Lekker uiteten in Rotterdam

17-06-2009 18:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aankomend weekend ben ik met mijn vriend in Rotterdam.

Aangezien ik niet bekend ben in deze stad, wil ik graag van jullie weten waar je goed kan eten.

Het moet betaalbaar zijn (3-gangen rond de 25-35 euro). Geen eetcafe. Wij houden van keukens waar gekookt wordt met verse producten en waar goede wijnen worden geschonken.

Ben benieuwd of jullie ons kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Gr. Juffie
Zit hier misschien iets tussen?

China Boat Rotterdam: is dit wat?

Gezellig uit eten Rotterdam voor studenten

Tip gevraagd; uit eten in Rotterdam oe

restaurants in Rotterdam

Uit eten omgeving Rotterdam

Die voor studenten had er niet tussen gehoeven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
http://www.dinnersite.nl/ ... KT-2rfgkZsCFcE63godIzzIoQ
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Iens
Oh, moet zeggen dat ik zelf fan ben van Obba trouwens..

http://www.obba.nu/
http://www.vorkje.nl/view ... nt_details&website_id=143
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
3 gangen voor een prijs rond de 25 en 35 euro? Dat kan nog knap lastig worden dan..
vd valk plaswijckpark vind ik altijd wel gezellig(ligt net buiten het centrum), of hoofdstuk 2 in Rotterdam(in het centrum van Rotterdam)
Wat ook een favoriet van mij is, maar is denk ik wel wat duurder als jullie budget. Restaurant Gauchos, die hebben 3 restaurants in Rotterdam
Turks

Dunya Lokante

Nazar

Bazar (wel wat duurder, maar wel heel leuk decor)

Japans

Sumo (all you can eat concept)

Afrikaans

De smaak van Afrika

Eetcafe

De 12 heren

Level (hippe cocktailbar)

Stroom (hip, maar wel gezellig)

Z&M veerhaven
Shabu Shabu, dat is ook een japans all you can eat concept.. moet je trouwens wel reserveren van te voren.. want erg populair, en erg druk...

wel goed te betalen... ( ik ben er gisteren nog geweest!)

Koeien en Kreeften... die hebben ook altijd een 3 gangen menu voor een bepaald bedrag/...

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik vind dat 25-35 euro niet echt heel veel is voor een 3 gangen menu...

Waar slaap je in rotterdam??? Het is namelijk wel zo makkelijk om een restaurant een beetje in de buurt te hebben... ( tenminste vind ik dan!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Soit is ook heel goed, maar wel wat duurder als je a la carte wilt eten. Ze hebben ook menuutjes waarbij je uit bepaalde gerechten mag kiezen, die zijn wel wat goedkoper.
Budget idd een beetje mager, dan kom je al gauw bij Bazar a/d Witte de Wit, La Borsa a/d Coolsingel of restaurant Open,

zijstraatje van de Binnenweg bij cafe Melief Bender in de buurt.

Of in het Scheepvaartkwartier bij La Pizza, errug lekker, reserveren niet mogelijk hier, prijs heel ok. Ook hier in de buurt: LuLu a/d Van Vollenhovenstraat 60, op het rijtje van cafe Loos.

Tegenover het Parkhotel (Eendrachtsplein) : Restaurant Eendracht, lekker eten bij Pepijn. Heel gezellig met z'n allen bij de houtoven, wij waren met drank 42 pp kwijt.

Wat altijd leuk is : Hotel New York op de Wilhelminapier,

wel eerst de Erasmusbrug over.

Er is wel wat minder weer besteld, maar je zou ook nog naar De Parade kunnen gaan en gelijk hier aan de tapas met rose...

(aanraders : Wawazda + de Broekneus + Alabama Chrome)

Veel plezier & eet smakelijk !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven