Morgen is IBI de bruid!

18-06-2009 22:46 75 berichten
Morgen trouwt Ikbenikhetisnietanders, kortweg IBI. Laten we haar de vrijgezellenavond, nee -nacht van haar leven bezorgen.

Met al het goede en mindere fijne dingen die haar nu te wachten staan. En vooral heel veel lekkers!

Lieve IBI, deze is voor jou, meisje.

Lieve bruid IBI,

Vandaag is het eindelijk zover: jullie grote dag. Ik wens voor vandaag een mooie dag toe en voor de rest van jullie leven samen al het geluk van de wereld. Geniet van elkaar en laat het allemaal maar over je heenkomen vandaag.

Helaas red ik het niet om je op het gemeentehuis persoonlijk te feliciteren (heb het geprobeerd te regelen, maar werd logistiek heel ingewikkeld), maar in gedachte ben ik heel de dag bij je.

Geniet van deze mooie dag en zet 'm op!

Liefs,

xZoete

PS Ik weet zeker dat jij een prachtige bruid zult zijn. Voor als je nog mocht twijfelen, ter vergelijking deze foto.

Alle reacties Link kopieren
Hé IBI, hele fijne dag vandaag!
Gefeliciteerd en geniet van je dag!
Geen bijzonderheden
Ha IBI,

Heel erg gefeliciteerd!!

Hebben jullie een mooie dag gehad?

Had dit linkje al elders neergeplempt maar hier ook nog maar een keertje.

Klik -----> Proost!
Gefeliciteerd en wat een mooie jurk heb je uitgezocht!

Een heerlijke dag toegewenst voor jou en je echtgenoot

Proficiat!!!
Ja, dat vind ik echt.
Tatatada, tatatada, tatatatatatatatatata...

Ik wens jullie een hele mooie, onvergetelijke dag toe. Geniet ervan.

Ik ben getrouwd! Was een hele mooie dag met heel goed weer. Alles is verlopen zoals de bedoeling was op 1 incident op het stadhuis na.

De namen van je ouders moeten goed op de akte staan anders is het huwelijk niet geldig. De ambtenaar las de naam van mijn vader voor en zijn beroep (voorman) stond ineens als tweede naam vermeld. Dus een geroezemoes door de zaal heen en ik verward kijken. Babs vragen of er iets mis is. Nou mijn vader heette niet zo. Ow, weet je dat zeker? Ja heel zeker.

Toen moesten dus alle papieren aangepast worden voor we verder konden gaan met de plechtigheid. Kwam er nog iemand binnen van het stadhuis. Waar is de vader van de bruid? Dood. Ow dan hebben we een probleem. (ja vinden wij ook wel een probleem, maar wat doe je eraan?)

Na een kwartier was het weer rond en konden we het toch nog officieel afronden!

Foto's maken ging prima, de locaties waren geweldig, en mijn man zag er zo mooi uit! De bruidskinderen waren ook echt zo mooi en hebben een hele gave openingsdans gedaan.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Nah meid, en nu lekker getrouwd zijn he. Ga je op huwelijksreis?

Geniet van je dag!
Ikbenik, zoals je beschrijft op stadhuis, klinkt het best wel komisch. Weet niet of je het zelf ook zo ervaren hebt, maar ik lig nu echt wel in een deuk, haha.

In ieder geval heb je een hele mooie dag gehad als ik het zo lees. Hartstikke fijn voor jullie. En nu kun je het idd over je man hebben
Heb je in elk geval een originele trouwdag gehad, meid.

Veul plezier verder samen, en als je nog op reis gaat, een hele fijne reis..
Ikbenik, gefeliciteerd!

Ben blij dat alles goed gekomen is met de papieren . Achteraf is het wel grappig, maar misschien op het moment zelf niet zo?
Oooh! Daarom had je die rare badeend als avatOr

Gefeliciteeeerd! En dat jullie maar heul gelukkig mogen worden.
Haha op dat moment was het niet grappig, maar kan er nu wel de humor van inzien. Mijn oom zei. Het is ook typisch X om op de bruiloft van zijn jongste dochter nog even in de aandacht te willen staan D-X

Gaan morgen op huwelijksreis naar de efteling! We zijn flink verwend en kunnen makkelijk een abbo nemen voor onszelf en de auto!

Ik ga daarna weer zoeken naar een andere avatar.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ach, weetje IBI, zo was je vader er toch nog even bij
Leuk, de Efteling, is er veel veranderd de laatste jaren? Ga je ook in zo'n sprookjeshotel logeren?
Ikbenik, onwijs, ontzettend, heel veel geluk gewenst samen! Klinkt inderdaad als een spannende ceremonie waar je nog járen over na kan praten. En wat een heerlijke dag zal het zijn geweest. Veel plezier in de Efteling en geniet van de -s weken!
Voor een buitenstaander is die situatie best wel komisch IkBenIk. Sjorrie!

Net zoals de witte sokken van de OP.

In elk geval van harte! Feliciteer je je kersverse man ook even met jou?
O, ik heb het helemaal gemist lieve ikbenik (ik ben grieperig dus neem rust) vandaar! Maar ik wil je toch bij deze feliciteren en je heel veel huwelijksgeluk toewensen.

Dikke kus!

en veel plezier in de wittebroodsweken
Stressed is just desserts spelled backwards

Nog van harte gefeliciteerd en veel plezier in de efteling.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Pilous schreef op 20 juni 2009 @ 15:19:

Ach, weetje IBI, zo was je vader er toch nog even bij

Zo is het maar net!

Fijn dat jullie zo superverwend zijn! En nu de rest van de week 20 keer per dag de python in!
Gefeliciteerd IBI!
Cum non tum age
Ow Wat leuk! Gefeliciteerd Ikbenik!!! Geniet ervan!!!
...
Hahaha, Noa, die is gaaf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven