Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Snjókorn falla, á allt og alla

Ja Ainne dat kan ook, maar vroeg me gewoon af wat het Afrikaanse woord was. (Om het vervolgens alsnog in het Engels te gaan vragen )

Weet iemand anders wat het zulu woord is...?
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
Wow, mooi die foto's snjo.. Is dit nu om aan je 40 posts te komen of wil je dit echt oprecht met ons delen?
Allebei. Nee, dit soort dingen vind ik echt heel knap gedaan (en als ik aan die 40 postings had willen komen dan had ik iedere foto voor zich moeten plakken). Dat kan je je toch niet voorstellen dat dit alleen van spijkers gemaakt is (hoe verzin je het eigenlijk).
Wel echt heeel vet zeg... Ben benieuwd hoe lang hij er mee bezig is geweest..
Het doel voor vandaag is gehaald (maar we gaan gewoon gezellig verder toch?).

Ik heb op het saaie topic nog een paar saaie plaatjes geplakt (als jullie geinteresseerd zijn).
Ik ga zo lekker naar huis (jaja, ben heel hard aan het werk vandaag ) dus ik ga afhaken helaas
Eet smakelijk voor zometeen. Takk fyrir daginn.
Gaat lukken.. We eten mieliepap met tomatiesaus en boerewors.
Hier is t te zot of te bot! Gisteren goot t van de regen, nu stikbenauwd! Kan daar niet goed tegen! Vreselijk!

Ainne ik begrijp dat jij in Ierland woont? Gaaf! Ik ben alleen ooit in Dublin geweest, maar Ierland staat hoog op mijn 'to do' list!
Creatief die foto's.
Wat een idioot forum! Ik klik op F5 en dan mag je toch aannemen dat de pagina zich vernieuwd. NOT. Ik plaats mijn stukje tekst en zie ineens 3 blz (!!) met nieuwe mensen hier voorbij komen!! HALLO!!! VIVA wat maken jullie me nou?

NOU JA, hallo Spinnetje en Lapin!

Spinnetje in Zuid Afrika? En lapin? Laat me raden? Lapland? Geen idee eigenlijk maar lapin/lapland.. (jeetje Janae... hoe blond kun je zijn... )
Ik heb lekker lui pizza's in de oven gemikt... geen zin in gedoe net voor ik wegga..

Straks alles nog nakijken. Op internet een lijstje gevonden van bezienswaardigheden in Antwerpen. Nu moeders en zuslief nog zo ver zien te krijgen dat zij dat ook willen en niet alleen willen shoppen!

Nee dat is een Zwitsers konijn, Janae.

't Is trouwens niet geheel toevallig dat we allemaal in het buitenland wonen, Snjokorn heeft ons geronseld van het Emigratietopic...
Hoi Janae, op pagina 54 is het vandaag allemaal begonnen. Linndaatje had het over ons marketingbeleid en toen ben ik maar nieuwe leden gaan zoeken (met als doel vandaag de 1400 postings te halen, dat is ruimschoots genoeg).

Lapin zit in Zwitserland

Ik heb mensen geronseld van het saaie topic en het (r)emigreren topic. Ook nog melding gemaakt op ongesteld en geen chocola in huis topic maar dat heeft nog niet zoveel opgeleverd.

Linndaatje schrikt zich dood als ze zich straks komt melden.
Weer mosterd. He bah
quote:Ainne schreef op 17 juni 2009 @ 17:42:

Nee dat is een Zwitsers konijn, Janae.

't Is trouwens niet geheel toevallig dat we allemaal in het buitenland wonen, Snjokorn heeft ons geronseld van het Emigratietopic...hihi over lekker blond gesproken: Zwitsers konijn...

Hm emigreren, zou ik ook wel willen maar dan naar eh... Schotland of zo.. hm ja!
Ik vond Lapland anders heel mooi gevonden van je!
Pff Snjo kunnen t met een gerust hart aan jou overlaten zie ik wel! Jammer dat Zenna t 'schip' verlaten heeft, als ze dit gezien had!

Ik zit lekker aan de pizza, had geen zin in koken!

quote:Ainne schreef op 17 juni 2009 @ 17:53:

Ik vond Lapland anders heel mooi gevonden van je!Maar wel n heel stuk kouder!
quote:Janae schreef op 17 juni 2009 @ 17:57:

Pff Snjo kunnen t met een gerust hart aan jou overlaten zie ik wel! Jammer dat Zenna t 'schip' verlaten heeft, als ze dit gezien had!

Ik zit lekker aan de pizza, had geen zin in koken!

[afbeelding]

Dank je wel (had vandaag een vrije dag), ik hoop dat zenna een "stiekeme meelezer" is. Ze heeft in ieder geval eer van haar werk, een leuke openingspost en leuke mensen erbij gevonden.

Ik gooi zometeen wat eten in een ovenschaaltje (rijst en viscurry), heb ook geen zin om te koken.

Eet smakelijk
Ik woon trouwens met mijn hoofd in het buitenland. De rest is gestationeerd in Nederland.
En waar zit je dan met je hoofd?

Loop je dan in NL rond als een kip zonder kop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven