De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Even kort... we zijn pas net thuis. Wat een dag!! Het liep enorm uit, maar het ging erg goed. Jano was zoooo dapper... heeft geen traan gelaten en onderging alles rustig. In tegenstelling tot mama, die de tranen aardig heeft laten vloeien zodra hij naar de ok was...

Hij klaagt nu wel over wat pijn, maar hij gaat zo met een pijnstiller naar bed. Komt helemaal goed met hem.
Wat fijn dat alles goed verlopen is.Wat een bikkel!
Mooi zo Quintie!! Hé wat fijn, dat is achter de rug
Gelukkig is alles goed gegaan Quintie. Zat gister toevallig nog te denken wanneer het nou was.

Kwam je broer gister nog tegen op zijn werk. Ff staan kletsen.

Ik had gister ff een dippie. Tranen met tuiten staan janken, omdat ik het klussen ff niet meer zag zitten.

Soms zie je opeens weer dat er toch nog veel gedaan moet worden en telkens komen er nieuwe dingen bij.

Was ook echt kotsmisselijk, dus vandaag een relax dagje.

Straks lekker shoppen met mijn mams en vanaaf yoga.
Wel, ik was gisteren veeeeel te optimistisch helaas. Gisteravond was 1 groot drama met het verschonen van het gaas... het zat aan de wond geplakt en we moesten het met water losweken terwijl Jano moord en brand schreeuwde. Wat was dat afschuwelijk om te zien. Vanmorgen was nog erger en zowel vriend als ik konden het gewoon niet aan om het los te halen, zelfs niet na het weken. Het zat helemaal rond zijn eikeltje geplakt, vreselijk. Het komt doordat zijn voorhuidje helemaal verkleeft was met zijn eikel, het is gewoon 1 grote wond daar. Dus we hebben hem in de auto gezet en zijn naar het ziekenhuis gereden. Daar moest hij natuurlijk ook erg huilen, maar lang zo erg niet als thuis. We hebben andere gaasjes en andere zalf meegekregen en tja, het is een kwestie van doorzetten. De wond moet dicht en volgens de verpleegkundige vanmorgen gaat dat al heel erg goed. We liepen rond 9 uur het ziekenhuis uit met een blije Jano, want hij had een ijsje gekregen....

Poeh. Je kan mij inmiddels opvegen. Ik heb zo rot geslapen ook, ik zat maar te luisteren of Jano niet aan het huilen was. Vriend is de hele dag thuis gelukkig en mijn moeder komt zo ook nog, dan kan ik even plat.

Nala, ik hoorde het dat mijn broer je had gezien. Hij zei dat je al een flink buikje hebt
Hihi, volgens mij moest 'ie ook ff 2 keer kijken of ik het wel was, Quintie.

Maar wat sneu voor Jano. Gelukkig kon een ijsje hem weer opvrolijken.

Ben jij weer een beetje uitgerust?

Ik ben vanmiddag geslaagd met shoppen.

Heb 2 jurkjes met een legging eronder. Heerlijk!
Oh meisje toch! Wat een narigheid. Wat is dat naar om Jano zo'n pijn te zien hebben. Wat goed dat jullie naar het ziekenhuis zijn gegaan, daar kunnen ze je tenminste helpen. Ik hoop dat vandaag beter is gegaan? Dikke voor jou en m'n kleine vriendje Jano!
Wat sneu voor jano en voor jullie dat hij zoveel last had vandaag. goed dat jullie naar het zh zijn gegaan. Ik hoop dat het snel beter gaat

ga weer gauw verder want viva is weer zo traag..........
Aaaah Quint, arme Jano

Wilde komen kletsen, maar mijn laptop is stervende en vent wil op de zijne! Kom snel weer!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
De dag een beetje doorgekomen Quintie?

Net yoga gehad. Ging weer goed.

Morgen laatste dag werken. Dan begint mijn "verlof" al. Raar gevoel...
Goodmorning!

Net even een heel blij sms'je doorgegeven op het juli topic... de tweede juli mama is een feit! Wat wel "eng" is; dit meisje was 6 dagen voor mij uitgerekend... poeh!

Dank je wel voor jullie lieve woroden! Gisteren overdag ging het best redelijk. We hadden in het ziekenhuis vaseline gekregen met een verdovend middeltje erin, en dat lijkt goed te helpen. Zowel tegen de pijn als tegen het plakken van het gaas. Ik heb eind van de ochtend een uurtje geslapen en daarna bij de vk geweest (alles prima). En tja, verder laat ik af en toe even de pamper en het gaasje een uurtje eraf zodat het ook aan de lucht kan drogen. Mag niet te lang i.v.m. infectiegevaar. Hij blijft op zich wel netjes liggen op de bank, rennen en lopen is niet goed voor hem want dan stroomt het bloed naar beneden, dus vooral liggen en zitten. Lang leve Nick Jr...

Hij heeft ook de hele nacht goed geslapen en mama dus ook, erg fijn! Ik had grote vrees voor de pamper vanochtend, na de nacht moest het haast wel plakken, en dat deed het ook een klein beetje. Maar vriend heeft het gedaan voor hij ging werken en het was gelukkig maar een heel klein stukje. Wel is precies daar de wond nu weer open...

Als troost zit hij nu een broodje knakworst te eten, hij mocht kiezen wat hij wilde eten. Zijn eerste keuze was kaassouflé's, maar dat ging me even te ver

Het is even doorzetten, maar het gaat dus al wat beter. Ik vind het wel onwijs jammer dat morgen de fotograaf op de creche komt en dat mist hij nu. Echt super super jammer... ik hoop dat ie het volgend jaar nog meemaakt en niet toevallig net al 4 is geworden. Ik zat me al te verheugen op de broer/zus foto die ze dan zouden maken hihi.... maar goed dat zien we wel.

Nala werk ze vandaag, voor de laatste keer voor een hele lange tijd!!! Kijk je trouwens nog Temptation? Ik heb zondag de laatste gekeken... jammer! Maar het was erg leuk en verrassend tot het einde
1 keer is genoeg!!
Fijn mop, dat het beter gaat! Rustig aan en dan iedere dag een beetje beter.

Hier ligt Daphne ook als een hoopje ellende op de bank. Ze heeft bronchitus. Dus inderdaad, lang leve Nick Jr. Dalijk even de puf ophalen bij de apotheek en hangen maar
Quintie, heb Temptation al een paar dagen niet meer gekeken. Van de week weer verder kijken.

Zitten straks met de verhuizing ws ff zonder internet. Zal wel ff afkicken zijn...

Vent gaat ws van de week laptop kopen. Vaste computer gaan we denk boven zetten. Laptoppie beneden, heerlijk!

Gelukkig gaat het alweer iets beter met Jano.

DDDJ, beterschap voor Daphne. Sneu hoor.

Hoe is het met jou?

Jaja, dan is mijn verlof toch echt begonnen.

Wel iets eerder als gepland, maar toch.

Ben ongeveer een half jaar thuis! Raar idee.

Van alle groepen nog een kaartje gehad en een bloemetje van iedereen.

Van mijn oude groepie ook nog een cadeautje.

Lief dat ze er nog aan dachten. Je bent toch "maar" inval.
Waar zijn jullie allemaal? Joehoe!!!

Ik ga het nu toch wel een beetje beseffen dat ik verlof heb.

Merk dat als ik de wekker zet, dat ik me fitter voel.

Dus dat wil ik wel gaan doen. (of ik moet helemaal verrot zijn en in het weekend natuurlijk )

Vanmiddag gaan we weer het een en ander inkopen voor het huis.

Super, kan dat ook weer van het lijstje af.
Hallo ben ik ook weer eens!

Tis hier inderdaad te rustig hoor.... zijn we allemaal druk en forummoe? Ik heb zelf helemaal geen problemen meer met posten.

Nala toch lekker idee he, niet meer werken. Lief dat ze bloemen en cadeautjes hadden voor jou!

Wij zijn net weer terug uit het ziekenhuis.... vanmorgen lag Jano's wond weer helemaal open en er zat ook bloed in zijn pamper, dus we vertrouwden het helemaal niet. Hij kon jammer genoeg pas vanmiddag terecht. Ik heb hem een tijdje zonder gaasje en pamper laten liggen en toen droogde het wondje al snel dicht en trok de roodheid weer wat weg, maar ik was toch nog ongerust. Volgens de arts zonet ziet het er echt goed uit. Het is niet opgezwollen meer, de roodheid was nu bijna helemaal verdwenen en de wond geneest goed. Ik heb het wel 4 keer gevraagd, maar echt, het gaat goed volgens haar. Wel raadde ze aan hem de hele dag zonder gaasje en pamper te laten, zodat het aan de lucht kan drogen..... sjonge, dat was gelijk mijn voorstel maar toen mocht het niet i.v.m. infectiegevaar. Nu zei ze weer dat infectiegevaar groter is met een pamper om en dat infecties sowieso weinig voorkomen. Sla mij maar lek... de ene dag hoor je dit, de andere dag hoor je dat. Maar ik blijf gewoon bellen en langsgaan als ik er niet gerust op ben hoor, en gelukkig doen ze daar ook niet moeilijk over.

Vanochtend zijn we ook nog even naar de creche geweest. De fotograaf kwam namelijk vandaag en ik had vooraf gebeld of hij als eerste op de foto mocht, zodat we snel weer weg konden. Dat was goed geregeld. Ik mocht ook overal bij blijven, normaal moeten de ouders apart wachten namelijk. De groepsfoto was eerst en die ging ook goed, zijn favoriete juffie had hem al onder haar hoede genomen en daar zat hij rustig op schoot, dus dat was prima. Hij heeft mooi gelachen en daarna weer rustig in de buggy naar huis. Ik ben blij dat we dat toch nog even hebben gedaan.

Ik ga even de achterdeur opengooien en op de bank liggen bij Jano... met een grote stapel handdoeken tussen ons in that is
En DDDJ; wat ben jij onwijs lief en attent! Dankjewel voor het kaartje en cadeautje, Jano was er enorm blij mee en ik heb het al 3 keer moeten voorlezen van hem

Ik was bijna in tranen trouwens... mijn eigen broer was het "vergeten" en belde dinsdag, de dag erna dus, die drama dag waarop we 's ochtends nog met spoed naar het ziekenhuis zijn gereden, uiteindelijk wel op om te vragen hoe het met Jano ging. Ik vertelde het aan hem, hij hmmm-de wat en zei vervolgens doodleuk dat zijn dochtertje steeds naar Jano vroeg dus of ze even mocht komen spelen.... sjonge, wat denk je zelf?????? Ik had hem met zijn kop door de telefoon willen trekken toen hij dat vroeg. Nadat ik het duidelijk had gemaakt hoe Jano eraan toe was en hoe ik me voelde, zei hij... oooh, dan niet... maar wel leuk he, dat ze zo naar Jano vraagt?

.................

Dus toen ik vanmorgen jouw pakje kreeg DDDJ, dacht ik verdorie... zo hoort het toch te gaan met broer en zus? Ontzettend bedankt lieverd, voor mijn gevoel ben jij dus eigenlijk de zus die ik nooit had ofzo
Ach moppie toch Het gaat allemaal niet zonder slag of stoot he?! Getver, ik krijg er gewoon de rillingen van als je omschrijft wat er gebeurd. Arme Jano. En arme jij! Je kleintje! Ik hoop dat het gauw beter gaat. Lekker laten drogen aan de lucht is wel een goed idee. Met dat plakken aan gaasje en pamper trek je het steeds weer open.

Verder, kleine moeite en leuk dat het met plezier ontvangen is M'n kleine vriendje moet natuurlijk wel een beetje verwend worden met al die narigheid.

Je broer staat er waarschijnlijk helemaal niet bij stil dat dit zo'n 'ingreep' is en dat er zoveel bij komt kijken. Beetje Lompe Leo, maar denk ook wel dat dat komt omdat het een Vent is. Dat jij er teleurgesteld door bent, snap ik wel. Dus
Ik had verwacht dat juist een man het zou "voelen"... zoiets. Maar ja je hebt gelijk, hij is en blijft een Lompe Lul Leo

Hoe is het in jullie ziekenboeg?
Vreselijk. Ik heb zoveel snot in m'n kop dat ik niet normaal na kan denken. Stond gisteravond m'n spekkies uit te bakken voor stamppot andijvie, terwijl ik spinazie op het vuur had staan... Sja. Daphne hijgt als een verstokte bejaarde roker en die geef ik zo af en toe een puf Ventoline. Dan gaat het wel beter. Verder heeft ze bijna geen stem en is zer hangerig ende ellendig. Gezellig wel zo samen... Ah, het kan maar beter samen vallen, dan achter elkaar. Dan ben ik dubbel zo lang weg van werk en nu dus maar 1 keer. Ik heb zo het vermoeden dat Vent morgen ook thuis is, want die ging vanmorgen ook al beroerd van huis weg.

Overigens wel het vermelden waard; hier thuis gaat het heel goed (niet iedereen hier wist daarvan, maar de bom was hier goed gebarsten) Vent's antidepressiva slaan in als een bom en het is echt een ontzettende verandering hier thuis. Véél rustiger, véél meer betrokken, véél makkelijker in de omgang, véél meer geduld met Daphne. Wat jammer dat ik niet eerder m'n grens bereikt heb Heb ook duidelijk het idee dat het goed gaat komen en het voelt ook weer goed.

Balen van je broer hoor. Echt.

(Als het om mijn broer zou gaan... die zou het 'voelen'. Die heeft hetzelfde als Jano gehad en daar een klein traumaatje aan over gehouden, toen het gaasje in een RATSJ eraf getrokken werd in het ziekenhuis. Je wordt er spontaan misselijk van als je daar aan denkt...)
Ach gut... jullie kunnen dus ook wel een boel knuffels en zonnestraaltjes gebruiken!! Hopelijk knappen jullie allebei gauw op en is je vent ook niet al te beroerd als ie straks thuiskomt. Waren de spekkies met spinazie ook lekker?

Fijn om te lezen dat het beter met jullie gaat! Heel goed. Fijn vooral dat jij je er weer lekker bij voelt. Dat scheelt toch een boel. Gewoon lekker op deze koers verder en wie weet komt het 'kriebel voor een tweede' gevoel toch ook weer de kop op steken niet dat vriend en ik problemen hadden hiervoor, maar ik merk wel dat ik me weer stukken meer verbonden met hem voel door deze zwangerschap. En hij met mij, anders was ik toch nooit ten huwelijk gevraagd neem ik aan

Aiiii die arme broer van jou! Jeetje dat is heftig! Hoe oud was hij toen? Mijn broer heeft namelijk wel een soortgelijke operatie gehad toen hij een jaar of 9 was. Soortgelijk of nou ja, er was iets met niet volledige ingedaald balletjes, zoiets. Volgens mijn moeder was hij er ook behoorlijk ondersteboven van. Maar goed joh, hij en zijn vrouw leven op een eilandje waar alleen zij belangrijk zijn... heb laatst met haar ook weer een aanvaring gehad... zucht. Ik doe m'n best om me er niet meer druk om te maken.

Ik ga nu even koken, ik drentel maar heen en weer tussen bank en pc. Jano heeft net 3 keer achter elkaar geplast dus de wasmachine draait weer op volle toeren. Misschien dat ie op deze manier wel meer besef krijgt van zijn plasgedrag en daarmee het zindelijk worden helpt... dat zou een mooi geluk bij ongeluk zijn!
Stiekem even vanaf werk (wil eigenlijk niet meer op werk forumen)

DDDJ!!! Wat een supergeweldig nieuws! *klots kabbel* Jaaaaaaa hoor! Het is nog in de verte maar hij komt hoor, dat beekje! Ben helemaal blij voor je dat je het gevoel weer hebt dat het goed komt, super! En nou die verkoudheid nog daar!

En Quintie .... ooohhh arme Jaan, dat vind ik nou echt sneu zeg... mannetje Weer beterschap en sterkte met je zoon!

De rest even een snelle zwaai
Ik heb soms nog problemen met een topic openen.

Maar open em dan gewoon 2 of 3 keer achter elkaar en dan is er altijd wel eentje goed.

Jammer dat je broer niet ff eerder en anders reageerde, Quintie.

Is toch altijd prettig als iemand interesse in jou/of je kind toont.

Gelukkig kon Jano nog wel op de schoolfoto.

DDDJ, beterschap voor jullie beide.

Ben wel blij om te horen dat het verder bij jullie thuis wel goed gaat!

Wij zijn weer goed geslaagd vanmiddag.

Hebben 4 barkrukken voor in de keuken besteld.

Tegels voor in de badkamer/wc boven en douchebak zijn besteld.

Wasbak en klein wasbakje voor wc gekocht en alle kranen.

En als klap op de vuurpijl heeft Vent een pak gevonden voor de bruiloft van volgende week! :-)

Waren laat thuis, dus ff chineesje gehaald en nu niets meer doen.

Ga morgen wel weer klussen.
Goedemorgen!!

Hoera, eindelijk een plakvrij gaasje en pampertje vandaag! Het gleed er zo vanaf, man wat was ik opgelucht! Elke ochtend ging het daarmee mis, maar vandaag dus niet. Jano was zelf ook bang merkte ik, hij heeft door al die pijn gewoon angst als je daar in de buurt komt. Hopelijk is dat over voor hij zijn eerste vriendinnetje krijgt

Het ziet er vandaag stukken beter uit, volgens mij echt dankzij het drogen aan de lucht. Dus, ook vandaag de hele dag met de billen bloot en mama in de weer met handdoeken. Geeft nix, de wasmachine doet het meeste werk.

Nala lekker hoor, weer zo goed opgeschoten met het huis! Super. Geeft jou ook een hoop rust denk ik? Hebben jullie nu al meer concreet zicht op een verhuisdatum?

Jac ik moest wel lachen om je berichtje; Jaan, zo is tie nog nooit genoemd. Toen ik zwanger was noemde vriend hem al Jano en ik was toen verontwaardigd... zijn naam voluit was toch mooi genoeg en ik wilde nix van verkleinwoordjes horen. Maar nu? Jano is het meest gebruikt, maar Janos, Jantje, Jantji, Jantjes... alles komt voorbij en hij luistert ook nog overal naar. En het stoort me niet eens....

Hoe gaat het trouwens met jou Jacinta? Voel je je goed? Begint je buikje al te groeien? Wanneer is de 20 weken echo en willen jullie het geslacht nou wel of niet weten? En belangrijker nog, mogen wij het ook weten??????

Nou ladies, fijne dag!
Gelukkig bleef het allemaal niet plakken nu Quintie.

Kan het mooi snel genezen!

Sommige dagen geven mij idd meer rust in mijn koppie. Maar een andere dag kan er net weer wat tegen zitten en kan ik het opeens weer negatief inzien. (leuk he, die hormonen )

Gelukkig weer een weekend voor de boeg. Kan je toch altijd meer doen als door de weeks.

Zondag komen mijn ouders ook weer helpen.

We willen ws de komende 2 weken nog klussen en hopen dan nog 2 weken te hebben voor schoonmaken/verhuizen.

Zullen wel 2 verhuisweekenden worden: 4/5 juli en 11/12 juli.

Hopen dan uiterlijk over te zijn.

Ik ga zo ff boodschappen doen en vanmiddag de babykamer verven.

Vanaaf heerlijk naar de kapper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven