Ladies Room
vrijdag 10 april 2009 om 09:01
Hoi Viva forumsters,
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
woensdag 17 juni 2009 om 17:19
woensdag 17 juni 2009 om 17:31
woensdag 17 juni 2009 om 17:39
Wat een idioot forum! Ik klik op F5 en dan mag je toch aannemen dat de pagina zich vernieuwd. NOT. Ik plaats mijn stukje tekst en zie ineens 3 blz (!!) met nieuwe mensen hier voorbij komen!! HALLO!!! VIVA wat maken jullie me nou?
NOU JA, hallo Spinnetje en Lapin!
Spinnetje in Zuid Afrika? En lapin? Laat me raden? Lapland? Geen idee eigenlijk maar lapin/lapland.. (jeetje Janae... hoe blond kun je zijn... )
NOU JA, hallo Spinnetje en Lapin!
Spinnetje in Zuid Afrika? En lapin? Laat me raden? Lapland? Geen idee eigenlijk maar lapin/lapland.. (jeetje Janae... hoe blond kun je zijn... )
woensdag 17 juni 2009 om 17:42

woensdag 17 juni 2009 om 17:44
Hoi Janae, op pagina 54 is het vandaag allemaal begonnen. Linndaatje had het over ons marketingbeleid en toen ben ik maar nieuwe leden gaan zoeken (met als doel vandaag de 1400 postings te halen, dat is ruimschoots genoeg).
Lapin zit in Zwitserland
Ik heb mensen geronseld van het saaie topic en het (r)emigreren topic. Ook nog melding gemaakt op ongesteld en geen chocola in huis topic maar dat heeft nog niet zoveel opgeleverd.
Linndaatje schrikt zich dood als ze zich straks komt melden.
Lapin zit in Zwitserland
Ik heb mensen geronseld van het saaie topic en het (r)emigreren topic. Ook nog melding gemaakt op ongesteld en geen chocola in huis topic maar dat heeft nog niet zoveel opgeleverd.
Linndaatje schrikt zich dood als ze zich straks komt melden.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 17 juni 2009 om 17:50
quote:Ainne schreef op 17 juni 2009 @ 17:42:
Nee dat is een Zwitsers konijn, Janae.
't Is trouwens niet geheel toevallig dat we allemaal in het buitenland wonen, Snjokorn heeft ons geronseld van het Emigratietopic...hihi over lekker blond gesproken: Zwitsers konijn...
Hm emigreren, zou ik ook wel willen maar dan naar eh... Schotland of zo.. hm ja!
Nee dat is een Zwitsers konijn, Janae.
't Is trouwens niet geheel toevallig dat we allemaal in het buitenland wonen, Snjokorn heeft ons geronseld van het Emigratietopic...hihi over lekker blond gesproken: Zwitsers konijn...
Hm emigreren, zou ik ook wel willen maar dan naar eh... Schotland of zo.. hm ja!
woensdag 17 juni 2009 om 18:01
quote:Janae schreef op 17 juni 2009 @ 17:57:
Pff Snjo kunnen t met een gerust hart aan jou overlaten zie ik wel! Jammer dat Zenna t 'schip' verlaten heeft, als ze dit gezien had!
Ik zit lekker aan de pizza, had geen zin in koken!
[afbeelding]
Dank je wel (had vandaag een vrije dag), ik hoop dat zenna een "stiekeme meelezer" is. Ze heeft in ieder geval eer van haar werk, een leuke openingspost en leuke mensen erbij gevonden.
Ik gooi zometeen wat eten in een ovenschaaltje (rijst en viscurry), heb ook geen zin om te koken.
Eet smakelijk
Pff Snjo kunnen t met een gerust hart aan jou overlaten zie ik wel! Jammer dat Zenna t 'schip' verlaten heeft, als ze dit gezien had!
Ik zit lekker aan de pizza, had geen zin in koken!
[afbeelding]
Dank je wel (had vandaag een vrije dag), ik hoop dat zenna een "stiekeme meelezer" is. Ze heeft in ieder geval eer van haar werk, een leuke openingspost en leuke mensen erbij gevonden.
Ik gooi zometeen wat eten in een ovenschaaltje (rijst en viscurry), heb ook geen zin om te koken.
Eet smakelijk
Snjókorn falla, á allt og alla