Menstruatie bikini slip
zaterdag 23 juli 2022 om 15:00
Wie heeft er ervaring met menstruatie ondergoed.. en dan specifiek een bikinibroekje.
Ik zit er over te denken om er eentje aan te schaffen voor mijn bijna 16-jarige dochter. Ze gebruikt namelijk geen tampons ( voelt onprettig en doet pijn geeft zij aan). Het zou fijn zijn als wij straks op vakantie zijn dat zij wel gewoon kan zwemmen.
Ik hoor graag echte ervaringen ipv die geplaatste ervaringen bij insta-adds of websites.
Ik zit er over te denken om er eentje aan te schaffen voor mijn bijna 16-jarige dochter. Ze gebruikt namelijk geen tampons ( voelt onprettig en doet pijn geeft zij aan). Het zou fijn zijn als wij straks op vakantie zijn dat zij wel gewoon kan zwemmen.
Ik hoor graag echte ervaringen ipv die geplaatste ervaringen bij insta-adds of websites.
zaterdag 23 juli 2022 om 15:15
zaterdag 23 juli 2022 om 20:32
zaterdag 23 juli 2022 om 20:49
Dochter heeft tampons geprobeerd maar vind het niks.. van mij hoeft zij het niet weer te proberen. Het mag, als zij dat wil. Ik ga daar niet over.
Ik laat zeker iemand anders mij dat geen mening over opdringen. Zoals de TO van het andere topic zei, ben ik ook richting overgang aan het gaan, en glijd het bij mij ook van mij af als een eitje in een teflon pan.
Ik denk dat ik er maar gewoon eentje voor haar bestel. Maandverbandje in, deze verwijderen als ze gaat zwemmen in speciaal broekje en dan weer een maandverbandje bij het opdrogen.. denk dat het wel goed moet komen.
Thanks all.
Ik laat zeker iemand anders mij dat geen mening over opdringen. Zoals de TO van het andere topic zei, ben ik ook richting overgang aan het gaan, en glijd het bij mij ook van mij af als een eitje in een teflon pan.
Ik denk dat ik er maar gewoon eentje voor haar bestel. Maandverbandje in, deze verwijderen als ze gaat zwemmen in speciaal broekje en dan weer een maandverbandje bij het opdrogen.. denk dat het wel goed moet komen.
Thanks all.
zaterdag 23 juli 2022 om 20:56
Dochter heeft aangegeven (nog) niet aan de pil te willen. Ze heeft verder ook geen problematische menstruatie. Heeft geen vriendje of seksuele contacten. Het is bij ons een open onderwerp. Mocht ze wel willen, mag zij zonder intieme vragen van ons aan de pil.LexAndTheCity schreef: ↑23-07-2022 20:51Waarom niet de pil slikken? Dat doe ik altijd tijdens vakanties om dat te kunnen voorkomen.
zaterdag 23 juli 2022 om 21:03
Je hoeft de pil niet alleen te gebruiken voor seks of heftige menstruatie. Ik gebruikte het ook gewoon puur om mijn menstruatie uit te stellen voor een vakantie.Krulliebollie73 schreef: ↑23-07-2022 20:56Dochter heeft aangegeven (nog) niet aan de pil te willen. Ze heeft verder ook geen problematische menstruatie. Heeft geen vriendje of seksuele contacten. Het is bij ons een open onderwerp. Mocht ze wel willen, mag zij zonder intieme vragen van ons aan de pil.
zaterdag 23 juli 2022 om 21:28
Heel verstandig. Het zijn en blijven wel hormonen die (flinke) invloed hebben op je lichaam en je geest.Krulliebollie73 schreef: ↑23-07-2022 21:22Dat kan, maar ze geeft zelf aan niet aan de pil te willen nu. Ook niet voor menstruatie regulatie.
Mijn dochter (20) is na 3 jaar gestopt met de pil ondanks het feit dat er geen goed alternatief is. Ze is in 5 maanden tijd 15 kilo afgevallen en veel vrolijker.
zaterdag 23 juli 2022 om 21:32
3 jaar aan de pil is wat anders dan 3 weken maar oke. Voortdurend aan de pil lijkt me sowieso ongezond.granny71 schreef: ↑23-07-2022 21:28Heel verstandig. Het zijn en blijven wel hormonen die (flinke) invloed hebben op je lichaam en je geest.
Mijn dochter (20) is na 3 jaar gestopt met de pil ondanks het feit dat er geen goed alternatief is. Ze is in 5 maanden tijd 15 kilo afgevallen en veel vrolijker.
zondag 24 juli 2022 om 12:20
De pil start je niet voor 3 weken.. die blijf je slikken. Bedoel jij een ander soort pil?LexAndTheCity schreef: ↑23-07-2022 21:323 jaar aan de pil is wat anders dan 3 weken maar oke. Voortdurend aan de pil lijkt me sowieso ongezond.
We hebben een Modibodi bikinibroekje besteld. We gaan het zien.
zondag 24 juli 2022 om 15:31
Ik weet dat er (vroeger) wel een pil was die je een week voor je menstruatie moest slikken om het een tijd uit te kunnen stellen. Die was niet om zwangerschap te voorkomen maar puur om je menstruatie uit te stellen.Krulliebollie73 schreef: ↑24-07-2022 12:20De pil start je niet voor 3 weken.. die blijf je slikken. Bedoel jij een ander soort pil?
We hebben een Modibodi bikinibroekje besteld. We gaan het zien.
zondag 24 juli 2022 om 21:31
Ja die ken ik ook maar ik dacht niet dat Lexinthecity daarop doelde.
maandag 25 juli 2022 om 08:28
Die werkte bij mij altijd prima. Primolut heette dat ding ook? Vond het een uitkomst, want altijd zwaar ongesteld. Gewoon paar weekjes de menstruatie uitstellen en daarna geen pillen meer dus. Ik durfde dan niet heel goed op de menstruatieproducten te vertrouwen, want het ging nog wel eens mis.
maandag 25 juli 2022 om 11:25
Ja klopt
maandag 25 juli 2022 om 21:57
Maar die slik je niet zo even voor 3 weken om dan weer te stoppen ( behalve stop week).. die slik je voor langere tijd.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in