Stemtopic fotochallenge thema GELUKSMOMENTJE
donderdag 2 juni 2022 om 09:34
Belgali

*dochter die best veel voor de kiezen heeft gekregen de laatste tijd, weer zien stralen tijdens een tripje in de natuur.
Soleil

*wordt gewoon gelukkig van pulletjes.
Hagelslagjes

*Vanuit de trein: Vanwege corona heb ik best lang niet met de trein gedurfd, dus het voelde wel als overwinning.
Maleficent

*Ik word altijd een beetje gelukkig als ik zie dat mensen in de auto's voorzichtig rijden en stoppen om gans/eend/zwaan families met jonge pulletjes te laten oversteken
Hendrikje106

*‘S ochtends de paarden aan het verzorgen toen de GVR bij mij kwam staan voor een heerlijke knuffel.
Amby

*mooi doorkijkje, zoals hier op een brug, waar ik even stilsta om te genieten.
Vuurenvlam62

Lieve knuffelpoes

*dochter die best veel voor de kiezen heeft gekregen de laatste tijd, weer zien stralen tijdens een tripje in de natuur.
Soleil

*wordt gewoon gelukkig van pulletjes.
Hagelslagjes

*Vanuit de trein: Vanwege corona heb ik best lang niet met de trein gedurfd, dus het voelde wel als overwinning.
Maleficent

*Ik word altijd een beetje gelukkig als ik zie dat mensen in de auto's voorzichtig rijden en stoppen om gans/eend/zwaan families met jonge pulletjes te laten oversteken
Hendrikje106

*‘S ochtends de paarden aan het verzorgen toen de GVR bij mij kwam staan voor een heerlijke knuffel.
Amby

*mooi doorkijkje, zoals hier op een brug, waar ik even stilsta om te genieten.
Vuurenvlam62

Lieve knuffelpoes
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 3 juni 2022 om 18:19
Oh, wat leuk om te horen! Ik woon niet om de hoek, maar dichtbij genoeg om even heen te fietsen. Komoot had me een route in die buurt aangeraden, dus ik dacht, laat ik eens op ontdekkingsreis gaan, weer eens wat anders dan de heide rondom de media stad.montblanc schreef: ↑03-06-2022 17:55Ik ben vandaag zelf eens langsgegaan bij deze coördinaten, en in het echt was het net zo’n mooi plekje! Ik hoop dat je er in de buurt woont Amby, wat een leuke huisjes (en villa’s) staan er ook in de buurt. Ook nog even gaan lunchen bij De Serre en mijn dag was geslaagd. Mede met dank aan jou!

vrijdag 3 juni 2022 om 18:24
vrijdag 3 juni 2022 om 22:44
zaterdag 4 juni 2022 om 21:25
Leuk, veel plezier!HermelienGriffel schreef: ↑03-06-2022 22:50Dit blijkt vlakbij te zijn, leuk voor een bezoekje zondag, dank voor de tip!

zaterdag 4 juni 2022 om 21:31
Nou ja, je hebt ook al twee keer gewonnen, dus dat valt wel mee.

maandag 6 juni 2022 om 13:44
Leuk, ook ik woon redelijk in de buurt.HermelienGriffel schreef: ↑03-06-2022 22:50Dit blijkt vlakbij te zijn, leuk voor een bezoekje zondag, dank voor de tip!
Mijn stem is al eerder naar Soleil gegaan, echt een klein geluksmomentje zo’n kleintje zien.
Gefeliciteerd vuurenvlam!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in