Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
LuciFee2022 schreef:
02-07-2022 17:07
Als je verwacht dat een 15 jarige puber 6 weken kan werken in de vakantie, heb je dan niet een heel onrealistische verwachting?

Mijn puber kreeg net meerdere keren gezeur over van een AH dame, dat ze de 3e week en de laatste week niet gehaal kan werken omdat ze er niet is, ze kan 4,5 week wel fulltime werken.

Wat verwachten ze precies, dat alle pubers in vakanties thuis blijven om te gaan werken, alle 6 weken?
Of dat kind dan kamp en minivakantie gaat afzeggen voor een bijbaan bij de AH?

Gelukkig heeft ze al een andere reactie bij een vestiging waar ze niet zo vreemd doen.
Ja. Mafkezen.
noglangnietjarig schreef:
02-07-2022 16:52
Nee, het vliegtuig moet breder.

Van de week was deze in het nieuws. Vliegtuig van de toekomst. :D

Afbeelding
Dat is dan gewoon aso zitten.
Doen ook dunnen.
LuciFee2022 schreef:
02-07-2022 17:09
Probleem is wat anders dan niet lekker zitten en verschilt ook per vlucht denk ik. Ik vond de stoelen transavia vroeger echt smal en de mensen naast mij zaten dan met hun knieën mijn kant op en hun bil tegen de mijne, op mijn stoel bijvoorbeeld.
Mijn kind past ook niet in Transavia. Zelfs met benen opgevouwen niet.
RikM schreef:
02-07-2022 17:10

Afbeelding

Haha. Welke malloot verzint dat?
RikM schreef:

Afbeelding
Als iedereen in zwembroek komt gaat security wel lekker vlot.
LuciFee2022 schreef:
Als je verwacht dat een 15 jarige puber 6 weken kan werken in de vakantie, heb je dan niet een heel onrealistische verwachting?

Mijn puber kreeg net meerdere keren gezeur over van een AH dame, dat ze de 3e week en de laatste week niet gehaal kan werken omdat ze er niet is, ze kan 4,5 week wel fulltime werken.

Wat verwachten ze precies, dat alle pubers in vakanties thuis blijven om te gaan werken, alle 6 weken?

Gelukkig heeft ze al een andere reactie bij een vestiging waar ze niet zo vreemd doen.

Heel rare verwachting van Ah troela :roll:
RikM schreef:

Afbeelding

In het vliegtuig zwemmen, joehoe, zou voor mij geen reden zijn om het vliegtuig te nemen. Boycotten die hap.

:hello:
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
RikM schreef:

Afbeelding
Haha, wat is dat dan. :-D
LuciFee2022 schreef:

Haha. En dan straks wel janken dat ze geen vakkenvuller kunnen krijgen zeker. Raar wijf.
LuciFee2022 schreef:
02-07-2022 17:18
Haha, wat is dat dan. :-D

Voordeel is wel dat je geen tussenlandingen meer hebt. :hello:

(ding is nucleair en kan twee jaar in de lucht blijven)
anoniem_65cdc6932d812 wijzigde dit bericht op 02-07-2022 17:21
30.46% gewijzigd
LuciFee2022 schreef:

Nou dikke doei dan toch?!
Personeel ligt voor t oprapen zeker, haha not!
Die ontspanning is nodig.
Pieremachochel
RikM schreef:
02-07-2022 17:20
Voordeel is wel dat je geen tussenlandingen meer hebt. :hello:

(ding is nucleair en kan twee jaar in de lucht blijven)
Nou geef mijn portie maar aan fikkie. Ik heb één keer gevlogen (nou ja, twee keer want ik moest natuurlijk ook weer terug) en dat heb ik alleen maar overleefd met behulp van drank. En twee jaar achtereen zuipen houdt geen mens vol, zelfs ik niet.
LuciFee2022 schreef:
02-07-2022 17:09
Nee joh. :biggrin:

Probleem is wat anders dan niet lekker zitten en verschilt ook per vlucht denk ik. Ik vond de stoelen transavia vroeger echt smal en de mensen naast mij zaten dan met hun knieën mijn kant op en hun bil tegen de mijne, op mijn stoel bijvoorbeeld.
Zolang ze maar niet met hun poezelige knieën door mijn rugleuning priemen, vind ik alles best.
Je stelt je toch in dat het niet als thuis is?

Ja dan is thuisblijven de optie 💡
Pieremachochel
02-07-2022 17:23
Zolang ze maar niet met hun poezelige knieën door mijn rugleuning priemen, vind ik alles best.
Je stelt je toch in dat het niet als thuis is?

Ja dan is thuisblijven de optie 💡

Ik gaf alleen aan dat ik best wat meer wilde betalen voor bredere stoelen, als ik ooit weer eens ga vliegen, ook als niet heel dik persoon en waarom.

Geen idee, waarom ik dan thuis moet blijven?
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 02-07-2022 17:27
0.11% gewijzigd
RikM schreef:

Afbeelding

Op elektrisch?
Pieremachochel
En mbt tot de knieën in de rug, waarom stel jij je dan niet in op dat niet zelfde is als thuis?
Waarom dat anders is snap ik ook niet helemaal.

:roll:
Lady*Voldemort schreef:
02-07-2022 17:20
Haha. En dan straks wel janken dat ze geen vakkenvuller kunnen krijgen zeker. Raar wijf.
Ja precies.

Ben benieuwd of ze nog gaan bellen zoals beloofd.
Lady*Voldemort schreef:
Nou geef mijn portie maar aan fikkie. Ik heb één keer gevlogen (nou ja, twee keer want ik moest natuurlijk ook weer terug) en dat heb ik alleen maar overleefd met behulp van drank. En twee jaar achtereen zuipen houdt geen mens vol, zelfs ik niet.

:HA:
Pieremachochel
Lady*Voldemort schreef:

Ik vlieg ook niet graag. Kan niet zo goed tegen opgesloten worden in zo'n metalen buis. :-?
Een korte vlucht gaat nog wel, maar mij moet je niet naar Nieuw-Zeeland sturen.
02-07-2022 17:26
Op elektrisch?

Nucleair
LuciFee2022 schreef:
02-07-2022 17:27
En mbt tot de knieën in de rug, waarom stel jij je dan niet in op dat niet zelfde is als thuis?
Waarom dat anders is snap ik ook niet helemaal.

:roll:
Knieën in andermans rug is toch... aso?

Als degene er niets aan kan doen, oke, maar dan zou ik wel even in overleg gaan met de persoon achter me.
Pieremachochel
RikM schreef:
02-07-2022 17:31
Ik vlieg ook niet graag. Kan niet zo goed tegen opgesloten worden in zo'n metalen buis. :-?
Een korte vlucht gaat nog wel, maar mij moet je niet naar Nieuw-Zeeland sturen.
Ik heb gewoon vliegangst. Ik was echt doodsbang in dat ding. Op de terugweg ging het beter want toen had ik op Glasgow Airport alvast flink ingedronken (ze hadden daar een hele gezellige pub :lol: ) maar ik doe het echt nooit weer.
Lady*Voldemort schreef:
02-07-2022 17:35
Ik heb gewoon vliegangst. Ik was echt doodsbang in dat ding. Op de terugweg ging het beter want toen had ik op Glasgow Airport alvast flink ingedronken (ze hadden daar een hele gezellige pub :lol: ) maar ik doe het echt nooit weer.
Dat je nog dronken het vliegtuig in kwam :-D
Pieremachochel
Onze vrienden willen perse ‘stoelreservering’ zodat we bijelkaar zitten...
Hoezodan?
We zijn daarna (op vakantie) nog als siamese tweelingen bijelkaar immers.
Pieremachochel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven