Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu

Zo jammer dat dit in Oostende is
Later is nu
Lees ik zijn naam nou goed????????

Whoehaha! Dat moet haast wel een heeeel leuk hondje zijn!

Wel een lekker bekkie ja..
Ja... komt uit een huis in Oostende met 18 (!!!!!) hondjes.. deze heb ik er specifiek even voor je uitgehaald.

Voor zover ik nu gezien heb zitten alle leuke hondjes in Brabant en België ... jammer hoor.. (of zal ik Elvis bellen dat hij op de terugweg daar even langsrijdt ) Oh... kan natuurlijk wel op terugweg van zomervakantie
Later is nu
pffff, bentos is enorm teneergeslagen, het nieuws is inmiddels als een bom ingeslagen,. Ik ben nu weer wat pittiger juist. Hij is nu afreageren op de fiets. Gesprek ging an sich wel goed, ze hebben hem echter een aanbod gedaan om tot einde contract minder te werken. Dat levert echter een lagere uitkering op als het zover zal komen. Niet slim dus volgens mij.

Jurk klinkt mooi dream. Hondje ook (voor jou dan hè, ik weet namelijk nog hoe graag je er een wil). Je moets toch erge rekening houden qua vacht vaqn zo`n beestje qua allergie of ben ik in de war?
Nou nee, inderdaad.. volgens mij kan hij beter gelijk in de uitkering dat eerst minder werken. Ze kijken naar laatst genoten inkomen, toch? Maarja.. gelijk in de uitkering wil je natuurlijk ook niet.. het gaat wel snel, zo ineens.

Zijn er in de buurt ook vacatures in zijn werkgebied?

Ik moet jammer genoeg rekening houden met vacht vanwege allergie. Ook wel weer goed, want de honden waar ik tegen kan, haren minder uit. Dat geeft dus weer minder troep, maar ze moeten wel 2x per jaar getrimd. (kosten) Ik heb zúlke schatjes gezien, maar allemaal teverweg. Ééntje in Enschede (daar zijn we over 1,5 week) maar die kan vermoedelijk niet bij kinderen en/of alleen thuiszijn. Sja.. en dat moet een hond van ons dan weer wel kunnen.

Nahja.. ik heb ook niet echt haast (hoewel ) Ben wel blij nou gewoon dagelijks te kunnen kijken en toe te kunnen happen bij een leukje .. aan de andere kant, over 3 weken gaan we op vakantie!

Asiels zitten trouwens vól met Jack Russels. Daar kan ik dus niet tegen, maar het zegt wel wat over die beestjes, denk ik zo. (en over de mensen die zo'n leuk en schattig hondje aanschaffen)
Later is nu
Net zo jammer dat ik m'n fototoestel niet bij me had... Op een veldje vlakbij zat LD met een aantal kinderen bloemenkransjes te maken. ± 10 kinderen, 4 nationaliteiten.. zo mooi!
Later is nu
quote:Bambi schreef op 17 juni 2009 @ 12:26:

Oh, mooi verhaal Bent.. komt werkgever natuurlijk veel beter uit als ze Bentos geen salaris meer hoeven te betalen. Stom voorstel. Is het een idee om iemand in de arm te nemen (juridische bijstand)?

Allen van jullie die Hyves hebben, hebben mail van Teuntje-look-alike a.k.a. Kuthoer.

Zullen we hem wijzen op ons dranklokaal? Misschien wil ie af en toe een Kroeg-meeting begeleiden met een stukje zang of een moppie toneel?
Gatver Bentetje. Wat vervelend dat ze nu gelijk aan de eerder gemaakte afspraken gaan tornen.

Wat leuk Dream, dat je nu groen licht hebt gekregen. Al zou ik zelf denk ik wachte tot na de vakantie, maar als je nu een hele leuke hond tegenkomt valt daar vast wel een afspraak te maken.

Poes lijkt het hier al helemaal naar haar zin te hebben. Ze mag inmiddels ook naar buiten, maar gaat niet verder dan de tuin.

Ik heb trouwens vast het cineastisch programma voor de volgende Slemp geregeld:

~veegt scherven bijeen en dweilt wat etensresten op~

Zo. Ik heb een onvervalste, originele, compleet met expres stukgegooid serviesgoed Dotta Driftbui achter de rug. Wat kan dát kind kwaad zijn, en het ging even nergens over (ze moest handen wassen voordat we gingen eten, doen we altijdelkeavondaltijd, maar nu wilde ze niet. En het moest toch, zó vreemd!). Ze ging zo volledig over de zeik en ging toen expres dingen doen als haar beker water omgooien, bord op de grond mikken, en toen naar haar eigen serviesje op speeltafel rennen met de duidelijke bedoeling dat ook maar tegen de muur te kwakken, maar daar was ik inmiddels op bedacht dus heb haar bij kop & kont gepakt en op de gang gezet, waar ze zich op de tegels stortte en de longen uit haar lijf gilde terwijl ik met Dochter zat te eten. Iets met hell, no fury en een (little) woman scorned en zo. Volgens mij slaapt ze wel goed vannacht

Bentetje, heb erg met je vent te doen, wat een klotetoestand. En dat ze dan ook meteen proberen er nog minder uit te onderhandelen, heb je je uit de naad gewerkt voor zo'n toko, overkomt je zoiets.
Alleen op de foto wil ik ook wel zo'n hondje, trouwens
Was het lekker weer vandaag? Niks van mee gekregen. Ik werk veel geloof ik. Vind mijn lijf. Vinden mijn kinderen. (Maham.... oh nee laat maar jij kan toch niet want je werkt altijd. Of, mama wejkuh?)

Behalve dan dat weer in TR: het regende tranen met tuiten. Mijn meneer ging huilen op msn... omdat wij te gezellig klonken (wel geluid, geen webcam, hij wel webcam en veel onverstaanbaar geluid, lekker stel) en hij alles en alles mist.

Ik du moment kinderen in auto gepropt, naar vriendin gecrosst, webcam uit handen gerukt en weer naar huis om kinderen in bed te gooien.

Mórgen zál hij ons zien.

~crosses fingers~

Eigenlijk he, eigenlijk ben ik dit soort verhalen zoooo zat.

Het gaat of over hoe druk ik het heb, of over hoe rot de relatie verloopt zo afstandelijkergewijs. En wát ik meekrijg van de buitenwereld, is haat (zo kijkt Wilders me nog eens aan vanaf de zijlijn met zijn Pineukkio-neus...)

BLERK! De verkracht van de herhaling.

~kan ik al pms de schuld geven? of moet ik weer mijn hand om eigen boezem sluiten, oh nee, met twee vingers~

Ik wil

Ik wil

Ik wil

Wat wil ik eigenlijk...

Ik wil op de fiets een ijsje halen om 10 uur ;savonds, helemaal alleen.

Ik wil dat als ik thuis kom er iemand hallo zegt tegen me.

Ik wil zélfs twee weken op vakantie dwars over de route soleil met 3 miljoen Nederlanders naar een gemeentecamping voorbij Cannes met een overvolle imperial op het te kleine dak.

Ik wil gewoon, truttig en bekrompen.

Zou ik dan op Wilders hebben moeten stemmen?

Oh nee, want daar wordt het niet gezelliger van. Die man woont in fuckingNootfuckingdorp. Need I say more?

Ik taai af.

Behalve dat ik nog even mot zeggen:

Bent, je moet naar een advocaat. Werkgevers kunnen voordeel halen uit de shock waarin een soontobeexwerknemer verkeerd, door hen vanalles te vertellen, maar nooit helemaal de waarheid of naar volledig recht. Eerst een gesprek met advocaat, dan pas ooit een gesprek met werkgever.

Één route soleil voor Kjong

Later is nu
Kjong, schat, ik kan me niet eens een voorstelling maken hoe het is om in jouw schoenen te staan. Ik hoop toch zo ontzettend dat Sinterklaas héél vroeg gaat komen dit jaar!

Kusserdekuss.
Kjong, de gewone Cheersmantra zijn we in deze helaas al gepasseerd. "Utkomtgoed" voldoet haast al niet meer, want wanneer dan, en waarom gisteren dan niet al? Ik kan me zo voorstellen dat het gemis van Jouw Man soms gaten brand in jouw ziel. Dat jullie frustratie soms haast tastbare vormen aanneemt, dat je deuken wilt slaan in de betonnen muren die sommige politici voor hun kop schijnen te hebben. Dat je wilt gillen hoe oneerlijk dit is. Maar bovenal dat je gewoon heel stil in Kman's armen wilt liggen.

Lieve schat, dat je dit soort verhalen zat bent is logisch. Je wilt andere verhalen, en die gunnen wij je zo. Maar tot die tijd mag je natuurlijk altijd bij ons spuien, gillen, mopperen, huilen, vloeken en door je tranen heen lachen. Want "utkomtgoed". En "ut" komt steeds dichterbij. Veels te langzaam, veels te traag, maar "ut" komt. Echt. Dat moet wel...

in drievoud!

Verder kan ik niet slapen.

Vanavond hele discussie gehad met mijn ouders over grenzen en met name hun neiging daar met zevenmijlslaarzen overheen te walsen. Was heftig, maar uiteindelijk wel goed. De vredespijp is weer gerookt en de strijdbijl voor nu begraven. Pfff, ouders... ze kosten me tien jaar van mijn leven!

Bent, trots op jou!

Toet, bedankt voor je lieve, lieve, lieve kaartje!
Wat wilde ik nou toch typen?
Dat klinkt ook heftig, Mims.. Fijn dat je er een discussie over hebt gehad. Ouders moeten soms ook even opgevoed. Was het resultaat naar tevredenheid, meis? Dit gesprek heb je in elk geval in the pocket! Zijn van die dingen waar je enorm tegenop kunt zien..

Kan ook niet slapen. Kiespijn (kies zou dinsdag getrokken worden maar vlgs tandarts moet het door kaakchirurg gebeuren) en pijnstillers werken niet. Plus gammel wegens *dat waar Pimpel niet tegen kan* dus het is weer een lekker nachie!

Zet maar vast een ontbijtje klaar...

en als extra gast een heel lief speciaal voor Dream.

Truste liefies.
Oooooh, wat lieffff... en wat sjielug, zo'n aangekleed beestje

Mims, je zegt het weer zo mooi tegen Kjong.. ik mis mn vent na 4 dagen al als een gek.. hoe het voor jou moet zijn Kjong.. ik kan het me niet eens voorstellen.

oh dear.. ik moet al weg zijn zie ik

toedels
Later is nu
Kjong, ik zou ook willen dat we dit soort verhalen van je niet meer hoeven te lezen, maar dan omdat Kman hier is waar hij hoort. Tot die tijd moet je vooral niet schromen om je hart hier uit te storten. Ik zou zo graag meer voor je willen doen.

Bam, kun je nog een beetje rustig aan doen en bijkomen vandaag. Kiespijn icm dat-wat-we-van-Pimpel-niet-mogen-noemen klinkt niet fijn. Wanneer kun je bij de kaakchirurg terecht?

Hefitg Mims, dat soort gesprekken. Wel goed om alle neuzen weer even dezelfde kant op te krijgen.

En Lil, heeft La Dotta goed geslapen na haar driftbui. Wat een temperament zit er in die dame van jou zeg.

Wij zitten helaas weer met een Bikkel die niet in slaap te krijgen is. Sinds een week zijn we overgestapt van melatonine (om in slaap te vallen) naar domperidon (om de onrust te dempen door wat aan de prikkelgevoeligheid te doen). Idee erachter snap ik, maar met de melatonine viel hij als een blok in slaap en hoefden we hem niet meer in te sluiten in zijn slaapkamer. Nu is het weer helemaal mis. Hij is de afgelopen week maar 1 keer vrij snel in slaap gevallen. Gisteren was meneer tot over 22.15 wakker. Hij heeft het zelfs gepresteerd om, ondanks van die speciale kettinkjes bovenin op het raam, zijn ramen wagenwijd open te krijgen. Hij had de boel gewoon professioneel gesloopt. Het wordt dus nog gevaarlijk ook zo. Straks kwakt meneer uit het raam. Ik zou niet goed weten hoe we de boel nog beter kunnen beveiligen tegen hem.
Ooooh Bam, wat een HEL! Die nacht van jou! Kiespijn én kotsen... gotverdomme dat klinkt echt ver-schrik-ke-lijk!!

Kjong, Mims zegt het allemaal zo mooi, ik doe alleen maar daarbij en dan mag je me best van je af tráppen.

Ik was vannacht om 2 uur ook nog wakker (aan het werk, had bestuursvergadering genotuleerd tot 23.00 uur en gelijk maar uitgewerkt) lag daarna internet er uit!! Gotgloeiende!!! Kon ik dus én niet met jullie socializen én het verslag niet mailen, had ik het net zo goed niet kunnen doen!

Oooh dat hond/hertje, wat érg!!!

Goed ik ga rennen en vliegen. Later!

Nu moet ik alwéér extra naar werk ivm extra overleg... blerk.
Oh jeetje Madootje, dat valt ook allemaal niet mee..
Jeetje Madootje, wat eng dat Bikkel dat zomaar openkrijgt. Wat een schrik ook! Zo blijft alleen tralies voor de ramen over als veiligheidsmaatregel, maar dat is dan ook wel een erge maatregel. Of is er nog een mogelijkheid tot een slot in het raam? Misschien met andere sluithaken, met sloten erin, zodat de sluithaken niet te draaien zijn. Sja.. ik heb natuurlijk geen idee wat voor ramen jullie hebben.

EN Pimpel, jij Bikkel (wat wel raar klinkt, gezien bovenstaand stukje ) nog even 's nachts notulen uitwerken.. wow!
Later is nu
en waarom dan toch dit medicijn...kan hij niet weer gewoon terug op het vorige? dit is inderdaad ronduit gevaarlijk!!

Vandaag zalige dag: schoolreis met groep1-4 naar de Linnaeushof. Prachtig weer dus lekker gekleurd en was gezellig. Kinders zijn nu helemaal moe en rozig (ik ook trouwens)
Inmiddels heb ik overlegd met de arts. Domperidon wordt opgehoogd. Kijken hoe het dan gaat. Met de melatonine viel hij wel goed in slaap, maar was hij regelmatig al midden in de nacht wakker en te onrustig om weer verder te slapen. Bovendien is hij ook overdag vreselijk onrustig. ALs de domperidon niet snel gaat werken 's avonds ga ik dnek ik een combinatie voorstellen van de twee.

Wat een ideale dag voor een schoolreisje Bent. Wij zijn net thuis van het sprookjeshof. Dat is een combinatie van een sprookjesbos, speeltuin en kinderboerderij. Het was erg geslaagd. De jongens vonden het super.
Dit kan toch ook niet goed zijn voorkindertjes...?

...

Ok, ik ga het maar wel vertellen...

Bij mijn voormalige buurtgenoten is het kindje die een paar maandjes jonger is dan Chip is, op de venterbank geklommen vorige maand, en is uit het raam gevallen/sprongen.

Van 3 hoog.

Hij is niet in de bosjes gevallen die een halve meter van de gevel vandaan huizen, maar op het rijtje tegels aan de gevel.

Gelukkig is hij niet op zijn hoofd gevallen, maar op zijn beentjes, maar hij ligt nog wel een tijd vastgestrept in de riemen van een ziekenhuisbed, met beentjes omhoog in beugels waaraan heftige gewichten vanuit katrollen hangen om het verbrijzelde bot nog een beetje goed te kunnen krijgen ooit.

Dus timmer gerust alle sloten die je kan vinden op de ramen van de bovenverdieping. Dan maar geen ramen meer kunnen wassen of kunnen luchten, mado. Dit is te serieuze ongein.

And now, for something completely different...

Webcam was geweldig. Kman heeft meegedaan met bankstoeien,tandenpoetsen en naar bed brengen. En daarna een sigaretje gerookt met me op het balkon.

Overal liep ik met de laptop naartoe.

Ik heb een man in een platte zwarte doos.

Ook gezellig.

Zeker als hij dan als ik zucht dingen zegt als, Schatje, de dag is over, je kan gewoon relaxen nu. Dan gaat mijn knop ook echt om. Zelf bedenk ik dat niet. Heeeerlijk.
Oooh, dáárdoor kwam die medicijnnaam me zo bekend van voor

Wat een gruwelverhaal, van dat kindje.. bah

En wat lekker, een platte zwarte man. Eentje die je in de kast kan zetten
Later is nu
Wees gerust Kjong. Ik vind het ook doodeng, dus we gaan het er niet op gokken. Madokus heeft nu die kettingslotjes zo samengeknepen dat ze niet meer los kunnen. Het raam kan nu hooguit nog op een kiertje. Wij kunnen hem ook niet meer verder openmaken. Mocht meneer dit toch nog op de een of andere manier los krijgen dan gaan er desnoods sloten met sleutels op ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven