Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
quote:minny schreef op 20 juni 2009 @ 20:17:

Ik denk dat Mini weg gaat rond de tijd dat wij het welbekende cafe wederom onveilig gaan maken. Dus als je belooft dat je een mooi liedje zingt, Saar, dan is dat voldoende Voor jou altijd
Ja, dat vind ik echt.
45 minuten is nog te doen, en in geval van nood kan dat echt wel midden in de nacht hoor Min, want dan spring je gewoon in een taxi.

tsja, normaal ben ik echt niet zo driftig hoor (ben juist altijd erg vrolijk op mn werk..vind ik) maar die dag was het echt allemaal even te veel., maarja idd geluk dat ik vast contract heb., hij bood me gisteren trouwens nog een flesje parfum aan zgn voor "het goede werk" maar ik heb beleefd geweigerd (hij moest eens weten hoeveel van die zooi ik al heb )
Jeeeeeh! Saar gaat voor me zingen

Misschien kun jij baasmeneer wel een van jouw flesjes parfum geven dan EnGie, voor "zijn goede werk"
ehehe goed idee Minny

wat doe ik aan trouwens vanavond?
Bij twijfel: Little black dress. Can't go wrong with that
zijn de winkels nog open dan?

denk jij nou echt dat ik een jurk in mn kast heb hangen?

ben er trouwens al uit hoor
Nah, heb jij niet 1 little black dress?! Tssssk....
Goedemorgen allen op deze trieste regenachtige dag..
Een goedemiddag op deze nog steeds trieste regenachtige dag. Minny gaat wederom niks doen
goedenavond

hier schijnt de zon nog, werd eerst om 11 uur wakker, toen een uur later weer naar bed gegaan en toen werd ik wakker door beste vriend die op de deur stond te kloppen om 5 uur

nu de hele avond lekker tv kijken en nix doen
Maaaaaandag....het is heeeel erg maaaandag...

Verders heb ik dit weekend mijn Lamaspel ontvangen, met dank aan FvdM, dus dat is dan weer wel leuk

Iedereen een beetje het weekend overleefd?
een goedenavond gewenst door Paque die GEK word van de foutmeldingen en op haar werk dus niet meer kan forummen en er 's avonds te moe voor is.

alles goed met de dameshhh?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Nieuws over Mini, zie mijn topic op Kinderen
Ik gaat eens even kijken Min!!

Ik heb dit weekend zo heftig gezopen, dat ik nu pas weer leef

Ik word oud. Niet meer normaal hoe lang ik nodig heb om bij te komen van een kater
Tip van Minny voor Prut: Blijven zuipen, krijg je ook geen kater

Er hebben nu al zoveel mensen aangeboden om mee te gaan als ik Mini wegbreng dat ik het beste maar een tourbus in kan huren.

Maar stiekem wil ik eigenlijk gewoon even verdwijnen daarna....dus als iemand nog een bunker heeft waar ik me ff schuil kan houden....gaarne!
Min, ik zou juist alleen willen zijn daarna. Even rust. Het gaat heftig worden. Misschien is het juist wel lekker om daarna in je eentje je gedachten en gevoelens op een rijtje te zetten en te huilen, te gillen, en te voelen wat er allemaal met je gebeurd zonder dat je je groot houd voor een ander met het gevolg dat het er s'nachts uitkomt, of als je alleen bent met midi. Tenminste, zo werkt dat bij mij, pas als ik alleen ben komt alles eruit en dat heb ik het liefst op het moment dat ik het net achter de rug heb.

Zorg dan wel dat je lieve mensen achter de hand hebt die je kunt bellen die meteen bij je komen als dat nodig is....
Ja zo denk ik er ook over, daarom verdwijn ik het liefst dus ff in die bunker.... Vind het heel lief allemaal, maar eigenlijk denk ik dat ik gewoon het liefst even alleen ben. Voel ik me ook niet verplicht om gezellig te doen en/of bezwaard als dat niet lukt.

Misschien dat ik dinsdag gewoon mijn pc uithou en de telefoon op stil zet. Heel even niet....
OMG, iedereen al in bed of ineens een leven?
Leven? Welnee
Glukkig Hela.
Zow, thuis! Het was weer eens ouderwetsch fout
Een goede morgen!

goodmeurning ladies!!!

Lekkerrr weekend!!!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Hey Pakje! Ga je nog wat leuks doen?
*strompelt ook weer eens binnen*

wat doet typen zeer zeg heb gister toch iets teveel hooi op de vork genomen boeken in mn klauwen genomen... mn pols is ookal defect... ik ben net een machine waarbij de functies een voor een uitvallen ...

Iedereen leuke weekendplannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven