Stemtopic fotochallenge thema GELUKSMOMENTJE
donderdag 2 juni 2022 om 09:34
Belgali

*dochter die best veel voor de kiezen heeft gekregen de laatste tijd, weer zien stralen tijdens een tripje in de natuur.
Soleil

*wordt gewoon gelukkig van pulletjes.
Hagelslagjes

*Vanuit de trein: Vanwege corona heb ik best lang niet met de trein gedurfd, dus het voelde wel als overwinning.
Maleficent

*Ik word altijd een beetje gelukkig als ik zie dat mensen in de auto's voorzichtig rijden en stoppen om gans/eend/zwaan families met jonge pulletjes te laten oversteken
Hendrikje106

*‘S ochtends de paarden aan het verzorgen toen de GVR bij mij kwam staan voor een heerlijke knuffel.
Amby

*mooi doorkijkje, zoals hier op een brug, waar ik even stilsta om te genieten.
Vuurenvlam62

Lieve knuffelpoes

*dochter die best veel voor de kiezen heeft gekregen de laatste tijd, weer zien stralen tijdens een tripje in de natuur.
Soleil

*wordt gewoon gelukkig van pulletjes.
Hagelslagjes

*Vanuit de trein: Vanwege corona heb ik best lang niet met de trein gedurfd, dus het voelde wel als overwinning.
Maleficent

*Ik word altijd een beetje gelukkig als ik zie dat mensen in de auto's voorzichtig rijden en stoppen om gans/eend/zwaan families met jonge pulletjes te laten oversteken
Hendrikje106

*‘S ochtends de paarden aan het verzorgen toen de GVR bij mij kwam staan voor een heerlijke knuffel.
Amby

*mooi doorkijkje, zoals hier op een brug, waar ik even stilsta om te genieten.
Vuurenvlam62

Lieve knuffelpoes
Stressed is just desserts spelled backwards

donderdag 2 juni 2022 om 20:18
donderdag 2 juni 2022 om 20:42
Gestemd op Maleficent, omdat ik die foto behalve mooi ook het best bij het thema vind passen. Ik krijg er meteen een scenario bij, van snel snel na je werk je kind ophalen en dan snel snel op weg naar huis om te eten, en dan onderweg dit tegenkomen en dan zorgt dit voor een geluksmomentje. Je bent even uit de waan van de dag.
Ik zat de hele dag te twijfelen tussen die van Vuurenvlam en Amby, en dan nu een andere foto kiezen
Ik zat de hele dag te twijfelen tussen die van Vuurenvlam en Amby, en dan nu een andere foto kiezen

donderdag 2 juni 2022 om 22:20
Vraagje: maken jullie voor een challenge echt de foto voor die challenge, of gebruik je ook wel foto's die je in het verleden al eens gemaakt hebt?
Ik heb niet gestemd want ik weet niet of dat de bedoeling is voor iemand die niet standaard in deze topics meeschrijft (hoewel m'n stem naar Soleil zou gaan
).
Ik heb niet gestemd want ik weet niet of dat de bedoeling is voor iemand die niet standaard in deze topics meeschrijft (hoewel m'n stem naar Soleil zou gaan

Here am I in my little bubble
donderdag 2 juni 2022 om 22:31
RainyDays schreef: ↑02-06-2022 22:20Vraagje: maken jullie voor een challenge echt de foto voor die challenge, of gebruik je ook wel foto's die je in het verleden al eens gemaakt hebt?
Ik heb niet gestemd want ik weet niet of dat de bedoeling is voor iemand die niet standaard in deze topics meeschrijft (hoewel m'n stem naar Soleil zou gaan).
De "afspraak" hier is dat oude foto's niet gebruikt worden, dus je maakt inderdaad een foto voor de challenge.
En er wordt wel meer gestemd dan alleen door de schrijvers volgens mij, dus gewoon doen !
En ja, dit zou ik ook zeggen als je niet op mij stemt

donderdag 2 juni 2022 om 22:36
S0LEIL schreef: ↑02-06-2022 22:31De "afspraak" hier is dat oude foto's niet gebruikt worden, dus je maakt inderdaad een foto voor de challenge.
En er wordt wel meer gestemd dan alleen door de schrijvers volgens mij, dus gewoon doen !
En ja, dit zou ik ook zeggen als je niet op mij stemtmaar dankjewel dat je mij noemt!
Oke duidelijk!
Hahahahaha. Bij dezen: mijn stem heb je

Here am I in my little bubble
vrijdag 3 juni 2022 om 12:44
Ik maak ze voor die challenge, want voor mij is het ook een leuke reden om even anders om me heen te kijken.RainyDays schreef: ↑02-06-2022 22:20Vraagje: maken jullie voor een challenge echt de foto voor die challenge, of gebruik je ook wel foto's die je in het verleden al eens gemaakt hebt?
Ik heb niet gestemd want ik weet niet of dat de bedoeling is voor iemand die niet standaard in deze topics meeschrijft (hoewel m'n stem naar Soleil zou gaan).
Voor deze challenge heb ik gekeken naar welke foto's ik in de tijd die er voor stond (afgelopen 2 weken of zo) heb gemaakt en uit die foto's gekozen.
vrijdag 3 juni 2022 om 17:55
Ik ben vandaag zelf eens langsgegaan bij deze coördinaten, en in het echt was het net zo’n mooi plekje! Ik hoop dat je er in de buurt woont Amby, wat een leuke huisjes (en villa’s) staan er ook in de buurt. Ook nog even gaan lunchen bij De Serre en mijn dag was geslaagd. Mede met dank aan jou!
vrijdag 3 juni 2022 om 17:57
Die associatie had ik ook. Woonde of gewoond hebt.hagelslagjes schreef: ↑03-06-2022 12:50Amby, ik dacht altijd dat je in de wijk Amby in Maastricht woonde.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in