Fotospel Deel 7
donderdag 11 juni 2009 om 11:46
vrijdag 12 juni 2009 om 10:39
Nee nog steeds niet. Ben geloof ik niet een standaard bruid.
Carnaval
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 12 juni 2009 om 12:51
Nog flink wat dingen te doen idd.
Een trouwjurk waarvan je denkt dat die van mij er uit kan zien.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 12 juni 2009 om 13:05
Mooie jurk. Ik zeg nog even niks want aanstaande gebruikt soms mijn computer en ik wil niet dat hij al wat weet.
Een foto die wel mooi is van yolanthe.
Een foto die wel mooi is van yolanthe.
vrijdag 12 juni 2009 om 22:40
woensdag 17 juni 2009 om 13:26
woensdag 17 juni 2009 om 21:31
Heb vandaag de hele dag ruzie gemaakt met mijn pc want wilde IBI nog even een heeeeeeeeeeeel mooie, sprookjesachtige, romantische, geweldige superdag wensen! Nu eindelijk gelukt en bij dezen dus ook bovenstaande gemeld! Uiteraard willen we wel horen hoe het was he?!
Geniet ervan!
Oh ja, ik wil graag een echte manager zien.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
woensdag 17 juni 2009 om 22:50
zij lijkt in ieder geval op een manager bij ons.
En ibi..is het nou morgen of overmorgen? Nou ja voor de zekerheid volg ik Akakia's voorbeeld ook maar vast
Ik wens je ook een hele mooie, zonnige, gezellige dag gevuld met liefde toe!
*smokkelt even met een youtube filmpje op het foto topic*
Klik -->Proost!
En terug on-topic: Een polonaise
En ibi..is het nou morgen of overmorgen? Nou ja voor de zekerheid volg ik Akakia's voorbeeld ook maar vast
Ik wens je ook een hele mooie, zonnige, gezellige dag gevuld met liefde toe!
*smokkelt even met een youtube filmpje op het foto topic*
Klik -->Proost!
En terug on-topic: Een polonaise