Proost!
zaterdag 20 juni 2009 om 20:19
zaterdag 20 juni 2009 om 20:20
45 minuten is nog te doen, en in geval van nood kan dat echt wel midden in de nacht hoor Min, want dan spring je gewoon in een taxi.
tsja, normaal ben ik echt niet zo driftig hoor (ben juist altijd erg vrolijk op mn werk..vind ik) maar die dag was het echt allemaal even te veel., maarja idd geluk dat ik vast contract heb., hij bood me gisteren trouwens nog een flesje parfum aan zgn voor "het goede werk" maar ik heb beleefd geweigerd (hij moest eens weten hoeveel van die zooi ik al heb )
tsja, normaal ben ik echt niet zo driftig hoor (ben juist altijd erg vrolijk op mn werk..vind ik) maar die dag was het echt allemaal even te veel., maarja idd geluk dat ik vast contract heb., hij bood me gisteren trouwens nog een flesje parfum aan zgn voor "het goede werk" maar ik heb beleefd geweigerd (hij moest eens weten hoeveel van die zooi ik al heb )
woensdag 24 juni 2009 om 14:37
Tip van Minny voor Prut: Blijven zuipen, krijg je ook geen kater
Er hebben nu al zoveel mensen aangeboden om mee te gaan als ik Mini wegbreng dat ik het beste maar een tourbus in kan huren.
Maar stiekem wil ik eigenlijk gewoon even verdwijnen daarna....dus als iemand nog een bunker heeft waar ik me ff schuil kan houden....gaarne!
Er hebben nu al zoveel mensen aangeboden om mee te gaan als ik Mini wegbreng dat ik het beste maar een tourbus in kan huren.
Maar stiekem wil ik eigenlijk gewoon even verdwijnen daarna....dus als iemand nog een bunker heeft waar ik me ff schuil kan houden....gaarne!
woensdag 24 juni 2009 om 14:50
Min, ik zou juist alleen willen zijn daarna. Even rust. Het gaat heftig worden. Misschien is het juist wel lekker om daarna in je eentje je gedachten en gevoelens op een rijtje te zetten en te huilen, te gillen, en te voelen wat er allemaal met je gebeurd zonder dat je je groot houd voor een ander met het gevolg dat het er s'nachts uitkomt, of als je alleen bent met midi. Tenminste, zo werkt dat bij mij, pas als ik alleen ben komt alles eruit en dat heb ik het liefst op het moment dat ik het net achter de rug heb.
Zorg dan wel dat je lieve mensen achter de hand hebt die je kunt bellen die meteen bij je komen als dat nodig is....
Zorg dan wel dat je lieve mensen achter de hand hebt die je kunt bellen die meteen bij je komen als dat nodig is....
woensdag 24 juni 2009 om 15:01
Ja zo denk ik er ook over, daarom verdwijn ik het liefst dus ff in die bunker.... Vind het heel lief allemaal, maar eigenlijk denk ik dat ik gewoon het liefst even alleen ben. Voel ik me ook niet verplicht om gezellig te doen en/of bezwaard als dat niet lukt.
Misschien dat ik dinsdag gewoon mijn pc uithou en de telefoon op stil zet. Heel even niet....
Misschien dat ik dinsdag gewoon mijn pc uithou en de telefoon op stil zet. Heel even niet....
zaterdag 27 juni 2009 om 14:03