Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen etc. deel 10

30-01-2007 21:35 3742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen De meest voorkomende vragen hebben we in begin van dit topic proberen te beantwoorden. Ook vind je hier veel tips en ervaringen. Lees dus eerst het blauwe gedeelte als je meer over clubs en clubbezoek te weten wil komen. bewerkt door moderator,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
je hebt een aantal websites waar je goed terecht kunt, maar daar betaald je dan behoorlijk voor en je kan niet echt van de voren controleren of je wel de juiste pasvorm hebt, dat vnd ik wel erg belangrijk, ik zal de links zo even voor je opzoeken.

zelf draag ik altijd jarretels met kouzen, zonder de jarretels rollen ze erg snel af, vooral als je aan het stoeien gaat. mooi hoge hakken, met een beetje ronde hak, die als het waren de vorm van het been weer vormt, onze vormen zijn toch wat ronden, en vind dat zelf altijd heel mooi staan. ik heb verschillende outfitjes maar leg de nadruk altijd op de borsten, ik heb een erg mooi decolethe en wel een taille, dus ik zorg dat ik jurkjes heb die vlak onder de borsten aansluiten, en dan uitwaaieren over buik en kont, vaak kant of beetje doorzichtig.

ik draag donkere kleuren daarmee sterk je je silouet mee aan.

ik weet niet of je handig bent met naald en draad, maar ik heb diverse mooie kanten bhs, waar ik dan zelf van een gelijke kleur stof een jurkje aan heb genaaid. Kwaliteit van kant en stof is wel belangrijk het moet echt klasse en stijl uitstralen. maar zo bh kan je dus heel goedkoop halen want die gebruik je alleen als basis zeg maar, dan ben je voor 30 euro klaar en je ziet er erg mooi uit.

gelakte lange nagels of nep. en groter sieraden zorgen ook dat alles beetje in proportie is, ik zie het maar zo, we zijn gewoon een vergote versie van de "normale" dames.
http://evaly.nl/product.asp

http://www.hipsandcurves.com/
Ontzettend bedankt voor de info! Ik vind het toch heel eng, om als volgewicht daarheen te gaan, maar wat kleding betreft hoef ik me geen zorgen te maken!

Zit ik nog wel met 1 probleem. En dat is: schoenen. Zelfs met de beste wil van de wereld kan ik niet eens op naaldhakken o.i.d. staan, en lopen is al helemaal uitgesloten...

Iemand een leuk idee voor een alternatief (maat 43 ook nog eens), of kan ik het nu alsnog maar beter uit mijn hoofd zetten?
Als het maar elegant staat , Wench . Een slippertje zou kunnen , pumps met niet al te hoge hakken , een sleehak is misschien een idee ?

Als je mooie benen hebt is iets met zo'n lint ook heel leuk .

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jaaaa, zoiets! Ik vind ze foeilelijk :D (zijn ze er in maat 43?) maar voor dit lijken ze me geweldig!
quote:wench schreef op 08 juni 2009 @ 17:09:

Jaaaa, zoiets! Ik vind ze foeilelijk :D (zijn ze er in maat 43?) maar voor dit lijken ze me geweldig!

Geen idee , heb zomaar even een paar voorbeelden geGoogeld .

Laarzen kan ook , trouwens ; liefst hoge , en met een lekkere punt van voren .

Of die " griekse " sandalen die je nu ziet .

Zorg wel voor een leuk kleurtje op je tenen en vijl je eeltranden weg
Hoe hoger de hak hoe slanker je benen lijken , maar dat wist je wel he ? Je houding verandert ook , net zoals je " loopje " .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2009 @ 17:13:

[...]

(...)

Of die " griekse " sandalen die je nu ziet .

Oh, nooit geweten dat die sexy waren

Problem solved, ik heb die al :D

Bedankt voor het meedenken! Brrr, ik voel me zo onnozel groen...

Zo. Nu nog een kindvrij weekend regelen...! Ik denk dat het Monique of Showboat gaat worden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2009 @ 17:18:

Hoe hoger de hak hoe slanker je benen lijken , maar dat wist je wel he ? Je houding verandert ook , net zoals je " loopje " .

Ja, dat weet ik. Mijn loopje verdwijnt er zelfs door. Ik kan serieus echt niet lopen op hakken.

Dus ik denk dat ik het dan toch maar bij mijn sandalen hou. Zwart, leer, best apart model, alleen wel hakloos, anders heb ik minstens een rolstoel nodig
Voel je je sexy met die sandalen , Wench ? dát zou namelijk je criterium moeten zijn .
Ik voel me altijd sexy tot ik in de spiegel kijk ;)
Ik moet even kwijt dat ik het heel knap vindt om 142 pagina's over een onderwerp te schrijven wat je gewoon een X moet beleven. Iedereen is al eens in een Disco geweest, op het strand geweest, het wel eens (bijna) sex gehad. Allemaal normale dingen maar wanneer je alle drie combineert : naar een disco, waar je net zo naakt als op het strand rond loopt en indien je er zin in hebt gewoon sex kan hebben, gaan bij veel mensen de rolluiken dicht want wat zouden de buren wel niet denken.

Neem je partner meer hand in hand en spreek af we gaan eens even kijken. Ik geloof, uit ervaringen, dat de helft van de mensen in de fun gewoon een leuke avond heeft met elkaar. Dus liever in de file naar het strand of rustig een dagje of avondje iets leuks samen doen .....
Leuke post , Miken !
Ik ga de stoute (laaggehakte ) schoenen aantrekken. Volgende week ga ik op jacht naar spannende kleding, speciaal voor dikkere vrouwen. Als ik een kindvrij weekend heb, en genoeg lef, wil ik de stap wagen.

Ik denk dat ik de Showboat ga proberen, want ik denk dat ik qua uiterlijk (120 kilo en maat 48-50, ja, ik ben zo'n vrouw waar veel mensen val walgen) in andere clubs teveel weerstand oproep. En ik heb de "steun" niet van een partner.

Het is heel spannend, maar het voelt ook goed om die knoop eens door te hakken. Ik hou van erotiek en seks, maar in real life is er voor single fat women zoals ik niets. Misschien wel in een club, hoewel ik wel rekening hou dat ik ook daar afgewezen ga worden vanwege mijn uiterlijk.

Maar als ik het niet probeer, zal ik het nooit weten!
http://www.xl4you.nl/producten/89/korse ... 60%29.html
Zoiets, ja...!
Wench@

Als ik zo vrij mag zijn ik vind dat je wel heel erg negatief over jezelf praat. Zie jij jezelf ook daadwerkelijk zoals jij jezelf hier

neerzet??

Ik denk dat ik de Showboat ga proberen, want ik denk dat ik qua uiterlijk (120 kilo en maat 48-50, ja, ik ben zo'n vrouw waar veel mensen val walgen)

Ik hou van erotiek en seks, maar in real life is er voor single fat women zoals ik niets. Misschien wel in een club, hoewel ik wel rekening hou dat ik ook daar afgewezen ga worden vanwege mijn uiterlijk.

Dat is toch wel erg negatief?

Je straalt uit hoe je je voelt, en als jij een club wilt bezoeken met zo een negatief zelfbeeld van jezelf dan moet je er toch echt rekening mee houden dat je waarschijnlijk een niet zo leuke avond gaat beleven. Al kleed je je nog zo sexy, als je het niet uitstraalt boeit het niet...
Jeez heeft gelijk ........ Als jij jezelf niet happy voelt met je lijf en dat ook uitstraalt , dan ligt geen contact krijgen niet aan je postuur . Natuurlijk kun je niet bij iedereen even lekker " in de markt liggen " , maar wat ik vaak hoor is dat uitstraling zoveel meer impact heeft dan alleen een knappe kop en een lekker lijf . Iemand die er durft te zijn , die durft te flirten , iemand die zich vrij en sexy voelt en ook zo loopt / danst , die smakelijk kan lachen , die durft te genieten met volle teugen , die uitstraalt dat ze " the bomb " is ...... dát is aantrekkelijk !

En soms bereik je dat voor jezelf door een paar " trucjes ", zoals hoge hakken waar je sexier van loopt ( ok , is niet voor iedereen weggelegd , maar oefening báárt kunst hoor ) , een spannend decolleté , peperduur rondje kapper / manicure ... maar zo'n gevoel is ook wat waard !
Wie zegt dat er wat mis is met mijn zelfbeeld?

Lees de postings hier nog maar eens door hoe men denkt over dikke (en dan hebben we het niet over een maatje meer) mensen (m/v)! Vooral als ze wat ouder zijn.

Bijna-openingspost:

quote:Ik kom een beetje los, ondanks het gekerm van de dikke dame naast me (deze mevrouw was écht dik, niet gezet of stevig).Van de site van Fun4two (http://www.fun4two.com/nl/vraag.html#12):quote:Er aantrekkelijk uitzien door middel van een verzorgd postuur is een pré. 50 Procent overgewicht ten opzichte van ideaal, is iets wat weinig andere gasten aantrekkelijk vinden.

Met mijn zelfbeeld is niks mis. Ik ben een geweldig mens, trots op mezelf, loop stoer rechtop, kleed me heel mooi, bezoek regelmatig een goede kapper, Ik kom daar binnen met opgeheven kin en borsten pront vooruit ;)

Met mij zelf is ook niks mis, ondanks een fors overgewicht. Ik mag er zijn, ik ben absoluut de moeite waard, maar helaas zijn er erg veel mensen die verder kijken dan de buitenkant. Dan kan ik heel flink (en zonder angst) een club als Fata of Fun binnenstappen, de kans dat ik daar genegeerd word is groter dan gemiddeld.

Ik ben trots op mezelf, maar ook realistisch. Ik weet hoe veel mensen op mensen als mij reageren, en dat is niet positief. Tóch ga ik de stap wagen, zonder schaamte. Alleen weet ik wel dat ik in mijn geval bepaalde lokaties waarschijnlijk beter kan mijden. En dat ligt niet aan mijn gebrek aan zelfvertrouwen, maar wel aan de houding van veel anderen, die dik hetzelfde vinden als lui, lelijk, vies en walgelijk.

En nu weer ontopic ;)

Ik las ook over Baron in Lelystad. Dat lijkt mij niet mijn soort club (gevoelsmatig), maar toen ik toch de lokatie op de kaart opzocht bleek die pal naast de school van een neefje te zitten...! Nooit gezien toen ik mijn neefje ophaalde daar (doe ik gemiddeld eens per maand).

Ik heb maar niets tegen zijn moeder gezegd, die krijgt een rolberoerte...! :D
Dan hadden we je verkeerd begrepen , Wench .
Gelukkig maar dat je je wél goed voelt over jezelf Wench. Als je verder leest in dit topic zie je ook dat er een hoop mensen zijn die juist wél van een maatje meer houden.

Qua mannen val ik vaak op mager maar qua vrouwen moet er toch wel spek aanzitten hoor! Dat vind ik veel aantrekkelijker ;)
Hey wench mijn excuses, dacht echt even dat je zo over jezelf dacht, thank god niet ;)

Na je laatste posting te hebben gelezen stap jij de club echt binnen als De Diva Herself hahaha

Veel voorplezier in ieder geval.

Vanavond weer Funnen....
quote:jeez schreef op 12 juni 2009 @ 17:49:

Hey wench mijn excuses, dacht echt even dat je zo over jezelf dacht, thank god niet ;)

Na je laatste posting te hebben gelezen stap jij de club echt binnen als De Diva Herself hahaha

Veel voorplezier in ieder geval.

Vanavond weer Funnen....

Veel plezier! ;)

Ik denk dat het juli of augustus wordt, als ik in mijn agenda kijk. Ik heb er steeds meer zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven