Stemtopic fotochallenge thema GELUKSMOMENTJE

02-06-2022 09:34 40 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Belgali

Afbeelding
*dochter die best veel voor de kiezen heeft gekregen de laatste tijd, weer zien stralen tijdens een tripje in de natuur.

Soleil

Afbeelding
*wordt gewoon gelukkig van pulletjes.

Hagelslagjes

Afbeelding
*Vanuit de trein: Vanwege corona heb ik best lang niet met de trein gedurfd, dus het voelde wel als overwinning.

Maleficent

Afbeelding
*Ik word altijd een beetje gelukkig als ik zie dat mensen in de auto's voorzichtig rijden en stoppen om gans/eend/zwaan families met jonge pulletjes te laten oversteken

Hendrikje106

Afbeelding
*‘S ochtends de paarden aan het verzorgen toen de GVR bij mij kwam staan voor een heerlijke knuffel.

Amby

Afbeelding
*mooi doorkijkje, zoals hier op een brug, waar ik even stilsta om te genieten.

Vuurenvlam62

Afbeelding
Lieve knuffelpoes

Welke foto wint

Totaal aantal stemmen: 80

Belgali (3%)
Soleil (14%)
Hagelslagjes (1%)
Maleficent (26%)
Hendrikje106 (6%)
Amby (21%)
Vuurenvlam62 (29%)
Stressed is just desserts spelled backwards
Vuurenvlam, niet alleen om de kat maar om de kleuren, de scherpte en de originele hoek/compositie :heart:
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb op Hendrikje gestemd. Originele foto.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hagelslagjes, heelijk echt Hollandse foto, goed gedaan :heart:
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Ik heb op Amby gesteld: overweldigend, intens, het komt echt binnen.
Ben wel benieuwd in hoeverre je de foto nog bewerkt hebt.
Amby vanwege de hele mooie kleuren, en ik ook echt dat geniet-gevoel in de natuur kan oproepen.
every journey starts with a single step
Ik heb op Malificent gestemd vanwege het mooie licht en omdat ik kleine gansjes zo leuk vind, maar ik vind hem ook wel een beetje eng.
Gestemd op vuurenvlam. Maar de foto's van de pulletjes (Soleil en Maleficent) vind ik ook erg mooi.
Male. Mooie compositie en mooi licht
Gestemd op Belgali, omdat ik ook zo kan genieten van dat uitzicht.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
montblanc schreef:
02-06-2022 10:00
Ik heb op Amby gesteld: overweldigend, intens, het komt echt binnen.
Ben wel benieuwd in hoeverre je de foto nog bewerkt hebt.
Wel wat bijgesneden omdat foto’s op m’n smartphone zo langgerekt zijn, maar de kleuren heb ik niet aan gezeten! :heart:
Gestemd op Maleficent, omdat ik die foto behalve mooi ook het best bij het thema vind passen. Ik krijg er meteen een scenario bij, van snel snel na je werk je kind ophalen en dan snel snel op weg naar huis om te eten, en dan onderweg dit tegenkomen en dan zorgt dit voor een geluksmomentje. Je bent even uit de waan van de dag.

Ik zat de hele dag te twijfelen tussen die van Vuurenvlam en Amby, en dan nu een andere foto kiezen :-D
Ik heb op Maleficent gestemd. Prachtig foto, ik werd er meteen helemaal gelukkig van.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
amby schreef:
02-06-2022 20:18
Wel wat bijgesneden omdat foto’s op m’n smartphone zo langgerekt zijn, maar de kleuren heb ik niet aan gezeten! :heart:
Ja dan móet ik nu weten waar dat is natuurlijk! :jump:
Poe, wat een moeilijke keuze weer! Van prachtige foto's tot mooie verhalen, moeilijk!
Uiteindelijk op Amby gestemd. Mooie kleuren, mooie reflectie en ik word zelf altijd blij van zulke plekken en doorkijkjes.
montblanc schreef:
02-06-2022 21:06
Ja dan móet ik nu weten waar dat is natuurlijk! :jump:
52.24228, 5.13344 als het goed is (heb met Komoot gewandeld, die houdt je foto locaties bij) :-D
Vraagje: maken jullie voor een challenge echt de foto voor die challenge, of gebruik je ook wel foto's die je in het verleden al eens gemaakt hebt?

Ik heb niet gestemd want ik weet niet of dat de bedoeling is voor iemand die niet standaard in deze topics meeschrijft (hoewel m'n stem naar Soleil zou gaan :biggrin: ).
Here am I in my little bubble
RainyDays schreef:
02-06-2022 22:20
Vraagje: maken jullie voor een challenge echt de foto voor die challenge, of gebruik je ook wel foto's die je in het verleden al eens gemaakt hebt?

Ik heb niet gestemd want ik weet niet of dat de bedoeling is voor iemand die niet standaard in deze topics meeschrijft (hoewel m'n stem naar Soleil zou gaan :biggrin: ).

De "afspraak" hier is dat oude foto's niet gebruikt worden, dus je maakt inderdaad een foto voor de challenge.

En er wordt wel meer gestemd dan alleen door de schrijvers volgens mij, dus gewoon doen !
En ja, dit zou ik ook zeggen als je niet op mij stemt :rofl: maar dankjewel dat je mij noemt!
S0LEIL schreef:
02-06-2022 22:31
De "afspraak" hier is dat oude foto's niet gebruikt worden, dus je maakt inderdaad een foto voor de challenge.

En er wordt wel meer gestemd dan alleen door de schrijvers volgens mij, dus gewoon doen !
En ja, dit zou ik ook zeggen als je niet op mij stemt :rofl: maar dankjewel dat je mij noemt!

Oke duidelijk!

Hahahahaha. Bij dezen: mijn stem heb je :high5:
Here am I in my little bubble
RainyDays schreef:
02-06-2022 22:36
Oke duidelijk!

Hahahahaha. Bij dezen: mijn stem heb je :high5:
Dank!
op Maleficent gestemd omdat er spanning in het beeld zit ... die twee kleintjes op de weg brrr
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
RainyDays schreef:
02-06-2022 22:20

Ik maak ze voor die challenge, want voor mij is het ook een leuke reden om even anders om me heen te kijken.
Voor deze challenge heb ik gekeken naar welke foto's ik in de tijd die er voor stond (afgelopen 2 weken of zo) heb gemaakt en uit die foto's gekozen.
Amby, ik dacht altijd dat je in de wijk Amby in Maastricht woonde.
amby schreef:
02-06-2022 22:13
52.24228, 5.13344 als het goed is (heb met Komoot gewandeld, die houdt je foto locaties bij) :-D
Ik ben vandaag zelf eens langsgegaan bij deze coördinaten, en in het echt was het net zo’n mooi plekje! Ik hoop dat je er in de buurt woont Amby, wat een leuke huisjes (en villa’s) staan er ook in de buurt. Ook nog even gaan lunchen bij De Serre en mijn dag was geslaagd. Mede met dank aan jou!
hagelslagjes schreef:
03-06-2022 12:50
Amby, ik dacht altijd dat je in de wijk Amby in Maastricht woonde.
Die associatie had ik ook. Woonde of gewoond hebt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven