Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Muselet schreef:
14-08-2022 12:55
Ik eigenlijk ook niet :lol:
:cheers: Drank je dan maar? :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
14-08-2022 13:01
:cheers: Drank je dan maar? :biggrin:
Proost :cheers:
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Wat is het leven toch fijn met een blender, ik vermaal, verpulver en mix me helemaal te pletter. Zonet een fijne smoothie gemaakt met spinazie, banaan, peer en amandelmelk + een snufje kaneel. Nu even pauze want ik zit propvol en dan straks aan de slag met de spanakopita's.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Kan iedereen gewoon even zijn klep houden over de hittegolf? Geniet ervan straks loop je weer te zeuren dat het regent/koud is/ sneeuwt.
We’re all mad here
Cheshire-cat schreef:
14-08-2022 15:03
Kan iedereen gewoon even zijn klep houden over de hittegolf? Geniet ervan straks loop je weer te zeuren dat het regent/koud is/ sneeuwt.
Dit :whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Cheshire-cat schreef:
Ik haat hittegolven 🥵
Maar mensen gaan voorbij
Cheshire-cat schreef:
Ik niet, ik zeur nooit over kou en regen en nat en wind en winter en herfst. Ik hou ervan. :heart:

Ik haat hitte, dus ik zeur lekker verder.
LuciFee2022 schreef:
14-08-2022 16:36
Ik niet, ik zeur nooit over kou en regen en nat en wind en winter en herfst. Ik hou ervan. :heart:

Ik haat hitte, dus ik zeur lekker verder.
En als je het lichamelijk totaal niet trekt dat we in een hittegolf zitten , mag je ook klagen!
Ik sta al 3 dagen in de hibernate met dit weer. Voor mij hoeft het niet warmer dan 25 graden te zijn. Mijn lichaam reageert er op: darmen van slag, zweten bij elke beweging die ik maak, en warmte-hoofdpijn. Ik kan niet wachten tot ik weer eens door het huis kan raggen want alles ligt op z’n gat.
Groentespies schreef:
14-08-2022 19:22
Ik sta al 3 dagen in de hibernate met dit weer. Voor mij hoeft het niet warmer dan 25 graden te zijn. Mijn lichaam reageert er op: darmen van slag, zweten bij elke beweging die ik maak, en warmte-hoofdpijn. Ik kan niet wachten tot ik weer eens door het huis kan raggen want alles ligt op z’n gat.
Ik ook hoofdpijn, moe en darmen die overstuur zijn. En mijn huis moet maar even wachten. WC 's schoonmaken en zo nu en dan stofzuigen vind ik voldoende nu
Natuurlijk wel koken, wassen en boodschappen doen en dat vind ik voor nu zat genoeg
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
14-08-2022 19:46
Ik ook hoofdpijn, moe en darmen die overstuur zijn. En mijn huis moet maar even wachten. WC 's schoonmaken en zo nu en dan stofzuigen vind ik voldoende nu
Natuurlijk wel koken, wassen en boodschappen doen en dat vind ik voor nu zat genoeg

Koken, wassen en stofzuigen o_o

Wc, boodschappen, even met de hond een rondje en schone kattenbakken dat vind ik wel genoeg.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Wat ben je toch ook een gigantische lul hè. Met je ‘Het is helemaal niet zo erg om wat kieskeuriger te zijn in wat je nu echt nodig hebt’.

Die mensen lagen vóór Corona al halfgaar erbij van het eindjes aan elkaar knopen, tijdens Corona gingen ze helemaal onderuit en nu bungelen ze wéér tussen iedere voorziening in. Te rijk voor hulp, te arm om subsidies te kunnen benutten.

Met je lucht/lucht warmtepomp en ‘koop eigen huismerk’ tips. Die mensen vreten al vijf van de zeven dagen goedkope pasta, van welk geld zouden ze die warmtepomp moeten betalen?? Na die subsidie staat er nog steeds 13.000,- open. Hufter. Houd toch gewoon je bek.
Ik mis je lieve dochter. Al 10 maanden heb ik je al niet gezien en gehoord. Nu heb je aangegeven dat je niet wilt dat we op de hoogte worden gehouden door de begeleiding. Ik weet dat je niet boos bent op mij en je vader. Ik respecteer je wens, maar het is verdomde moeilijk.. Ik wil je vastpakken en troosten, maar dat gaat niet. 😔 :'(
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Joppie schreef:
14-08-2022 19:46
Enige wat ik gekookt heb deze week is pasta en parelcouscous voor in de salades. Oh ja en ik heb gisteren eens de stofzuiger door het huis gehaald, want dat moest echt gebeuren. De rest doet manlief. Ik krijg het niet koeler dan 29,5 graad binnen.
Ik ben uren aan het opbouwen en werkte tot nu toe volledig thuis, maar ga morgen toch maar even de overprikkeling opzoeken op kantoor. Iets met airco.
lichtbron schreef:
14-08-2022 20:40
Ik mis je lieve dochter. Al 10 maanden heb ik je al niet gezien en gehoord. Nu heb je aangegeven dat je niet wilt dat we op de hoogte worden gehouden door de begeleiding. Ik weet dat je niet boos bent op mij en je vader. Ik respecteer je wens, maar het is verdomde moeilijk.. Ik wil je vastpakken en troosten, maar dat gaat niet. 😔 :'(
:hug:
lichtbron schreef:
14-08-2022 20:40
:there:
Ik zeur gewoon lekker verder over de hittegolf, door de warmte slaap ik slecht en kan er gewoon niet tegen.
Dank je, Groentespies en Dawn01..
Het is zoo moeilijk.
lichtbron schreef:
14-08-2022 21:25
Dank je, Groentespies en Dawn01..
Het is zoo moeilijk.
Dat lijkt me ook echt naar. Heb je hulp?
Eerst hadden we 3x per week contact met de leiding, maar nu dochter aangegeven heeft dit niet te willen, staan mijn ex en ik een beetje in de kou. Gelukkig kunnen we er samen wel over praten.
Groentespies schreef:
14-08-2022 20:51
Enige wat ik gekookt heb deze week is pasta en parelcouscous voor in de salades. Oh ja en ik heb gisteren eens de stofzuiger door het huis gehaald, want dat moest echt gebeuren. De rest doet manlief. Ik krijg het niet koeler dan 29,5 graad binnen.
Ik ben uren aan het opbouwen en werkte tot nu toe volledig thuis, maar ga morgen toch maar even de overprikkeling opzoeken op kantoor. Iets met airco.
Neem een koptelefoon of zo mee! Succes!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Waarom kan het dan pas over maand, de datum die ik koos was al 2 weken later
GVD ben zoo klaar met jullie!!!!! :swear: :swear: :thunder:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Mijn kinderen willen naar strand, na discussie met manlief welk strand en of ik het kan lopen ( lichamelijk beperkt en long covid erbij) en ben echt heel erg moe... toch benen geschoren en alles gepakt en gekocht.. onweer, dikke vette onweer. Ook bij strand.

Iedereen weer terug naar bed. Wel chagrijnig. Ik was gewoon opgelucht. Ik was al moe voor we gingen. Dacht, yes onweer, ole!!!

Morgen weer een poging. Maar dan hoe fik dus verder niets meer te doen, gewoon opstaan, aankleden en wegwezen. Veel fijner voor mij.
Normaal zeg ik alles hardop, maar zeg niet tegen de kinderen dat ik eigenlijk heel blij ben dat lekker onweerde vanochtend. :-D :-D

En nu schijnt de zon, hopelijk slapen ze nog even door. :roll:
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 15-08-2022 10:21
4.65% gewijzigd
Matcha schreef:
14-08-2022 16:40
En als je het lichamelijk totaal niet trekt dat we in een hittegolf zitten , mag je ook klagen!
Mooi, mag ik dubbel klagen. Helaas.
Fijn dat die aambeien afgezet zijn met elastiekjes, maar wat heb ik er last van zeg. Mijn darmen zijn compleet van de leg, loop al dagen leeg met diarree ( ben denk ik al een kilo lichter ) en ik val om van de kramp en zere benen. Lijk wel ongesteld.
Het hoort bij de ingreep hoor, maar had niet verwacht er zoveel last van te hebben. En de winderigheid is niet te harden, sorry mensen in de supermarkt. ;-D :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven