Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De pest is dat je de ene keer het e-mail adres moet gebruiken waarmee je geregistreerd staat om een nieuw wachtwoord aan te vragen, daarna weer je gebruikersnaam om in te loggen. Terwijl je e-mailadres vermeld staat als je de link in de mail gebruikt. Of andersom. Wisselend.
Waardeloos in ieder geval.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
RikM schreef:
18-07-2022 09:35
Ik begrijp er eerlijk gezegd helemaal niks van hoe dat bij zovelen mis kan gaan. Je vult je oude wachtwoord in en je nieuwe wachtwoord, klikt op verzenden en je bent klaar. Waarom lukt dat niet? :confused:

Of heb ik gewoon mazzel gehad beide keren?
Zelfde. Doe niet anders op mijn werk.
himalaya schreef:
18-07-2022 09:36
De pest is dat je de ene keer het e-mail adres moet gebruiken waarmee je geregistreerd staat om een nieuw wachtwoord aan te vragen, daarna weer je gebruikersnaam om in te loggen. Terwijl je e-mailadres vermeld staat als je de link in de mail gebruikt. Of andersom. Wisselend.
Je hoeft helemaal geen nieuw wachtwoord aan te vragen?
himalaya schreef:
18-07-2022 09:36

En dat is voor veel mensen een onoverkomelijke hindernis?

Ik heb overigens helemaal geen mail gekregen. Kreeg gewoon een schermpje met vul even een nieuw wachtwoord in.
Star⁴ schreef:
18-07-2022 09:38
Je hoeft helemaal geen nieuw wachtwoord aan te vragen?

Ik moest weer opnieuw inloggen, wist mijn wachtwoord blijkbaar niet meer, maar dat kan ook komen doordat ik mijn e-mail adres wel/niet in moest vullen/al ingevuld stond. Weet ik veel, gedoe in ieder geval.
Fijn dat het bij jou blijkbaar wel prima gaat/ging.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
RikM schreef:
18-07-2022 09:39

Ik heb overigens helemaal geen mail gekregen. Kreeg gewoon een schermpje met vul even een nieuw wachtwoord in.
Idem.
RikM schreef:
18-07-2022 09:39

Hetzelfde hier.
Star⁴ schreef:
18-07-2022 09:37
Zelfde. Doe niet anders op mijn werk.
Op mijn werk moest het ook.
Maar dan bij een landelijk systeem zonder bugs en waar veel privacygevoelige informatie op staat. Met een backup in een kluis op Schiphol o.i.d.

En daar is het jaren geleden wegens onnodig en gebruiksonvriendelijke al afgeschaft.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Is Moiren nog onder de levenden trouwens? Laatste wat ik van haar las is dat ze corona had en het niet zo goed ging. Sindsdien niets meer van gelezen.

Of is die gewoon of vakantie?
Of ook haar wachtwoord vergeten?
RikM schreef:
18-07-2022 09:35
Ik begrijp er eerlijk gezegd helemaal niks van hoe dat bij zovelen mis kan gaan. Je vult je oude wachtwoord in en je nieuwe wachtwoord, klikt op verzenden en je bent klaar. Waarom lukt dat niet? :confused:

Of heb ik gewoon mazzel gehad beide keren?
Ik moest het een keer of 5 opnieuw doen.
En ja, ik deed het ook gewoon zoals jij hier schrijft.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Wat Rick, Elfje en Star zeggen.

Moi is op vakantie!
Helaholalala schreef:
18-07-2022 10:26
Moi is op vakantie!

Ooooooooow

Afbeelding
Zit toch een vaatwasser in ons chalet! :thumbsup:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
18-07-2022 11:19
Zit toch een vaatwasser in ons chalet! :thumbsup:
Wat goed!

Fijne vakantie!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
18-07-2022 11:25
Wat goed!

Fijne vakantie!
Ik ga eind van de week pas. Gelukkig wel, morgen 40 °.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
18-07-2022 11:29
Ik ga eind van de week pas. Gelukkig wel, morgen 40 °.
Ah zo, dan is het beter idd.
Life is short. Eat dessert first.
Mussen vallen dood van het dak van de warmte en ik heb voor het eerst Corona :cry:
takkentrol schreef:
18-07-2022 15:28
Mussen vallen dood van het dak van de warmte en ik heb voor het eerst Corona :cry:
Ah, nee joh :O waardeloos zeg :wtf:
Hoop dat je je niet al te beroerd voelt :bigkiss:
There is always something happening, and it's usually right now
takkentrol schreef:
Oh gatver. Beterschap!
Ow, dat is dubbelprut, beterschap, hopelijk word je er niet zo ziek van!
takkentrol schreef:
Beterschap!
takkentrol schreef:
Wat naar! Beterschap.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
beterschap Takkie!

Luci, ben jij wat opgeknapt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, beetje bij beetje gaat beter. Maar naast wat ik al had, helaas nog steeds af en aan benauwd, heel erg moe en nog wat rare dingen die maar blijven aanhouden. Slechter zien bijvoorbeeld. :wtf:

Hopelijk trekken die laatste coronaklachten snel weg, ben wel zat ondertussen. :roll:
LuciFee2022 schreef:
18-07-2022 18:40
Ja, beetje bij beetje gaat beter. Maar naast wat ik al had, helaas nog steeds af en aan benauwd, heel erg moe en nog wat rare dingen die maar blijven aanhouden. Slechter zien bijvoorbeeld. :wtf:

Hopelijk trekken die laatste coronaklachten snel weg, ben wel zat ondertussen. :roll:
Bleeergh, ook niks aan zo zeg :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven