Mode & Beauty alle pijlers

Kletsen over mode

09-08-2022 16:38 429 berichten
Ik ben gek op mode en vind het heel leuk dat de najaarscollecties weer langzaam de winkels binnendruppelen. Nu het weer zo warm wordt is het nog een beetje gek om er over na te denken maar ik kijk toch wel weer uit naar het weer kunnen dragen van wollige truien en mooie jassen. Ik vind zelf de Autumn/Winter mode vaak leuker dan de Spring/Summer.

Meer liefhebbers van mode hier? Wat staat er op jullie lijstje voor het komend seizoen?
MadameBijoux schreef:
15-08-2022 18:18
Leuke bloesjes,vooral de eerste! Die kan ik prima met een broek met wijde pijpen combineren en dan met cognackleurige Cowboylaarzen die ik al thuis heb eronder. :)
Je brengt me op goede ideeën :biggrin:
MadameBijoux schreef:
15-08-2022 18:18
Leuke bloesjes,vooral de eerste! Die kan ik prima met een broek met wijde pijpen combineren en dan met cognackleurige Cowboylaarzen die ik al thuis heb eronder. :)
Ik ben dol op broeken met wijde pijpen. Die draag ik al mijn leven lang (wel afgewisseld met andere dingen uiteraard) of het nou mode is of niet. Ik voel me daar altijd goed in!
Alle reacties Link kopieren Quote
Suaimhneas schreef:
15-08-2022 18:52
Je brengt me op goede ideeën :biggrin:
Dat is mooi. :)
Je pense donc je suis
Jufjoke schreef:
15-08-2022 19:10
Ik ben dol op broeken met wijde pijpen. Die draag ik al mijn leven lang (wel afgewisseld met andere dingen uiteraard) of het nou mode is of niet. Ik voel me daar altijd goed in!
Daar gaat het ook om. Ik draag wat ik mooi vind of het nou in is of niet.
Je pense donc je suis
Suaimhneas schreef:
13-08-2022 16:46
Er komt geen 60%. Hierna is het voorbij. Je kunt het wel proberen bij resellers zoals Anna van Toor of Wehkamp, die gaan soms iets verder met de kortingen.

Er was wel via de nieuwsbrief een code waarmee je nog 10% extra kreeg maar die verliep gisteren helaas.
Ik kreeg de code nog een keer, het is “ EXTRA10” en hij geldt t/m aanstaande vrijdag. Dan is het echt over met de sale geloof ik.
https://www.bonprix.nl/product/rok-met- ... LongId=-61

Ik heb dit rokje voor mezelf gekocht kon het niet laten
Gerrit1982 schreef:
16-08-2022 18:54
https://www.bonprix.nl/product/rok-met- ... LongId=-61

Ik heb dit rokje voor mezelf gekocht kon het niet laten
Leuk! Kun je vast veel kanten mee op. Leuk prijsje ook.
Mijn allerfavorietste merk heeft een verschrikkelijk lelijke herfst collectie, ik ben blij!
Jufjoke schreef:
16-08-2022 20:20
Leuk! Kun je vast veel kanten mee op. Leuk prijsje ook.
Ik las: kun je vast veel klanten mee op. :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Attraverso schreef:
19-08-2022 07:16
Mijn allerfavorietste merk heeft een verschrikkelijk lelijke herfst collectie, ik ben blij!
Ja dat is fijn! Al is het hier ook wel voorgekomen dat ik het met de tijd wel ga waarderen en dan in de uitverkoop toch nog wat koop ;-D
anoniem_413398 wijzigde dit bericht op 19-08-2022 10:29
0.33% gewijzigd
Nouschi schreef:
19-08-2022 07:24
Ook dat.
Nouschi schreef:
19-08-2022 07:24
:HA:

Ook dat
Jufjoke schreef:
12-08-2022 21:19
Prachtig! Zelf zou ik absoluut voor de tweede gaan. Prachtige sprekende kleuren (de kleur van die eerste zou mij niet staan, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders) en veelzijdiger. De trend met de pofmouwen en/of pofschouders vind ik niet vaak mooi. Het neemt ook een stukje combinatiemogelijkheden weg, omdat je over zo'n enorme mouw/schouder geen vest, blazer of trui kan dragen. Je kunt er dus niet zo veel kanten mee op, en ik ben dol op kleding met combinatiemogelijkheden.
Bovendien is zo'n wijde pofmouw lang niet bij iedereen flatteus. Ik vind het alleen mooi als het silhouet rondom de taille min of meer aangesloten is, anders is het gewoon één grote massa van stof en volume.
Ik heb die tweede besteld in het roze, ik hoop dat hij goed combineert met deze tuinbroek:

Afbeelding
Heel leuk Wolkewitje! Waar is die tuinbroek van?
Suaimhneas schreef:
19-08-2022 13:38
Heel leuk Wolkewitje! Waar is die tuinbroek van?
Voodoo vixen, te koop bij large.nl
Suaimhneas schreef:
14-08-2022 23:39
Dat begrijp ik dan weer volkomen. In de zomer grijp ik met echt warm weer toch snel ook naar platte sandalen, slippers of sneakers.

Heb je tips voor fijne panty’s?
Ik zweer bij falke 12den shelina.

Al ben ik dit jaar een aantal keer onder de zonnebank geweest ivm huidproblemen (helpt daar tegen) en ben ik nu erg blij met mn iets minder lichtgevende benen

Ik zag her en der al lederlook broeken of met metalic zweempje. Hoop dat ik ergens een mooie kan vinden.
Been there, done that, got the T-shirt.
wolkewitje schreef:
19-08-2022 13:53
Prachtig! Ik ben daar het type niet voor, maar ik vind het wel heel erg mooi.
Jufjoke schreef:
19-08-2022 15:41
Prachtig! Ik ben daar het type niet voor, maar ik vind het wel heel erg mooi.
Ik ben daar het type wel voor, maar ik vind het een vrij lastige broek om te combineren. Blouses met pofmouwen doen het goed, coltruien totaal niet. Op de foto op de website draagt het model er niks onder, dat is leuk voor een festival, maar niet voor naar mijn werk.
Er bestaan ook duurzamere oanty's heb ik begrepen! Kun je ook googlen. Ben zelf de naam... wacht, iets Zweeds, Swedish stockings? Ahja.
wolkewitje schreef:
19-08-2022 13:16
Ik heb die tweede besteld in het roze, ik hoop dat hij goed combineert met deze tuinbroek:

Afbeelding
Erg leuk! :)
Je pense donc je suis
wolkewitje schreef:
19-08-2022 13:53
Daar heb ik ooit gewerkt toen ze nog in Rotterdam zaten. Ze verkopen leuke kleding.
Je pense donc je suis
Ik ben al een beetje begonnen met herfstkleding kopen. Een mooie zachte wijde camelkleurige gebreide trui met v-hals. Een wijde donkerblauwe broek, een wijde spijkerbroek. Heel blij mee.
Ik twijfel nog of ik een korte teddyjas zal houden. Hij is heel leuk, maar net te kort.

En ik zoek nog een paar mooie loafers in een felle kleur die echt lekker zitten. En ik wil van die chuncky loafers, die vind ik ook geinig.
Qua truien en vesten zit ik geramd, heb de hele lente en zomer zitten breien :-). Zelfs nog een mega sjaal (tunisch haakwerk) gemaakt in de najaarstinten.

Maar schoenen… geen idee wat. Sneakers heb ik nog genoeg maar nog geen niet-sneakers. Wel in de uitverkoop een paar regenlaarzen (van die halfhoge) gehaald voor te wandelen met hond door de modder. Ben ook echt inspiratieloos en zag vandaag nog niet veel van de nieuwe najaarscollectie.
Zucht, ik heb gisteren een tussenjas gekocht die ik niet nodig ben :facepalm:

Ik hou van jassen, vooral winterjassen, maar heb er meer dan genoeg. Het ding was 250 euro en dat was al afgeprijst... Ben niet gewend om zoveel voor een jas neer te leggen. Misschien dat ik de jas ga retourneren 😂

Wat geven jullie zoal uit voor een mooie tussenjas?
Ik koop jassen vaak op vinted. Gemiddeld voor zo’n 10-15 euro. Dus dan kan je een lekkere garderobe opbouwen. Heb heel veel jassen.
Ik vind het ook zo gauw saai als je vaak dezelfde jas moet dragen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven