Afvallen met.....
vrijdag 19 juni 2009 om 17:57
Nou, de dag begon best wel prima met wat persoonlijke opdrachten waarin je in kleine groepjes vragen over seksualiteit aan elkaar moest beantwoorden. Daar mocht je wel heel erg je eigen grens in bepalen. Was vooral bedoeld om te bekijken hoe moeilijk of makkelijk dat onderwerp voelt en waar je eigen grenzen liggen.
Vanmiddag was meer theoretisch en dat werd gewoon saai verteld. Op een nogal monotone manier. Terwijl het wel een interessant onderwerp is want bij psychische klachten komen vaak ook seksuele problemen voor. En daarnaast zijn er ook nog specifieke seksuele problemen.
We hebben trouwens les van twee seksuologen.
Vanmiddag was meer theoretisch en dat werd gewoon saai verteld. Op een nogal monotone manier. Terwijl het wel een interessant onderwerp is want bij psychische klachten komen vaak ook seksuele problemen voor. En daarnaast zijn er ook nog specifieke seksuele problemen.
We hebben trouwens les van twee seksuologen.
vrijdag 19 juni 2009 om 18:20
Zo ik heb vanochtend gewerkt, was maar goed dat het maar 4 uurtjes was want ik was echt op. Daarna naar de kapper geweest dus ik ben nu (in kapperstermen) weer lekker pittig Zo even wassen dan zie ik wel weer hoe het valt. Daarna nog even door Rotterdam gestruind en terug naar huis, alwaar mijn Keesje nog lekker in een bedje lag en ik er voor twee uurtjes bij ben gekropen. Ook weer in slaap gevallen ook. Nu dus lekker in mijn tokkiepak weer op de bank. Leuk dat het jasje zo'n succes is Erwt, volgens mij heb ik daar wel eens de petrol variant van gepast, maar was mijn voorgevel en dat model niet zo'n combi.
Drift's dag klinkt heel boeiend!
(en alle andere maisjes zijn ook lief!)
Drift's dag klinkt heel boeiend!
(en alle andere maisjes zijn ook lief!)
vrijdag 19 juni 2009 om 18:30
Klinkt zeker interessant Drift!
Lekker bankhangen vanavond in elk geval voor Drift en Kees? Geniet ervan. Rest van de meisjes nog leuke plannen?
Ik ga zo een toetje kopen, want ga met een paar meiden bij vriendin eten. Daarna gaan we een spel doen; True Colors. Is leuk. Verder weinig plannen, behalve zondag met zusje naar Roffa...
Lekker bankhangen vanavond in elk geval voor Drift en Kees? Geniet ervan. Rest van de meisjes nog leuke plannen?
Ik ga zo een toetje kopen, want ga met een paar meiden bij vriendin eten. Daarna gaan we een spel doen; True Colors. Is leuk. Verder weinig plannen, behalve zondag met zusje naar Roffa...
vrijdag 19 juni 2009 om 18:34
Ik ben wel blij met mijn bankhangplannen, even helemaal niks
Morgen met een vriendinnetje sporten en wat drinken en bijkletsen. En ik ga eens kijken of het te plannen valt dat ik Vinyl en Tien ga zien
Keesie, ziet de pittigheid er nog wel ongeveer hetzelfde uit als het eerst was? En lekker dat je vanmiddag nog even in bed gelegen hebt
Floor, veel plezier met je vriendinnetjes!
Morgen met een vriendinnetje sporten en wat drinken en bijkletsen. En ik ga eens kijken of het te plannen valt dat ik Vinyl en Tien ga zien
Keesie, ziet de pittigheid er nog wel ongeveer hetzelfde uit als het eerst was? En lekker dat je vanmiddag nog even in bed gelegen hebt
Floor, veel plezier met je vriendinnetjes!
vrijdag 19 juni 2009 om 18:36
vrijdag 19 juni 2009 om 18:38
Drift: Ja hoor, het blijft altijd ergens tussen schouder- en kaakhoogte, met een botte pony, nu gewoon wat meer richting kaaklengte en wat meer laagjes zodat het wat meer alle kanten op kan staan.
Flora: maskertje, nagellakje, scrubhandschoen, mooie handdoeken (vult ook lekker) lekker tijdschrift, haarmasker, luchtje, lipglosje, bodylotion... zoiets?
Flora: maskertje, nagellakje, scrubhandschoen, mooie handdoeken (vult ook lekker) lekker tijdschrift, haarmasker, luchtje, lipglosje, bodylotion... zoiets?
vrijdag 19 juni 2009 om 18:46
vrijdag 19 juni 2009 om 19:12
Ha, daar was Whop alweer even
*weet wel zeker dat Whoppers een betere conditie hebben dan Erwtjes*
MdK dus lekker gedut
Drift, je dag klinkt wel boeiend! Ik herinner me hetzelfde trouwens van mijn opleiding bij thema 'seksualiteit' .
MdK is weer pittig
Oh trouwens, vriendin in de stad zei: ben je afgevallen? *trots *
*weet wel zeker dat Whoppers een betere conditie hebben dan Erwtjes*
MdK dus lekker gedut
Drift, je dag klinkt wel boeiend! Ik herinner me hetzelfde trouwens van mijn opleiding bij thema 'seksualiteit' .
MdK is weer pittig
Oh trouwens, vriendin in de stad zei: ben je afgevallen? *trots *
Peas on earth!
vrijdag 19 juni 2009 om 19:35
vrijdag 19 juni 2009 om 20:02
vrijdag 19 juni 2009 om 20:51