Filmpje maken van beelden en geluidsfragmenten
donderdag 8 september 2022 om 13:32
Ik ben op zoek naar een fijne app of een programma wat filmpjes en geluidsfragmenten aan elkaar kan krijgen. Evt met foto’s gelijktijdig met de geluidsfragmenten als dat mogelijk is.
Ik ben hier niet thuis in maar ben geen digibeet. Het hoeft ook niet professioneel te worden.
Mijn vader is een klein jaar geleden overleden en heb tijdens zijn ziekteproces allerlei opnames gemaakt van kleine en grotere momenten. Nu ben ik er aan toe om dit te bekijken en wil ik graag het eindresultaat van veel laatste momenten delen met onze familie. Maar vind het te gevoelig om dit als opdracht uit te besteden.
Ik ben hier niet thuis in maar ben geen digibeet. Het hoeft ook niet professioneel te worden.
Mijn vader is een klein jaar geleden overleden en heb tijdens zijn ziekteproces allerlei opnames gemaakt van kleine en grotere momenten. Nu ben ik er aan toe om dit te bekijken en wil ik graag het eindresultaat van veel laatste momenten delen met onze familie. Maar vind het te gevoelig om dit als opdracht uit te besteden.
donderdag 8 september 2022 om 13:48
Heel tevreden over Movavi Video Editor!
(Licentie gekocht, niet gratis)
Het werkt super gemakkelijk en logisch
Hiervoor gebruikte ik (gratis) Shotcut, maar dat was vaak drama. Crashte vaak onder het editen en ook ingewikkelder om bepaalde dingen, zoals tekst/ondertiteling, voor elkaar te krijgen.
(Licentie gekocht, niet gratis)
Het werkt super gemakkelijk en logisch
Hiervoor gebruikte ik (gratis) Shotcut, maar dat was vaak drama. Crashte vaak onder het editen en ook ingewikkelder om bepaalde dingen, zoals tekst/ondertiteling, voor elkaar te krijgen.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in