Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Mijn hoofd zit in de cariben. En ik loop idd als een kip zonder kop met de rest van mijn lijf in Nederland rond.
Ga je je hoofd nog achterna of vind je het wel best die tweedeling?
Snjókorn falla, á allt og alla
Je bent even niet geweest en ik kan op de wc 5 pagina's teruglezen....

Welkom iedereen, die nieuw is of weer terug van weg geweest is.

Zo meteen na het nieuws ga ik weer in het studieboek voor mijn werk.

Op mijn werk was de zwemschoolhouder, die nu vast zit voor ontucht, het gesprek tijdens de lunch. Zo'n man is gewoon geestelijk en lichamelijk ziek. In een andere tijd was hij gekielhaald, gevierendeeld en gecastreerd...

ook nog opgehangen (zoals the drunken sailor) of dat nog net niet
dames ik ga aan de koffie! fijne avond.

Dan ruim ik hier de boel even op. Morgen moet ik weer werken dan garandeer ik geen 100 postings.
Na de drukte van vandaag mag ik even lekker luieren vinden jullie ook niet?

Ff plassen hoor....
quote:snjokorn schreef op 17 juni 2009 @ 18:42:

Ga je je hoofd nog achterna of vind je het wel best die tweedeling?Voor nu is het prima Snjo dus ik laat het even zo. Maar ik zou het niet gek vinden als ik ooit emigreer.
Ik ben voor een jaartje het land uit gegaan (en dat is nu ruim 13 jaar geleden).
Als ik ga dan ga ik voorgoed. Tot die tijd moet ik het gewoon nog niet doen.
Maar je moet natuurlijk ook niet wachten tot het te laat is (wanneer is dat?). Waar zou je heen willen? Om te werken of om op je lauweren te rusten?
Ik wilde jullie nog een slaapmutsje aanbieden, blijkt dat toch een bloem te zijn! Weer wat geleerd...

night night

quote:snjokorn schreef op 17 juni 2009 @ 23:05:

Maar je moet natuurlijk ook niet wachten tot het te laat is (wanneer is dat?). Waar zou je heen willen? Om te werken of om op je lauweren te rusten?Ben ik nog allemaal niet uit en daarom onderneem ik ook nog geen actie. Beslissingen neem ik zo en dan pak ik door. Maar ik heb geen haast.
Trusten allemaal

Jeetje wat zijn jullie bezig geweest hier! Ik ben er 1 dagje niet en ik heb me toch een hoop catching up to do

* Even inlezen *

Verkopen ze frituurpannen in ZA? Wat / waar is ZA? Zuid Afrika? Denk het wel want nu wordt er steeds over Afrika gepraat...

quote:snjokorn schreef op 17 juni 2009 @ 17:44:

Linndaatje schrikt zich dood als ze zich straks komt melden.

Haha, zeg dat wel!!

Zo pffff wat veel informatie!

Gelukkig ben ik wel de eerste die weer op is en had ik genoeg tijd om het bij te lezen Zonder dat er weer nieuwe berichten bij komen (in dit tempo)

Was er gisteren niet want ik was vrij. Ben lekker wezen sporten, toen even naar de grote Zweedse meubelzaak geweest en daarna tot half 10 's avonds in de sauna gezeten. Heerlijk! Moet ik echt vaker doen
Dames, ik heb alles gepakt, en ik ga!!! Op naar Antwerpen! Tot maandag!!! (niet té veel posten hoor, moet ik zoveel terug lezen hahaha! kunnen jullie niet zondag even vertellen waar ik moet beginnen met lezen? )

DOEI!!

Veel plezier Janae, enneehh, niet té veel geld uitgeven he.
ZA is inderdaad Zuid Afrika (ben even op het (r)emigratie topic mensen wezen halen.

Het leuke is dat ik nog steeds niet weet wat een frituurpan op z'n afrikaans is (en of ze ze uberhaupt hebben daar). Zo'n domme vraag was het dus niet.

Linndaatje; heb je nog wat gekocht in het blauwgele warenhuis?

Ik ben eigenlijk benieuwd hoelang dit marketingproject blijft werken.
Ik ging daar heen voor iets grote puddingschaaltjes;

Maar dan in het zwart.

Heb ook nog een paar bloempotten en een snijplank gekocht. Maar niets bijzonders dus eigenlijk.
Dat is het probleem, als je daar heen gaat kom je bijna altijd thuis met gadgets (en toch niets bijzonders).
Gooooooooooooodmorning!!!!

Weet nog steeds het Afrikaanse woord voor frituurpan niet maaar.... Iemand die net voorbij liep op het werk en die ik niet ken, gaat het voor me uitzoeken

Oliebraaaipan beweert iemand uit Kaapstad hier maar volgens weer een andere collega klopt dat niet. Wat het wel is, weet ze echter niet...

Ik hou jullie op de hoogte!
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
De andere antwoorden:

"ek nie weet nie"

"ah my fok"

"deep fry pan?"

"frybraaipan"

"a what??"

"We don't fry"

...
Ik weet inmiddels ook dat het in het zulu, zutu, xhosa etc. niet bestaat. Een hele uitleg over waarom niet heb ik ook gehad, maar die ben ik spontaan weer vergeten. Zover voor een educatieve bijdrage...
Zo dom was je vraag toch niet. Het houdt de gemoederen wel bezig hoor. M´n zusje heeft nog geen antwoord gegeven.

Gisteren nog gegoogled maar niets hoor. friteuse, frietuurpan, frietketel (vond ik ook ergens), deepfrypot, frituren, friet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven