Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Gedaan! Hij reageerde binnen 2 minuten en nu hebben we komende donderdag een date... :$
alongwiththesunshine schreef:
12-06-2022 12:56
Hoe gaat het met iedereen? Julia, hebben jullie de meeting al gehad, zo ja, hoe was het?

Hier na twee maanden daten "uit elkaar" met date. Toch teveel verschillen uiteindelijk, en ook al te snel fricties. Maar merk wel dat ik het altijd lastig vind om iemand los te laten, ik hecht me wat dat betreft vrij snel.
Jammer along... ken het gevoel.
Hier lijkt het na bijna 2 maand ook verkeerd te lopen.
Passen heel erg goed bij elkaar en hadden het heel leuk maar hij lijkt maar niet los te willen komen van zijn ex, blijft een gigantisch verantwoordelijkheidsgevoel naar haar toe houden en wil al haar problemen blijven oplossen wat bij mij voor heel wat frustratie en slapeloze nachten zorgt. Ik heb hem net een ultimatum gesteld al weet ik dat de ‘eiser’ dan meestal aan het kortste eind trekt. Maar dat geeft niet, ik kies voor mezelf maar het is verdomd pijnlijk.
Wat jammer Along en attra :there:
Attraverso schreef:
13-06-2022 11:47
Passen heel erg goed bij elkaar en hadden het heel leuk maar hij lijkt maar niet los te willen komen van zijn ex, blijft een gigantisch verantwoordelijkheidsgevoel naar haar toe houden en wil al haar problemen blijven oplossen wat bij mij voor heel wat frustratie en slapeloze nachten zorgt. Ik heb hem net een ultimatum gesteld al weet ik dat de ‘eiser’ dan meestal aan het kortste eind trekt. Maar dat geeft niet, ik kies voor mezelf maar het is verdomd pijnlijk.

Ik zie eigenlijk niet in waarom jij daar zo'n last van zou moeten hebben. Tenzij hij niet eerlijk is natuurlijk.
alongwiththesunshine schreef:
12-06-2022 12:56
Hoe gaat het met iedereen? Julia, hebben jullie de meeting al gehad, zo ja, hoe was het?

Hier na twee maanden daten "uit elkaar" met date. Toch teveel verschillen uiteindelijk, en ook al te snel fricties. Maar merk wel dat ik het altijd lastig vind om iemand los te laten, ik hecht me wat dat betreft vrij snel.
Wat jammer zeg, en ik herken dat gevoel van moeilijk loslaten..moet je weer even doorheen..

Ik heb nu zo'n anderhalve week leuk contact met een man, appen, videobellen en nu hebben we vrijdag een date..
Zoveel zin in, hij is zo leuk!
Attraverso schreef:
Dat zou zonde zijn,maar over wat voor problemen hebben we het dan die hij op moet lossen?
Hebben ze bijv kinderen samen?
Mimali schreef:
13-06-2022 15:20
Ik heb nu zo'n anderhalve week leuk contact met een man, appen, videobellen en nu hebben we vrijdag een date..
Zoveel zin in, hij is zo leuk!

Klinkt goed! En high five. Mijn date is donderdag (mijn eerste date in 5 jaar of zo...).
Attraverso schreef:

Ah shit... wat voor ultimatum heb je hem gesteld?
Avena schreef:
13-06-2022 15:47
Klinkt goed! En high five. Mijn date is donderdag (mijn eerste date in 5 jaar of zo...).
Ja! Oh dat is wel heel spannend.. Ik had in februari mijn laatste date, en daarna geghost nadat we allerlei plannen hadden gemaakt.. Dus ik vind het ook spannend, maar heb zeker een heel goed gevoel..
Ah gadverdamme, wat is dat ghosten toch een nare gewoonte...
En het begint bij een goed gevoel. Dat probeer ik mezelf ook te vertellen: je kunt niks beters doen dan toch weer met vertrouwen nieuwe mensen ontmoeten.
Avena schreef:
13-06-2022 16:11
Ah gadverdamme, wat is dat ghosten toch een nare gewoonte...
En het begint bij een goed gevoel. Dat probeer ik mezelf ook te vertellen: je kunt niks beters doen dan toch weer met vertrouwen nieuwe mensen ontmoeten.
Ja heel naar, en dan ben je 47 pfff kom op zeg..
Ja ik wil ook echt vertrouwen houden, maar vind het soms lastig..
Maar heb dat ook allemaal uitgesproken en hij komt zo oprecht over..
Ik deed nooit aan videobellen maar dat is toch wel heel leuk en geeft veel meer een indruk van iemand.
Vanochtend ook een uur lang, en geen moment stil..
Ik vind het heel knap, wanneer het je ondanks dat soort ervaringen lukt om vertrouwen te houden. Het is mij niet gelukt.
Dat klinkt treuriger dan het is hoor. Heb een prima leven!

Veel plezier op de dates!
LemonSqueezy schreef:
13-06-2022 17:21
Ik vind het heel knap, wanneer het je ondanks dat soort ervaringen lukt om vertrouwen te houden. Het is mij niet gelukt.

Dat is wel op en af hoor, maar wil niet single blijven dus dan heb je weinig keus . Dat klinkt wanhopiger dan het is ,want ik heb ook een prima leven..Maar ik hou me altijd voor dat er echt nog wel leuke mannen zijn.
Je moet ze alleen zien te vinden..

Dankjewel!
Mimali schreef:
13-06-2022 17:26
Dat is wel op en af hoor, maar wil niet single blijven dus dan heb je weinig keus . Dat klinkt wanhopiger dan het is ,want ik heb ook een prima leven..Maar ik hou me altijd voor dat er echt nog wel leuke mannen zijn.
Je moet ze alleen zien te vinden..

Dankjewel!
Ik ben wat ouder inmiddels (55+) en heb nu besloten dat ik single zijn wel prima vind. Mocht ik ooit nog een écht leuke man tegenkomen, dan zal ik hem niet uit de weg gaan, maar ik ga er vanuit dat dat niet het geval gaat zijn. Kan het alleen maar meevallen :D
Heb echt geen zin meer in al dat date-gedoe en al helemaal niet online, dus dat maakt de kans ook vrij klein dat je iemand tegenkomt. Misschien denk ik er over een paar jaar anders over, maar voorlopig voelt deze keuze goed.

Vind het wel leuk om jullie date-avonturen te lezen. Hoop altijd dat het de perfecte man blijkt te zijn.
En misschien stiekem soms ook wel om te kunnen denken 'blij dat ik niet meer hoef!'
Antoon69 schreef:
13-06-2022 15:06
Ik zie eigenlijk niet in waarom jij daar zo'n last van zou moeten hebben. Tenzij hij niet eerlijk is natuurlijk.
Omdat... weg gehaald wegens herkenbaarheid
Vind je nog steeds dat ik overdrijf?
Er zijn trouwens geen kinderen dus daar heeft het niets mee te maken.
attraverso wijzigde dit bericht op 13-06-2022 20:00
40.31% gewijzigd
Mimali schreef:
13-06-2022 15:21
Dat zou zonde zijn,maar over wat voor problemen hebben we het dan die hij op moet lossen?
Hebben ze bijv kinderen samen?
Nee er zijn geen kinderen.
attraverso wijzigde dit bericht op 13-06-2022 19:58
20.29% gewijzigd
Avena schreef:
13-06-2022 15:48
Ah shit... wat voor ultimatum heb je hem gesteld?
Zij of ik.
Dat gaat wel ver inderdaad Attraverso, daar zou ik ook moeite mee hebben.
Goed dat je je grenzen aangeeft en niet daar overheen laat walsen. Heel moeilijk om dat te doen wanneer je het verder leuk hebt samen
LemonSqueezy schreef:
13-06-2022 17:21

Hier zowat hetzelfde gevoel. Ik wil heel graag een relatie maar heb er geen vertrouwen meer in of durf het niet meer aan.
Maar ik ben sowieso liever alleen dan al deze shit te moeten doorstaan.
Oh Attraverso dat zijn geen kleine dingen nee, daar zou ik ook voor passen..
Heb je al een reactie?
Mimali schreef:
13-06-2022 18:33
Oh Attraverso dat zijn geen kleine dingen nee, daar zou ik ook voor passen..
Heb je al een reactie?
Nee maar de afspraak is dat hij me gewoon met rust laat als hij voor haar kiest en dat is wat ik verwacht.
Ik heb geen behoefte aan een afsluitend gesprek. Ik wil niet zo verder, punt.
Attraverso schreef:
13-06-2022 18:23
Hier zowat hetzelfde gevoel. Ik wil heel graag een relatie maar heb er geen vertrouwen meer in of durf het niet meer aan.
Maar ik ben sowieso liever alleen dan al deze shit te moeten doorstaan.
Al die ervaringen zorgen voor barsten in je hart en die lijm je met een beetje beton. Op een moment wordt die betonlaag te dik om je hart nog open te kunnen zetten.
En ik heb er voor de zekerheid nog wat prikkeldraad omheen gedaan ter bescherming :proud:
LemonSqueezy schreef:
13-06-2022 18:40
Al die ervaringen zorgen voor barsten in je hart en die lijm je met een beetje beton. Op een moment wordt die betonlaag te dik om je hart nog open te kunnen zetten.
En ik heb er voor de zekerheid nog wat prikkeldraad omheen gedaan ter bescherming :proud:

Het is ook gewoon leeftijdsdeformatie. Je hoeft echt geen leven vol drama hebben gehad om tot het punt te komen waar jij nou bent. Heel normaal op onze leeftijd. En dat is natuurlijk ook helemaal prima.
Beter zelfs, scheelt een hoop drama.
Ik weet niet of het persé leeftijdsgebonden is. Zijn ook mensen die juist op jongere leeftijd alle vrijheid willen hebben en zich pas op latere leeftijd willen binden.
Ook dan kan die keuze voortkomen uit een nare ervaring op jonge leeftijd, maar kan ook een eigen keuze zijn zonder voorgaand drama.
Poeh Attraverso, dat klinkt inderdaad als een onmogelijke situatie... Vind je het niet vervelend dat je de bal nu bij hem laat liggen? Zou je niet liever gewoon 100% zeker weten waar je aan toe bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven