2022 om 22:38
Wat leuk voor je! Lekker van genieten..Attraverso schreef: ↑09-05-2022 16:50Nou... euh... Ik heb net een heerlijk weekend met mijn date achter de rug.
De voorbije week alles uitgepraat, grenzen aangegeven, compromissen gesloten en wij gaan gewoon genieten![]()
maandag 9 mei 2022 om 23:43
Jaa kan ik eindelijk zonder druk met dames pratenJulia_20 schreef: ↑09-05-2022 21:36Dat alleen met vakantie is zo'n dingetje
Zie daar tegen op.
Ben al veel alleen thuis en dan weer.
En ook die gedachte van 2 weken thuis hangen ...zint mij ook niet.
Ik moet eruit nu eigenlijk. Laatste vakantie weg was in 2014.
Al wel nu met een vriendin gesproken over 1 nachtje weg met sauna.
Maar wie heeft ook interesse in "uit je hol borrel/hap? "

dinsdag 10 mei 2022 om 07:45
Along je hebt helemaal gelijk! Ik ook! Ik ga niet voor minder.
Maar dat is uitgeklaard. Ik begrijp nu hoe hij in deze bizarre situatie verzeild is geraakt (en hoe raar het ook voor iedereen lijkt, als single deed hij helemaal wat hij wou) en hij begrijpt intussen dat dit niet verenigbaar is met een nieuw begin.
So far so good. Tijd gaat raad geven.
Maar dat is uitgeklaard. Ik begrijp nu hoe hij in deze bizarre situatie verzeild is geraakt (en hoe raar het ook voor iedereen lijkt, als single deed hij helemaal wat hij wou) en hij begrijpt intussen dat dit niet verenigbaar is met een nieuw begin.
So far so good. Tijd gaat raad geven.
attraverso wijzigde dit bericht op 10-05-2022 17:44
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
38.26% gewijzigd
dinsdag 10 mei 2022 om 10:42
Stille meelezer maar wou even jubelen over mijn date want hij is zo leuk!
Alleen is hij korter dan 1 jaar single na een veel langere relatie. Maar ik sta ook open voor een leuke fling op het moment, dus als dit niet happily ever after is vind ik het ook prima.
Eindelijk iemand leren kennen waar het emotioneel en fysiek beiden heel erg mee klikt. Ik merk dat ik echt niet van hem af kan blijven. Is ook wel logisch na 2 jaar single te zijn geweest. Hij is wat terughoudener qua fysiek contact initieren, maar ik merk wel dat hij heel erg blij is om me te zien.
Weet niet of het door de naderende zomer komt, maar ik heb echt onwijs behoefte aan klef doen. Nou ja binnenkort 4e date bij een van ons thuis, dus wordt vervolgd.
Ik hoor de laatste tijd een hoop succesverhalen in mijn omgeving, dus wellicht is de tijd rijp om weer wat apps aan te slingeren mocht je nog niet voorzien zijn van een vakantieliefde
Alleen is hij korter dan 1 jaar single na een veel langere relatie. Maar ik sta ook open voor een leuke fling op het moment, dus als dit niet happily ever after is vind ik het ook prima.
Eindelijk iemand leren kennen waar het emotioneel en fysiek beiden heel erg mee klikt. Ik merk dat ik echt niet van hem af kan blijven. Is ook wel logisch na 2 jaar single te zijn geweest. Hij is wat terughoudener qua fysiek contact initieren, maar ik merk wel dat hij heel erg blij is om me te zien.

Ik hoor de laatste tijd een hoop succesverhalen in mijn omgeving, dus wellicht is de tijd rijp om weer wat apps aan te slingeren mocht je nog niet voorzien zijn van een vakantieliefde
dinsdag 10 mei 2022 om 11:04
Leuk zeg Attra! Fijn om weer eens goede verhalen te horen.
Ik had een week geleden een ontzettend leuke date, enorm gelachen en aan het eind is er gekust. Laten weten dat we elkaar graag nog een keer zien, hij gaf wel aan erg druk te zijn dus niet zo van het appen te zijn (studie + werk + nieuw huis). Het zou in ieder geval niet aan mij liggen. Na een week heb ik voorgesteld om weer iets leuks te gaan doen en toen werd ik gebeld dat hij toch de romantische klik mist. Was ik toch wel even verdrietig van... Maar komt goed. Ooit komt t goed
.
Ik had een week geleden een ontzettend leuke date, enorm gelachen en aan het eind is er gekust. Laten weten dat we elkaar graag nog een keer zien, hij gaf wel aan erg druk te zijn dus niet zo van het appen te zijn (studie + werk + nieuw huis). Het zou in ieder geval niet aan mij liggen. Na een week heb ik voorgesteld om weer iets leuks te gaan doen en toen werd ik gebeld dat hij toch de romantische klik mist. Was ik toch wel even verdrietig van... Maar komt goed. Ooit komt t goed
dinsdag 10 mei 2022 om 12:38
Leuk Attra! Klinkt alsof jullie het fijn hebben!
@RedRoseThorn: ik vind dat altijd zo vaag, dat je na 1 date al kunt zeggen dat je de romantische klik mist. Wat een torenhoge verwachtingen stel je dan aan een date.
Zoiets is er niet altijd direct en moet kunnen groeien vind ik. Dat is meestal pas na een paar dates voelbaar vind ik…
@RedRoseThorn: ik vind dat altijd zo vaag, dat je na 1 date al kunt zeggen dat je de romantische klik mist. Wat een torenhoge verwachtingen stel je dan aan een date.
dinsdag 10 mei 2022 om 13:05
Veel geluk Attra! De problemen zullen vrees ik niet gelijk na 1 weekend samen opgelost zijn, maar fijn dat hij er wel aan gaat werken.
@Redrose, heel herkenbaar hoor! Ik had precies hetzelfde onlangs, hele leuke date en beide afgesproken elkaar nog keer te zien (hij was zelfs degene die mij zo graag even wilde knuffelen en zoenen). Even contact daarna, maar daarna niks meer gehoord na mijn laatste appjes.. Kan gebeuren natuurlijk, maar baalde er stiekem ook wel van. Het lijkt alsof ze zich dan even laten meeslepen in het moment en dan daarna achterkomen dat er toch iets miste. Gelukkig heeft die van jou het nog netjes aangegeven via telefoon!
Soms is het ook beetje vermoeiend om hele riedeltje weer overnieuw te doen qua elkaar leren kennen, appen, daten en dan toch loopt het weer op niks uit. Maar wat je zegt, we houden de moed erin haha
@Redrose, heel herkenbaar hoor! Ik had precies hetzelfde onlangs, hele leuke date en beide afgesproken elkaar nog keer te zien (hij was zelfs degene die mij zo graag even wilde knuffelen en zoenen). Even contact daarna, maar daarna niks meer gehoord na mijn laatste appjes.. Kan gebeuren natuurlijk, maar baalde er stiekem ook wel van. Het lijkt alsof ze zich dan even laten meeslepen in het moment en dan daarna achterkomen dat er toch iets miste. Gelukkig heeft die van jou het nog netjes aangegeven via telefoon!
Soms is het ook beetje vermoeiend om hele riedeltje weer overnieuw te doen qua elkaar leren kennen, appen, daten en dan toch loopt het weer op niks uit. Maar wat je zegt, we houden de moed erin haha
dinsdag 10 mei 2022 om 13:09
Dat is niet mijn ervaring. De romantische klik is er, of die is er niet. Maargoed, ik ben zelf ook iemand die makkelijk praat en me snel open stelt. En ik doe me absoluut niet mooier voor dan ik ben op de eerste date.l2l89 schreef: ↑10-05-2022 12:38Leuk Attra! Klinkt alsof jullie het fijn hebben!
@RedRoseThorn: ik vind dat altijd zo vaag, dat je na 1 date al kunt zeggen dat je de romantische klik mist. Wat een torenhoge verwachtingen stel je dan aan een date.Zoiets is er niet altijd direct en moet kunnen groeien vind ik. Dat is meestal pas na een paar dates voelbaar vind ik…
dinsdag 10 mei 2022 om 13:14
@12189 ik heb ook wel vaker gehad dat ik bij een date meteen wist dat ik m niet nog een keertje hoefde te zien. Maar dat waren geen dates waar het heel gezellig was en er ook nog gezoend is. Zo jammer vond ik het. Ik denk namelijk ook dat zoiets kan groeien.
Maargoed hij zag het meer vriendschappelijk, al denk ik ook dat juist daar hele leuke relaties uit kunnen komen. Maargoed, daar moet iemand anders dan ook wel zo over denken
We houden vol
Maargoed hij zag het meer vriendschappelijk, al denk ik ook dat juist daar hele leuke relaties uit kunnen komen. Maargoed, daar moet iemand anders dan ook wel zo over denken
We houden vol
dinsdag 10 mei 2022 om 13:20
Ja precies, als je dat direct weet tijdens de eerste date dan ga je niet zoenen toch… maar goed ja, iedereen staat daar anders in denk ik dan.RedRoseThorn schreef: ↑10-05-2022 13:14@12189 ik heb ook wel vaker gehad dat ik bij een date meteen wist dat ik m niet nog een keertje hoefde te zien. Maar dat waren geen dates waar het heel gezellig was en er ook nog gezoend is. Zo jammer vond ik het. Ik denk namelijk ook dat zoiets kan groeien.
We houden vol![]()
In mijn eigen geval ben ik blij dat ik en mijn vriend echt de tijd hebben genomen tijdens het daten. Om alles echt goed te onderzoeken: de klik, de romantiek, de gezelligheid, de vriendschap, de seksuele connectie; daarom voelt het nu juist ook heel solide omdat bij de eerste date dat allemaal er niet direct kan zijn…denk ik. Nu het de tijd heeft gekregen die het volgens ons beide verdient ligt er een hele fijne basis en is er ook ruimte om het nog meer te laten groeien.
Natuurlijk zijn er ook eerste dates waarbij je direct weet waar het niks mee wordt, maar dan heb je toch niet die jubelstemming en het kussen aan het einde? Als mijn date dat zou doen en vervolgens toch zegt dat ie het niks vond, dan zou ik me wel voor de gek gehouden voelen. Goed dat diegene dan alsnog eerlijk is, maar ga niet met mijn gevoelens lopen spelen op zo’n manier dan.
dinsdag 10 mei 2022 om 14:07
Ik zoen sowieso nooit op een eerste date. Ben al veel te vaak de dag erna wakker geworden dat de goesting helemaal verdwenen is.
Bij deze date had ik daar wel zin in maar toch afstand gehouden en achteraf bleek dat hij daar ook zin in had maar niet durfde...
Maar ik ben het eens, als de eerste dates leuk zijn maar zonder verliefdheid, dat je best nog even doorzet want dat kan zeker komen.
Al loopt het hier even anders, lopen beide op wolkjes...
Vivi de problemen zijn geen probleem meer. Ik begrijp nu van waar het komt en dat er geen gevoelens achter schuilen.
Maar het waren nog maar 3 dates hè, besef ik maar al te goed. Tijd zal het uitwijzen.
Bij deze date had ik daar wel zin in maar toch afstand gehouden en achteraf bleek dat hij daar ook zin in had maar niet durfde...
Maar ik ben het eens, als de eerste dates leuk zijn maar zonder verliefdheid, dat je best nog even doorzet want dat kan zeker komen.
Al loopt het hier even anders, lopen beide op wolkjes...
Vivi de problemen zijn geen probleem meer. Ik begrijp nu van waar het komt en dat er geen gevoelens achter schuilen.
Maar het waren nog maar 3 dates hè, besef ik maar al te goed. Tijd zal het uitwijzen.
dinsdag 10 mei 2022 om 21:09
Leuk om te lezen hoe jullie datingleven zo los loopt, zelfs met een succesje hier en daar.
Ik heb nog nooit een echte date gehad, man trouwens (Dan reken ik de 'thuisdate' met mijn ex even niet mee dan). Ik zit al wel een paar jaar op tinder maar ik krijg bijna geen matches en ik vind het ook lastig om enthousiast te worden en mijn energie te stoppen in een online profiel, waarbij ik ook nog eens nooit succes heb gehad en die mij nog nooit als eerst een berichtje gestuurd heeft. Ik heb mijn profiel al aan verscheidene mensen laten zien en steeds wat dingen aangepast (foto's, teksten) maar het heeft nooit zin gehad. Ik swipe dan ook zo goed als niet meer, alleen uit verveling en als ik al een match heb neem ik de moeite ook niet meer. Iemand tips? Mijn voorkeur heeft ook wel irl, zijn er leuke ideeën?
Ik heb nog nooit een echte date gehad, man trouwens (Dan reken ik de 'thuisdate' met mijn ex even niet mee dan). Ik zit al wel een paar jaar op tinder maar ik krijg bijna geen matches en ik vind het ook lastig om enthousiast te worden en mijn energie te stoppen in een online profiel, waarbij ik ook nog eens nooit succes heb gehad en die mij nog nooit als eerst een berichtje gestuurd heeft. Ik heb mijn profiel al aan verscheidene mensen laten zien en steeds wat dingen aangepast (foto's, teksten) maar het heeft nooit zin gehad. Ik swipe dan ook zo goed als niet meer, alleen uit verveling en als ik al een match heb neem ik de moeite ook niet meer. Iemand tips? Mijn voorkeur heeft ook wel irl, zijn er leuke ideeën?
woensdag 11 mei 2022 om 00:02
Je kunt naar alternatieve datingapps kijken zoals waar je geen foto's hoeft te laten zien. drankjedoen.nl bijvoorbeeld of vidate is een app met potentië nog weinig profielen maar ik zag laatst iets voorbijkomen dat de oprichtster bij dragons den is geweest dus wie weet is dat de toekomst het is trouwens een app waarin je in 30 sec iets over jezelf zegt in een video. Het zegt heel wat meer dan foto's, aangezien ik niet fotogeniek ben heb ik ook weinig succes met foto's op datingaps, als ik op tinder zit heb ik een verhaaltje in gifjes dat werkt bij mij welBedsermoen schreef: ↑10-05-2022 21:09Leuk om te lezen hoe jullie datingleven zo los loopt, zelfs met een succesje hier en daar.
woensdag 11 mei 2022 om 00:09
Thanks. Ik ga eens kijken naar drankjedoen.nl, heb het hier vaker langs zien komen. Vidate klinkt wat experimenteel, leuk opzich hoor maar ik ga liever voor gegarandeerd succesDolendedertiger schreef: ↑11-05-2022 00:02Je kunt naar alternatieve datingapps kijken zoals waar je geen foto's hoeft te laten zien. drankjedoen.nl bijvoorbeeld of vidate is een app met potentië nog weinig profielen maar ik zag laatst iets voorbijkomen dat de oprichtster bij dragons den is geweest dus wie weet is dat de toekomst het is trouwens een app waarin je in 30 sec iets over jezelf zegt in een video. Het zegt heel wat meer dan foto's, aangezien ik niet fotogeniek ben heb ik ook weinig succes met foto's op datingaps, als ik op tinder zit heb ik een verhaaltje in gifjes dat werkt bij mij wel![]()

woensdag 11 mei 2022 om 00:25
woensdag 11 mei 2022 om 00:39
Ga ik ook proberen! Heb over speed dating wel wisselende verhalen gehoord, bijvoorbeeld iemand die direct vroeg naar muzieksmaak en als het niet de juiste soort was, werd je alsnog 'weggeswiped'Vivi3338 schreef: ↑11-05-2022 00:25Nu alles weer open is kan je wellicht ook kijken naar speciale single borrels of speed dating events? Dan heb je in ieder geval geen online dating meer en misschien kom je dan beter uit de verf dan alleen wat foto’s of een filmpje. Weet dat ze nu hier in de stad best veel organiseren!

donderdag 12 mei 2022 om 21:51
zaterdag 14 mei 2022 om 09:57
Maar in verhouding levert het nog bijzonder weinig op, je hebt wel matches, gesprekken en soms een date maar uiteindelijk loopt het allemaal zoals vele verhalen hier. Misschien is er na corona weer een nieuwe aanwas dus kan altijd weer een nieuwe poging wagen ik heb niks te verliezen. Dus gegarandeerd succes heb je nergens. Vidate heb ik alleen een keer snel gekeken hoe het in elkaar zat maar nog geen leuke pitch opgenomen.Bedsermoen schreef: ↑11-05-2022 00:09Thanks. Ik ga eens kijken naar drankjedoen.nl, heb het hier vaker langs zien komen. Vidate klinkt wat experimenteel, leuk opzich hoor maar ik ga liever voor gegarandeerd succes. Iets over jezelf zeggen in 30 sec lijkt een beetje op de zogenaamde pitch. Die heb ik nog wel eens moeten maken tijdens een solicitatieprocedure. Maar dit klinkt al een stuk spannender. Een verhaaltje in gifjes vind ik erg origineel, volgens mij kun jij jezelf aardig goed verkopen!