Lekker uiteten in Rotterdam
woensdag 17 juni 2009 om 18:35
Aankomend weekend ben ik met mijn vriend in Rotterdam.
Aangezien ik niet bekend ben in deze stad, wil ik graag van jullie weten waar je goed kan eten.
Het moet betaalbaar zijn (3-gangen rond de 25-35 euro). Geen eetcafe. Wij houden van keukens waar gekookt wordt met verse producten en waar goede wijnen worden geschonken.
Ben benieuwd of jullie ons kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Gr. Juffie
Aangezien ik niet bekend ben in deze stad, wil ik graag van jullie weten waar je goed kan eten.
Het moet betaalbaar zijn (3-gangen rond de 25-35 euro). Geen eetcafe. Wij houden van keukens waar gekookt wordt met verse producten en waar goede wijnen worden geschonken.
Ben benieuwd of jullie ons kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Gr. Juffie
woensdag 17 juni 2009 om 18:39
Zit hier misschien iets tussen?
China Boat Rotterdam: is dit wat?
Gezellig uit eten Rotterdam voor studenten
Tip gevraagd; uit eten in Rotterdam oe
restaurants in Rotterdam
Uit eten omgeving Rotterdam
Die voor studenten had er niet tussen gehoeven.
China Boat Rotterdam: is dit wat?
Gezellig uit eten Rotterdam voor studenten
Tip gevraagd; uit eten in Rotterdam oe
restaurants in Rotterdam
Uit eten omgeving Rotterdam
Die voor studenten had er niet tussen gehoeven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 17 juni 2009 om 18:46
http://www.dinnersite.nl/ ... KT-2rfgkZsCFcE63godIzzIoQ
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 17 juni 2009 om 18:49
woensdag 17 juni 2009 om 18:50
http://www.vorkje.nl/view ... nt_details&website_id=143
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 18 juni 2009 om 14:02
Shabu Shabu, dat is ook een japans all you can eat concept.. moet je trouwens wel reserveren van te voren.. want erg populair, en erg druk...
wel goed te betalen... ( ik ben er gisteren nog geweest!)
Koeien en Kreeften... die hebben ook altijd een 3 gangen menu voor een bepaald bedrag/...
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik vind dat 25-35 euro niet echt heel veel is voor een 3 gangen menu...
Waar slaap je in rotterdam??? Het is namelijk wel zo makkelijk om een restaurant een beetje in de buurt te hebben... ( tenminste vind ik dan!)
wel goed te betalen... ( ik ben er gisteren nog geweest!)
Koeien en Kreeften... die hebben ook altijd een 3 gangen menu voor een bepaald bedrag/...
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik vind dat 25-35 euro niet echt heel veel is voor een 3 gangen menu...
Waar slaap je in rotterdam??? Het is namelijk wel zo makkelijk om een restaurant een beetje in de buurt te hebben... ( tenminste vind ik dan!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 18 juni 2009 om 21:03
Budget idd een beetje mager, dan kom je al gauw bij Bazar a/d Witte de Wit, La Borsa a/d Coolsingel of restaurant Open,
zijstraatje van de Binnenweg bij cafe Melief Bender in de buurt.
Of in het Scheepvaartkwartier bij La Pizza, errug lekker, reserveren niet mogelijk hier, prijs heel ok. Ook hier in de buurt: LuLu a/d Van Vollenhovenstraat 60, op het rijtje van cafe Loos.
Tegenover het Parkhotel (Eendrachtsplein) : Restaurant Eendracht, lekker eten bij Pepijn. Heel gezellig met z'n allen bij de houtoven, wij waren met drank 42 pp kwijt.
Wat altijd leuk is : Hotel New York op de Wilhelminapier,
wel eerst de Erasmusbrug over.
Er is wel wat minder weer besteld, maar je zou ook nog naar De Parade kunnen gaan en gelijk hier aan de tapas met rose...
(aanraders : Wawazda + de Broekneus + Alabama Chrome)
Veel plezier & eet smakelijk !
zijstraatje van de Binnenweg bij cafe Melief Bender in de buurt.
Of in het Scheepvaartkwartier bij La Pizza, errug lekker, reserveren niet mogelijk hier, prijs heel ok. Ook hier in de buurt: LuLu a/d Van Vollenhovenstraat 60, op het rijtje van cafe Loos.
Tegenover het Parkhotel (Eendrachtsplein) : Restaurant Eendracht, lekker eten bij Pepijn. Heel gezellig met z'n allen bij de houtoven, wij waren met drank 42 pp kwijt.
Wat altijd leuk is : Hotel New York op de Wilhelminapier,
wel eerst de Erasmusbrug over.
Er is wel wat minder weer besteld, maar je zou ook nog naar De Parade kunnen gaan en gelijk hier aan de tapas met rose...
(aanraders : Wawazda + de Broekneus + Alabama Chrome)
Veel plezier & eet smakelijk !