Mode & Beauty alle pijlers

Plius-size UV shirt

01-08-2022 10:50 18 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zoek voor mijzelf een plus size UV shirt

Ik draag qua bovenmaat maat 50/52 (ja ja. ik hoef hier geen commentaar op.. je kent me niet) en heb grote borsten.

Ik wil graag een UV shirtje ivm snorkelen.

Bij Decathlon hadden ze niets fatsoenlijks (leek wel rolmops)

Ik zoek een shirtje wat wat losser valt en niet met een hele hoge nek.

Iemand tips ?
Bij de herenshirts kijken?

https://www.bonprix.nl/product/uv-zwems ... gKLuPD_BwE
Decathlon valt hartstikke klein.
Duitse gezinnen lijken vaak een UV shirt dragen. Misschien eens bij een Duitse (web)winkel kijken? Ik zie bv al wat op Amazon.de.

Een losser vallend shirt is echter niet zo handig met snorkelen want in het water gaat zo´n shirt dan omhoog en krijgt de helft van je rug alsnog zon.
Ja, het valt mij ook op dat er bij sportzaken verdomd weinig te krijgen is in grotere maten. Ik kan met mijn maat 44 en D cup al bijna bijna nergens in bij een zaak als Bever, of zo.

Volgens mij zit daar een enorm gat in de markt.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Rosalind* schreef:
01-08-2022 10:57
Duitse gezinnen lijken vaak een UV shirt dragen. Misschien eens bij een Duitse (web)winkel kijken? Ik zie bv al wat op Amazon.de.

Een losser vallend shirt is echter niet zo handig met snorkelen want in het water gaat zo´n shirt dan omhoog en krijgt de helft van je rug alsnog zon.
Nou ja.. niet té los natuurlijk, maar gister stond ik echt te worstelen bij de Decathlon om zo'n shirtje aan te trekken.. Ik had sowieso al herenmaat gepakt want damesmaten zijn daar echt veel te klein.
merano schreef:
01-08-2022 10:58
Ja, het valt mij ook op dat er bij sportzaken verdomd weinig te krijgen is in grotere maten. Ik kan met mijn maat 44 en D cup al bijna bijna nergens in bij een zaak als Bever, of zo.

Volgens mij zit daar een enorm gat in de markt.
Nou ja precies.. Ik heb nu eenmaal grote borsten (ook als ik wel op gewicht ben) en zoek maar outdoor spul .. echt niet te doen. Ik kan sowieso niet bij een standaard winkel terecht. Ulla Popken vind ik vaak veel te truttig.. Ik ben al niet zo blij met mijn huidige maat en wordt alleen maar verdrietig als ik weer in een pashokje sta met xxxxl outdoor spul waar ik niet inpas..
Rosalind* schreef:
01-08-2022 10:57

ah.. de duitese amazon.. daar had ik nog niet aan gedacht..
https://www.amazon.nl/Halcurt-Rashguard ... 1332&psc=1
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik heb deze gekocht en alle shirtjes en korte broeken van rozetje gewassen

https://www.bol.com/nl/p/uvwash-wasmidd ... 0045851788

Jaaa.. deze vond ik ook :) . Besteld inmiddels..

Thanks iedereen
poldervrouw schreef:
01-08-2022 12:02
Jaaa.. deze vond ik ook :) . Besteld inmiddels..

Thanks iedereen
Graag gedaan :-D
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Deze had ik idd ook op Amazon.de gezien :)
Ik had dus een UV shirt aan maar verbrandde mijn billen. Dus let goed op. :A:
beau30 schreef:
01-08-2022 12:17
Ik had dus een UV shirt aan maar verbrandde mijn billen. Dus let goed op. :A:
Mijn dochter precies op de rand van haar bikinibroekje, omdat het shirt wat opkroop.
Sindsdien draagt ze met snorkelen een zwemshort, dat zit net wat hoger (en ook de billen meer beschermd).
poldervrouw schreef:
01-08-2022 11:04
Nou ja precies.. Ik heb nu eenmaal grote borsten (ook als ik wel op gewicht ben) en zoek maar outdoor spul .. echt niet te doen. Ik kan sowieso niet bij een standaard winkel terecht. Ulla Popken vind ik vaak veel te truttig.. Ik ben al niet zo blij met mijn huidige maat en wordt alleen maar verdrietig als ik weer in een pashokje sta met xxxxl outdoor spul waar ik niet inpas..
Zalando heeft een uv-shirt van ulla popken, gewoon zwart, niet truttig.
Rosalind* schreef:
01-08-2022 12:20
Mijn dochter precies op de rand van haar bikinibroekje, omdat het shirt wat opkroop.
Sindsdien draagt ze met snorkelen een zwemshort, dat zit net wat hoger (en ook de billen meer beschermd).
ik draag ook een short.. Dat zit ook wat prettiger als je wat zwaarder bent (en staat netter).. dus dat scheelt alweer ;)
Houdbaremelk schreef:
01-08-2022 12:23
Zalando heeft een uv-shirt van ulla popken, gewoon zwart, niet truttig.
ik vond die ook bij UP maar het was niet een zwemshirt maar meer een gewoon uv beschermingsshirtje
Ik weet niet wat je van plan was om uit te geven maar Nike heeft volgens mij ook grote maten. Maar ik weet niet zeker of ze ook plus-size UV shirts hebben.

https://www.nike.com/nl/w/met-uv-besche ... ymx6zb2b9i

Maar misschien zijn Hema en C & A een optie? Succes met het vinden van een geschikt UV-shirt!
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven