Ondergoed :-)
dinsdag 20 september 2022 om 17:00
Dames, help me out. Ik zoek goede onderbroeken voor dagelijks gebruik. Dus zonder kant en tierlantijntjes. Geen strings, maar gewone stevige slips die de billen van een 40 plusser met maat 38 goed bedekken en die niet tussen je kont kruipen. Ik kocht vroeger veel bij de Hema maar vind de kwaliteit daarvan erg achteruit gegaan. Ik wil dus graag wat kopen waar ik lang mee kan doen. Welk merk en welk model raden jullie aan?
woensdag 21 september 2022 om 11:26
Niet iedereen kan onderbroeken van €20,- betalen hè. Of wil het niet betalen. Ik vind dat ook veel te duur voor ondergoed.
woensdag 21 september 2022 om 11:27
Ik heb deze: https://www.rjbodywear.com/dames/shorts ... s/hipsters
Ook fijne hemden hebben ze daar.
Ook fijne hemden hebben ze daar.
woensdag 21 september 2022 om 11:27
woensdag 21 september 2022 om 12:01
Kan, dan koop je ze niet.Irregular_Choice schreef: ↑21-09-2022 11:26Niet iedereen kan onderbroeken van €20,- betalen hè. Of wil het niet betalen. Ik vind dat ook veel te duur voor ondergoed.
vrijdag 23 september 2022 om 04:16
Ik heb er €13 per stuk voor betaald. Nog steeds heel veel maar ik was wel klaar met de zoektocht naar fijn ondergoed wat er bij mij ook nog mooi uit ziet met kleding erover én dat niet tussen m’n billen gaat zitten. Het was maar een tipIrregular_Choice schreef: ↑21-09-2022 11:26Niet iedereen kan onderbroeken van €20,- betalen hè. Of wil het niet betalen. Ik vind dat ook veel te duur voor ondergoed.
Maar aangezien to iets zoekt waar ze jaren mee kan doen…
vrijdag 23 september 2022 om 07:38
Je beledigd me niet hoorZwartewolk schreef: ↑23-09-2022 04:16Ik heb er €13 per stuk voor betaald. Nog steeds heel veel maar ik was wel klaar met de zoektocht naar fijn ondergoed wat er bij mij ook nog mooi uit ziet met kleding erover én dat niet tussen m’n billen gaat zitten. Het was maar een tipsorry als ik iemand beledigd heb
Ik ga die van bonprix in ieder geval een keer bestellen. Die zien er wel fijn uit met brede elastiek.
vrijdag 23 september 2022 om 07:48
Klopt, aan de naden gaan ze na een paar maal dragen al rafelen.ririanneke schreef: ↑20-09-2022 17:24Ik heb al jaren de omderbroeken van de Zeeman. Maar ook die hebben niet meer de kwaliteit van eerder. Naden scheuren uit, het lijkt erop dat ze niet ruim genoeg bij de naden zijn genaaid. Over geklaagd en ik kon er mee terug naar de winkel voor een oplossing gaven ze aan. Dat is er alleen nog niet van gekomen.
Omdat ze wel fijn dragen ga ik ze toch nog een keer kopen en leg ze dan nog voor het dragen onder de naaimachine.
vrijdag 23 september 2022 om 09:46
Volgens mij passen ze van 36-42 en voor 44 en groter is er een andere variant.
Als je ze niet aan hebt zijn het echt mini slipjes, 25cm breed ofzo. Maar extreem rekbaar. Dus mijn maat 40 billen passen er makkelijk in.
vrijdag 23 september 2022 om 09:47
Ik ben inmiddels van het principe dat dat wat ik vaak draag en veel te doorstaan heeft, duur mag zijn. De jurkjes voor een eenmalige bruiloft oid die worden dan wat goedkoper. Of ik leen iets. Dus bekijk de kosten zoveel mogelijk in termen van cost-per-use. Ik heb een paar Victoria’s Secret slips die én een beetje sexy waren én super comfortabel. Die heb ik in de periode 2012-2014 steeds enkele van gekocht. Waren achterlijk duur, iets van 23 euro per stuk ofzo. Maar we zijn nu 10 jaar verder, ik draag ze altijd en zijn nog steeds erg mooi. Nog steeds de combi van sexy en comfy. Daarnaast een stapeltje Hema-onderbroeken van 2 euro per stuk voor als ik alleen comfy wil.
anoniem_66f1068fbefb8 wijzigde dit bericht op 23-09-2022 10:00
0.22% gewijzigd
vrijdag 23 september 2022 om 09:50
Ze zijn echt fantastisch, geloof me. En misschien niet tot maar 46, maar tot maat 42 zeker wel. Ze zijn heel rekbaar, zitten heel comfortabel (gaan echt niet tussen je billen) en je ziet ze niet onder kleding. Ik heb maat 38 en vrij aanwezige billen.
Maar nogmaals, je hoeft ze niet te kopen als je ze niet wil of ze te duur vindt.
vrijdag 23 september 2022 om 10:14
Heb gisteren bij de wibra gekeken heb een broekje meegenomen boxer kort model en naadloos 2.49€..
Ga het eerst wassen en dan testen .hier kan ik mij geen buil aan vallen. als het goed zit koop ik er n paar bij.hoe de kwaliteit is moet de tijd uitwijzen .
Ben zelf ook benieuwd .
Ga het eerst wassen en dan testen .hier kan ik mij geen buil aan vallen. als het goed zit koop ik er n paar bij.hoe de kwaliteit is moet de tijd uitwijzen .
Ben zelf ook benieuwd .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 23 september 2022 om 10:18
Het is geen belediging door ze te adviseren, ik verbaas me gewoon over fabrikanten die zulke bedragen vragen voor een klein stukje stof van mogelijk minder dan een euro dat in paar minuten in elkaar wordt gezet in een lage lonen landZwartewolk schreef: ↑23-09-2022 04:16Ik heb er €13 per stuk voor betaald. Nog steeds heel veel maar ik was wel klaar met de zoektocht naar fijn ondergoed wat er bij mij ook nog mooi uit ziet met kleding erover én dat niet tussen m’n billen gaat zitten. Het was maar een tipsorry als ik iemand beledigd heb
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in