Good Luck 2
donderdag 18 juni 2009 om 12:41
Ja over verlof en wijziging van dagen. Werd ik gisteren gebeld door die manager 'heb je even vijf minuten?'. Ja hoor, dus ik naar zijn kantoor. 'Heb je vrijdag even tijd voor een gesprek?'. Ja hoor, ok, tot vrijdag dan. Minuut later krijg ik uitnodiging via Outlook.
Pffffffffffffffff doe die uitnodiging dan meteen, of vraag via de telefoon of ik vrijdag tijd heb of zeg meteen wat je te zeggen hebt.
Rare druiven.
Pffffffffffffffff doe die uitnodiging dan meteen, of vraag via de telefoon of ik vrijdag tijd heb of zeg meteen wat je te zeggen hebt.
Rare druiven.
donderdag 18 juni 2009 om 12:48
Ze legden het mij zo uit dat je longen als een boom zijn, met stam, takken, twijgjes en bladeren. Bij de jongens was de stam er wel en het begin van de takken, maar de rest moet nog verder ontwikkelen. Daarom kreeg Sam in het begin ook die RS prikjes.
Star, volgens mij kunnen ze er niks over zeggen dat jij je verlof nu bij week 34 in laat gaan. Zeker niet als je aangeeft regelmatig last te hebben van harde buiken. Vaak toch een teken dat je het rustiger aan moet doen.
Ga Sam verschonen en ze naar school brengen.
Star, volgens mij kunnen ze er niks over zeggen dat jij je verlof nu bij week 34 in laat gaan. Zeker niet als je aangeeft regelmatig last te hebben van harde buiken. Vaak toch een teken dat je het rustiger aan moet doen.
Ga Sam verschonen en ze naar school brengen.
donderdag 18 juni 2009 om 15:40
Wat een eikels op je werk zeg... Traag gedoe verder allemaal. Maar schiet ook niet op als je eerst een afspraak moet maken om een afspraak te maken hè... Alleen werk moe of ook vivamoe?
Mamax: hmmm goed dat je hebt gebeld zeg! Liever teveel dan te weinig zou ik zeggen. Zin in de bruiloft morgen? Is het "groots" of bescheiden? Welk jurkje is het nu voor je geworden?
Enka: fijn dat alles goed gaat! En alweer bijna aan het werk, dat gaat snel! En dan zeker meteen met je neus in de decemberfolders?
Hihi waren net aan het fietsen, zegt het ventje: Mama kijk, dat zijn boterhambloemen!
Mamax: hmmm goed dat je hebt gebeld zeg! Liever teveel dan te weinig zou ik zeggen. Zin in de bruiloft morgen? Is het "groots" of bescheiden? Welk jurkje is het nu voor je geworden?
Enka: fijn dat alles goed gaat! En alweer bijna aan het werk, dat gaat snel! En dan zeker meteen met je neus in de decemberfolders?
Hihi waren net aan het fietsen, zegt het ventje: Mama kijk, dat zijn boterhambloemen!
donderdag 18 juni 2009 om 16:26
Aahh, ik heb een leenhondje. Hij kwam me achterna gelopen toen ik de jongens van school ging halen. Geen idee waar hij thuis hoort, heb de dierenambulance gebeld. Een lief klein cocker spanieltje!
Bridge, feest is bescheiden, alleen directe familie. Uiteindelijk trek ik iets aan wat ik nog in de kast heb hangen.
Bam, dank voor het pakketje, ben benieuwd wat man er van vindt!
Bridge, feest is bescheiden, alleen directe familie. Uiteindelijk trek ik iets aan wat ik nog in de kast heb hangen.
Bam, dank voor het pakketje, ben benieuwd wat man er van vindt!
donderdag 18 juni 2009 om 20:50
donderdag 18 juni 2009 om 20:55
Compu, Mexicaanse griep, tsja, het zal wel... Ik merk het wel als we het krijgen. dan is het vroeg genoeg om in paniek te raken, toch?
Mamax, hondje door de eigenaar gehaald dan? Klinkt wel schattig!
Star, gezeik op werk is gezeik. Ik snap helemaal dat je je er door op laat naaien. Hopelijk hebben ze morgen een aanvaardbare oplossing
Bam, fijn voor de lijn dus zo'n operatie? Kilo's vliegen er weer af bij je zeker? Was je ook alweer aan de sport? Of nog even rustig aan wat dat betreft?
Mamax, hondje door de eigenaar gehaald dan? Klinkt wel schattig!
Star, gezeik op werk is gezeik. Ik snap helemaal dat je je er door op laat naaien. Hopelijk hebben ze morgen een aanvaardbare oplossing
Bam, fijn voor de lijn dus zo'n operatie? Kilo's vliegen er weer af bij je zeker? Was je ook alweer aan de sport? Of nog even rustig aan wat dat betreft?
donderdag 18 juni 2009 om 21:16
donderdag 18 juni 2009 om 22:28
Je hebt gelijk, Suus. Ik ga er ook niet meer over lezen!
Star, zet 'm op morgenochtend! Hoop dat het voor goed uitkomt. Oja, ik had het nog niet meegekregen van de allergieen van Cee. Goed dat je erachter bent. Verklaart een hoop! Krijgt ze pilletjes voor de hooikoorts?
Morgen kinderarts met CG, zal bespreken dat ze niet eet 's avonds en ook vermoeid is..
Trusten y'all!
Star, zet 'm op morgenochtend! Hoop dat het voor goed uitkomt. Oja, ik had het nog niet meegekregen van de allergieen van Cee. Goed dat je erachter bent. Verklaart een hoop! Krijgt ze pilletjes voor de hooikoorts?
Morgen kinderarts met CG, zal bespreken dat ze niet eet 's avonds en ook vermoeid is..
Trusten y'all!