Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Ja, hier stonden 10 mensen rond mijn bureau om te bedenken wat het kon zijn haha.
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
Nou heb je dus wel een ubernederlansch imago

Ik ging speciaal voor die kommen naar de winkel, Snjo, niet voor meubels Kon die grootte namelijk nergens anders vinden.

Is weer eens wat ander he
quote:Janae schreef op 18 juni 2009 @ 08:52:

Dames, ik heb alles gepakt, en ik ga!!! Op naar Antwerpen! Tot maandag!!! (niet té veel posten hoor, moet ik zoveel terug lezen hahaha! kunnen jullie niet zondag even vertellen waar ik moet beginnen met lezen? )

DOEI!!

[afbeelding]Veel plezier
Verraderlijk is die blauwgele blokkendoos he. Je komt echt altijd thuis met iets.

Zo heerlijk even geplast, handen netjes gewassen en alvast een nieuwe pot koffie en thee gezet voor wie wil.
Ook even wezen plassen, kon hier de heeeeele dag niet terecht, zucht. Wat een opluchting nu zeg. Even lekker een glas water naast me.

Dushi, dank je voor de thee, daar vul ik m'n volgende glas mee.
Snjókorn falla, á allt og alla
Hahaha had je net als ik een rij voor je Snjo, ik wel. Maar ach dat ben ik als vrouw wel gewend.
Nee, ik werd steeds van het forum gedonderd dus kon ik niet eens in de rij gaan staan. Snel naar huis dus en gelukkig, daar kon het wel.
Ik ga zo eens even koken, spinazie mmmmm.
Biertje bij je spinazie?

Heb je trouwens al firefox gedownload als browser? Ik wel, en sindsdien van het vivagedonder af.
Ik mag firefox vast niet op het werk downloaden. Het was tot vandaag toe nog altijd goed gegaan.
Thanx voor het biertje (maar ik vind tuborg lekkerder, de groene dan).
Ik kan ook zelf niets downloaden op mijn werk, maar heb gelogen dat ik steeds problemen had met IE voor het vluchten boeken (ik ben PA) en toen heb ik heel onschuldig voorgesteld om FF down te loaden...

Sorry, heb geen tuborg in huis, alleen maar icelandic beer
Ik heb internet nu niet écht nodig.

Hier, deze vond ik nog. . .

www.tuborg.com

proost.
*holt binnen met samengeknepen billen onderwijl roepent* : haaai meiden van de room. Ik moet ff plassen ben zo terug.
Zoo nog even handen wassen en ik kan weer verder.

*huurt gauw een schoonmaakploeg in zodat morgen weer een blinkend schone Ladies Room is*
De schoonmaakploeg is gearriveerd.
Kijk, daar hebben we wat aan. Zijn ze bereid om vaker te komen??

Ik hoef nog maar 8 uur te werken en dan heb ik een weekje vakantie (hopenlijk word ik niet net als gisteren van het forum gedonderd) en andets; tot over een uur of 9.
Mogge dames! Kopje koffie erbij?

En nu de heren in werkkleding:

Mijn vriendje begon vanochtend uit zichzelf ineens de ramen te lappen I appreciate! I like!
Ik ga voor de thee vanochtend (het is lastig een gewoonte te doorbreken).

De heren zien er schattig uit. En ze hebben hun werk goed gedaan. Het glimt hier zo dat het bijna pijn doet aan je ogen en het ruikt lekker.
Ik ben wel voor een lavendel geur.
Goedemorgen ladies.

Ik hunker al naar het weekend... We hebben de teammeetings hier altijd op vrijdagochtend en die zijn al van het echte vrijdagmiddag niveau dan meteen. Altijd gezellig die vrijdagjes hier dus

Tijd voor koffie met een wentelteefje haha.
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
Die heren komen elke nacht Snjo. Eventueel zijn ze overdag ook in te zetten.
Lekker! Wentelteefjes!
Zo, dan is nu het weekend écht aangebroken en gaat 9 dagen duren. Heerlijk.

Ik ben niet zo van de wentelteefjes, wij hadden brownies op het werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven