Mode & Beauty alle pijlers

Kletsen over mode

09-08-2022 16:38 429 berichten
Ik ben gek op mode en vind het heel leuk dat de najaarscollecties weer langzaam de winkels binnendruppelen. Nu het weer zo warm wordt is het nog een beetje gek om er over na te denken maar ik kijk toch wel weer uit naar het weer kunnen dragen van wollige truien en mooie jassen. Ik vind zelf de Autumn/Winter mode vaak leuker dan de Spring/Summer.

Meer liefhebbers van mode hier? Wat staat er op jullie lijstje voor het komend seizoen?
Ja dat viel me ook al op die foto's. Was deze week op Wehkamp aan het kijken voor een lange puffer jas en hoe vaak die modellen wel niet boos en chagrijnig kijken en dan ook nog de rare poses. Willen die merken niet verkopen ofzo?!
HobbeltVerder schreef:
11-11-2022 16:08
Daar had ik eerst een bril (“modeaccessoire”) voor… jij niet dan?
Maar idd. Als je het kunt en kunt betalen: doen!
Ik vergeet nog vaak een bril in mijn tas te stoppen o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
12-11-2022 01:26
Ja dat viel me ook al op die foto's. Was deze week op Wehkamp aan het kijken voor een lange puffer jas en hoe vaak die modellen wel niet boos en chagrijnig kijken en dan ook nog de rare poses. Willen die merken niet verkopen ofzo?!
Haha, ja dat valt mij ook vaak op bij de Zara. Misschien, dat je dan denkt staat mij beter? 😊
Alle reacties Link kopieren Quote
Hahaha confhettie die is wel zeer bijzonder idd :bonk:

Samarinde, dan zullen je ogen niet zo heel slecht zijn anders vergaande de bril niet 😉 ik zettenden nog net niet-moslims als ik s nachts naar de wc moest zeg maar. Dus echt mega verschil hier.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven