Mode & Beauty alle pijlers

Hifu ervaringen

18-09-2022 12:20 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben niet van de botox, fillers en alle andere prikjes en of snijwerk in mijn gezicht.. ik vind het engig.. die naalden die zo diep gaan.. mij niet bellen.

Wel merk ik dat mijn huid gewoon echt slapper wordt en dat vind ik nou niet echt mooi.

Een hifu behandeling voor je hals en gezicht zou een oplossingen kunnen zijn. Aldus internet.

Wie heeft hier ervaring mee? En wil die delen?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Het klinkt aardig, ik lees mee.
Is dat de radio frequentie behandeling die warmte door je huid zendt en vetcellen verbrandt?
Henk-und-Roelie schreef:
18-09-2022 13:24
Is dat de radio frequentie behandeling die warmte door je huid zendt en vetcellen verbrandt?
Nee.. het gaat juist om het aanmaken van collageen. Er wordt niets met vet gedaan..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Jammer Biol, nog maar weinig reacties.
biol schreef:
18-09-2022 17:11
Nee.. het gaat juist om het aanmaken van collageen. Er wordt niets met vet gedaan..
O gelukkig maar, ik had een filmpje op youtube gezien over zo'n verjongingsapparaat, Morpheus, en dat kan nare gevolgen hebben omdat het door de warmte vet laat wegsmelten en als een patiënt pecht heeft dan heeft het juist een averechts effect.

Ik ga een googlen op HIFU :)
Henk-und-Roelie schreef:
19-09-2022 23:33
O gelukkig maar, ik had een filmpje op youtube gezien over zo'n verjongingsapparaat, Morpheus, en dat kan nare gevolgen hebben omdat het door de warmte vet laat wegsmelten en als een patiënt pecht heeft dan heeft het juist een averechts effect.

Ik ga een googlen op HIFU :)
Ik vraag me af of dat echt werkt.. vet weg smelten. Hoe heet moet dat dan worden ?
biol schreef:
20-09-2022 17:27
Ik vraag me af of dat echt werkt.. vet weg smelten. Hoe heet moet dat dan worden ?
Ja dat werkt wel maar er is al bekend dat er patiënten zijn die daardoor er juist ouder uit zijn gaan zien. Op youtube zijn er wel filmpjes over en welke temperatuur die dingen de onderlaag van de huid maken. Kybella laat ook vet wegsmelten, daarmee kunnen ze onderkinnen door middel van een paar spuiten laten verdwijnen.
Henk-und-Roelie schreef:
20-09-2022 19:27
Ja dat werkt wel maar er is al bekend dat er patiënten zijn die daardoor er juist ouder uit zijn gaan zien. Op youtube zijn er wel filmpjes over en welke temperatuur die dingen de onderlaag van de huid maken. Kybella laat ook vet wegsmelten, daarmee kunnen ze onderkinnen door middel van een paar spuiten laten verdwijnen.
Op zich wel logisch natuurlijk. Je hebt wel wat vet in je gezicht nodig. Je ziet ook vaak dat mensen die wat voller zijn er veel jonger uitzien.
biol schreef:
20-09-2022 19:29
Op zich wel logisch natuurlijk. Je hebt wel wat vet in je gezicht nodig. Je ziet ook vaak dat mensen die wat voller zijn er veel jonger uitzien.
Niet persé, het hangt erg veel van de levenstijl af en of iemand vaak heeft liggen bakken in de zon vroeger. Mensen met bolle wangen krijgen op een gegeven moment ook te maken met dat de elasticiteit verminderd en dan zakken die bolle wangen richting kaak.
En als je hoge jukbeenderen hebt heb je weer mazzel want dat schijnt een goed anker te zijn voor de fatpads in je gezicht.
Maar 't vet weg laten smelten in je gezicht is niet zo'n goed idee, dat vet schijnt ook niet meer terug te komen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven