Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

maandag 13 juni 2022 om 19:54
LemonSqueezy schreef: ↑13-06-2022 19:19Beter zelfs, scheelt een hoop drama.
Ik weet niet of het persé leeftijdsgebonden is. Zijn ook mensen die juist op jongere leeftijd alle vrijheid willen hebben en zich pas op latere leeftijd willen binden.
Ook dan kan die keuze voortkomen uit een nare ervaring op jonge leeftijd, maar kan ook een eigen keuze zijn zonder voorgaand drama.
Ik denk dat ik tot die categorie behoor. Ik ben iets jonger dan jij, maar het scheelt niet veel. Ik heb al jong in een destructieve relatie gezeten en daarna heel lang gedacht dat ik beter af was in mijn eentje. Daarna werd het denk ik ook gewenning. Ik ben nog weleens een periode actief geweest met dating, maar dat leidde nergens toe. Ik denk omdat ik meteen de deur dichtgooide als ik merkte dat iemand serieuze interesse had.
En nu ben ik op een punt dat ik denk: het wordt weleens tijd om weer eens iemand toe te laten. Er zijn toch wel dingen die ik mis. Maar het kan ook goed zijn dat ik me na 1 of 2 minder geslaagde dates weer terugtrek. Het wordt er niet makkelijker op vanaf een bepaalde leeftijd...
maandag 13 juni 2022 om 19:57
Eigenlijk ben ik 90% zeker dat ik hem niet meer hoor en hoop ik daar ook op.
Ik voel me ook alsof het over is (ellendig dus).
maandag 13 juni 2022 om 20:07
Jeetje Atra, wat een rotsituatie. Hoe ellendig dit gevoel ook is, ik denk dat het goed is dat je je grenzen aan hebt gegeven. Je wilt toch niet het vijfde wiel aan de wagen zijn. Misschien schud hem dit wakker?Attraverso schreef: ↑13-06-2022 19:57Eigenlijk ben ik 90% zeker dat ik hem niet meer hoor en hoop ik daar ook op.
Ik voel me ook alsof het over is (ellendig dus).

maandag 13 juni 2022 om 20:08
@Avena, dan hoop ik dat je een leukerd treft voordat je weer op het punt komt dat je wil terugtrekken. Dat snel de deur dichtgooien herken ik wel. Als ook maar iets me een beetje niet aanstond, dacht ik.. zie je wel, niks voor mij!
@Attraverso, ik vind het heel sterk van je, maar zo zal het nu waarschijnlijk nog niet voelen. Nu is het vooral k#t.
@Attraverso, ik vind het heel sterk van je, maar zo zal het nu waarschijnlijk nog niet voelen. Nu is het vooral k#t.

maandag 13 juni 2022 om 21:02
maandag 13 juni 2022 om 21:12
maandag 13 juni 2022 om 21:19
Ik heb afgelopen zaterdag een date gehad, het was gezellig en we spreken nog een keer af.
Het is niet zo dat we al die klik voelen of het iets kan worden maar we staan er los in op de ontdekkingstocht.
Wel kwam zij 3 kwartier later aan dan afgesproken dus dat was wel jammer, laten we het maar een samenloop van omstandigheden houden haha.
We wonen op een uur afstand van elkaar en hebben beide ervaren dat het niet onmogelijk is maar ook niet ideaal.
We hebben beide geen kinderen dus dat scheelt.
Verder in contact met een heel leuke vrouw, we triggeren elkaar ( hoe het in real is weten we uiteraard nog niet ).
Zij is heel spontaan, geinteresseerd maar heeft helaas wel een trauma.
Heb ik weer.
Het valt mij trouwens op hoeveel vrouwen van eind 30 tot midden 40 een neusring( etje ) hebben.
Is het een nieuw mode verschijnsel?
Het is niet zo dat we al die klik voelen of het iets kan worden maar we staan er los in op de ontdekkingstocht.
Wel kwam zij 3 kwartier later aan dan afgesproken dus dat was wel jammer, laten we het maar een samenloop van omstandigheden houden haha.
We wonen op een uur afstand van elkaar en hebben beide ervaren dat het niet onmogelijk is maar ook niet ideaal.
We hebben beide geen kinderen dus dat scheelt.
Verder in contact met een heel leuke vrouw, we triggeren elkaar ( hoe het in real is weten we uiteraard nog niet ).
Zij is heel spontaan, geinteresseerd maar heeft helaas wel een trauma.
Heb ik weer.
Het valt mij trouwens op hoeveel vrouwen van eind 30 tot midden 40 een neusring( etje ) hebben.
Is het een nieuw mode verschijnsel?
maandag 13 juni 2022 om 22:15
Dank je! Jij sterkte met deze rot situatie!
maandag 13 juni 2022 om 22:17
Jammer attra. Balen dat hij nog zo blijft hangen bij zijn ex dan, lijkt me een goede knoop om dan door te hakken als hij daar nog zo mee bezig is. Hij had het los moeten laten en voor jou moeten kiezen, dan was het duidelijk geweest. Maar kennelijk mocht dat het niet wezen.
3 kwartier te laat mats?! Heftig, ik hoop dat ze een goede reden heeft? Maargoed beter laat dan nooit. Wat betreft trauma, dat zegt nog niet per se iets denk ik, gewoon kijken hoe het gaat.
3 kwartier te laat mats?! Heftig, ik hoop dat ze een goede reden heeft? Maargoed beter laat dan nooit. Wat betreft trauma, dat zegt nog niet per se iets denk ik, gewoon kijken hoe het gaat.
maandag 13 juni 2022 om 22:31
3 kwartier, terwijl ik zelf stipt ben.
Ze had een aardige reden dus dat voordeel kreeg ze.
Een trauma hoeft niet perse veel te zeggen en zij is er heel open over, dat is wel prettig maar stiekem is er een stemmetje in mijn achterhoofd dat ‘er altijd wel iets is’
Ik lijk het aan te trekken en wil voorzichtig met mezelf zijn waar ik mij in begeef.
Een trauma hoeft niet perse veel te zeggen en zij is er heel open over, dat is wel prettig maar stiekem is er een stemmetje in mijn achterhoofd dat ‘er altijd wel iets is’
Ik lijk het aan te trekken en wil voorzichtig met mezelf zijn waar ik mij in begeef.
maandag 13 juni 2022 om 23:03
LemonSqueezy schreef: ↑13-06-2022 18:40Al die ervaringen zorgen voor barsten in je hart en die lijm je met een beetje beton. Op een moment wordt die betonlaag te dik om je hart nog open te kunnen zetten.
En ik heb er voor de zekerheid nog wat prikkeldraad omheen gedaan ter bescherming![]()
Dit had ik kunnen typen. Zo voelt het voor mij ook.
maandag 13 juni 2022 om 23:10
Wilde net typen...weer een traumamats schreef: ↑13-06-2022 22:313 kwartier, terwijl ik zelf stipt ben.

maandag 13 juni 2022 om 23:57
Attra wat een kut verhaal. Ik had zo gehoopt dat het zou lukken. Je sprak met zo veel liefde over hem. Ik had echt goede hoop voor jullie. Dikke knuffel
Allong ook voor jou een dikke
Ik heb er even niet over geschreven, want ik zit zelf in een rollercoaster op dit moment. Mijn lieve trouwe meissie is afgelopen donderdag ingeslapen en ik heb echt een super leuke man ontmoet. Een beetje to good to be true verhaal dus ben nog erg voorzichtig.

Allong ook voor jou een dikke

Ik heb er even niet over geschreven, want ik zit zelf in een rollercoaster op dit moment. Mijn lieve trouwe meissie is afgelopen donderdag ingeslapen en ik heb echt een super leuke man ontmoet. Een beetje to good to be true verhaal dus ben nog erg voorzichtig.
dinsdag 14 juni 2022 om 06:28
Eigenlijk is zijn wens een vrouw tegen te komen die hier in meegaat en met z’n 4en op vakantie te gaan, bij elkaar logeren, uitstapjes,…mats schreef: ↑13-06-2022 21:12Sterkte Attra, dit was een rollercoaster.
Wil hij zelf niet verder dan?
Dat hij zich verantwoordelijk voelt is goed maar ik neem aan dat hij zich niet zonder reden weer in de date-scene bevind.
Erg rot want het voelde goed voor je maar ik snap dat je dan ook graag een prioriteit bent voor iemand.
dinsdag 14 juni 2022 om 07:06

dinsdag 14 juni 2022 om 10:18
Ik merk dat het toch goed voelt dat dit gevoel door meer mensen zo ervaren wordt, ook al veranderd het niets aan het gevoel zelf.
En ook goed om te lezen dat anderen toch hun hart weer open willen en durven te stellen. Misschien kom ik ooit ook weer op dat punt.
Voor nu voelt het nog teveel alsof ik niet bedoeld ben om een relatie te hebben en wil ik mezelf liever voor de pijn beschermen wanneer het weer mis zou lopen. Dat die kans reëel is blijkt ook uit de verhalen die hier gedeeld worden.
Blijkbaar had ik die bevestiging dat m'n keuze op dit moment voor mij de beste keuze is toch even nodig, dus dank jullie wel daarvoor.

dinsdag 14 juni 2022 om 12:03
alongwiththesunshine schreef: ↑13-06-2022 21:02Ik probeer mensen daarentegen wel toe te laten maar krijg dan de deur tegen mijn neus aangegooid, ook niet leuk. En ben daar ook echt wel klaar mee. Je gaat je er ook niet beter, mooier en leuker op voelen, allesbehalve eigenlijk.

Het is ook allemaal niet makkelijk. Verklaart misschien waarom zoveel mensen in een matige relatie blijven hangen en waarom veel singles hun portie liever aan fikkie geven.
Het is een dilemma. Totaal geharnast ergens in gaan, gaat niet werken. Maar je probeert jezelf natuurlijk wel te beschermen.