'uitlopend sperma', is dat erg?

21-06-2009 09:28 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.

Ik heb een beetje een rare vraag. Mijn man en ik willen proberen om een kindje te 'maken'. Nu heb ik na de seks altijd heel gauw dat het sperma er weer uitloopt. Vooral natuurlijk als ik erna ga staan/lopen/douchen enzo. Ik vroeg mij af: Is dit erg? Is het noodzakelijk dat ik even blijf liggen zodat het meeste erin blijft? Of blijft er sowieso wel wat in, en is het normaal dat er een groot deel uitloopt?

Mijn excuses voor deze rare vraag... maar je kunt er maar mooi mee zitten op een zondagochtend haha!
Haha, ik ben ook best wel in voor humor hoor, en ook op de zondagmorgen. Wat me opvalt is dat jullie gelijk denken dat ik me druk maak, omdat er wat uitloopt. Dat is dus niet zo. Het was alleen iets wat ik me afvroeg.

Inderdaad, wat Mamzelle zegt, ik heb heus opgelet tijdens biologie hoor, maar toen was ik inderdaad niet bezig met zwanger worden op zich. Ik heb geleerd hoe het in z'n werk ging, en ja, zelfs heb ik geleerd dat zaadcellen zwemmers zijn. Maar nu, zo'n 16 jaar later, ben je er opeens anders mee bezig, en vraag je je ineens zoiets (stoms) af. Dus tja..

Maar ik ben blij dat ik sommigen van jullie heb laten lachen enzo, en dank voor jullie antwoorden!
quote:rebecccccca schreef op 21 juni 2009 @ 09:50:

Hmm, ik heb zo'n vermoeden dat sommigen hier me de gek aansteken. Jammer. Want ik snap ook wel dat je zonder allerlei rare fratsen uit te halen zwanger kunt worden. Maar ik zag er gewoon een hele 'zooi' gewoon weer uitkomen, dus ik vroeg me opeens af: als het er nu allemaal uit is, hoe word ik dan zwanger? Maar blijkbaar blijft er nog genoeg achter dus?

Trouwens, tijdens biologie hebben wij het er niet over gehad of het erg was als er een groot deel sperma weer uitliep, als je zwanger wilt worden...

Dat lijkt me ook niet meer dan logisch dat dat detail nooit besproken is. Maar ze hebben toch wel uitgelegd wat zaad doet?

En dat voor het zingen de kerk uitgaan niet veilig is enzo? Dan loopt de boel er toch ook niet uit?

Ik vind je vraag wel grappig eigenlijk Mag ik vragen hoe oud je bent?
quote:Madhe schreef op 21 juni 2009 @ 12:39:

[...]

Dat lijkt me ook niet meer dan logisch dat dat detail nooit besproken is. Maar ze hebben toch wel uitgelegd wat zaad doet?

En dat voor het zingen de kerk uitgaan niet veilig is enzo? Dan loopt de boel er toch ook niet uit?

Ik vind je vraag wel grappig eigenlijk Mag ik vragen hoe oud je bent?

Zie mijn vorige post.

En als toevoeging: ik vind niet dat je voor het zingen de kerk uitgaan, om NIET zwanger te worden kunt vergelijken met zaad dat eruit loopt om WEL zwanger te worden. Tuurlijk weet ik dat voor het zingen de kerk uit gaan niet veilig is, en dat er altijd een risico is. Maar ik wil het niet laten afhangen van een 'risico' , ik wil juist de omstandigheden zoveel mogelijk goed creeeren om WEL zwanger te raken.
Ideaal standje voor het verwekken van een kind:

En voor het voorspel:

I only get one shot at life - so I shoot to kill
Rebecccca, ik heb goed opgelet bij biologie en toch blijf ik lekker liggen na de seks. Vind ik namelijk ook logisch, zo veel als mogelijk van dat spul binnenhouden

Je bent dus echt niet de enigste die dat doet, laat de dames maar lekker kletsen.
Ja, dat vind ik echt.
Rebecca, je moet je vooral niet druk maken... je wilt toch geen miljoen-ling?

Je hebt dus maar een zaadje nodig (hooguit 2 voor een tweeling) en dieheeft het alleen maar lastig met al die luie concurrentie die eigenlijk niet zo goed kunnen zwemmen maar op een onnatuurlijke manier worden binnengehouden wanneer jij allerlei trucen uithaalt.

Dus zoals ik al typte, gewoon zoals je normaal deed... Lekker naar het toilet na de sex. Ik zou alleen de vaginale douche er niet doorheen halen.
Even voor de duidelijkheid: ik haal geen trucs uit. Dat is wat iedereen hier erbij haalt, met allerlei mooie afbeeldingen enzo. Ik ben niet van plan om op mijn kop te gaan staan.

En zoals ik eerder ook al zei: ik maak me ook niet druk. Er kwam gewoon een vraag in me op vanmorgen, en die stelde ik hier. Niks meer, niks minder.
Rebecca, ik vind je leuk!
quote:fleurtje schreef op 21 juni 2009 @ 14:36:

Rebecca, ik vind je leuk!huh... waarom?
Omdat je niet als een huilie reageert op de zondagochtend reacties!
whaha geweldig! Ben ik nu door naar de volgende ronde?
quote:fleurtje schreef op 21 juni 2009 @ 14:41:

Omdat je niet als een huilie reageert op de zondagochtend reacties! Of zou dat komen door het ontbreken van Fleur-oude-stijl reacties....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 21 juni 2009 @ 14:46:

[...]

Of zou dat komen door het ontbreken van Fleur-oude-stijl reacties.... Ik denk dat het gewoon komt omdat ik geen huilie bén
even voor de goede orde : je hebt niet maar 1 zaadje nodig. je hebt er juist miljoenen nodig die er voor zorgen dat de wand van de eicel wordt afgebroken zodat er uiteindelijk 1 zaadje naar binnen kan.

heb je er maar eentje nodig, dan zou het niet uitmaken als je man verminderd vruchtbaar was.
quote:Yemes schreef op 21 juni 2009 @ 09:38:

Het is inderdaad niet erg, maar ik bleef toen wij zwanger wilden worden wel altijd nog even liggen. Ik vond het zonde dat alle sperma eruit liep.Ik heb dat één keer gedaan, maar mijn vriend keek of ik achterlijk was.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kom nog lekker een keer klaar nadat je man gekomen is, dan 'zuigt' het weer zo lekker naar binnen.... (schijnt)
quote:mikado123 schreef op 21 juni 2009 @ 14:53:

even voor de goede orde : je hebt niet maar 1 zaadje nodig. je hebt er juist miljoenen nodig die er voor zorgen dat de wand van de eicel wordt afgebroken zodat er uiteindelijk 1 zaadje naar binnen kan.

heb je er maar eentje nodig, dan zou het niet uitmaken als je man verminderd vruchtbaar was.

Dat wilde ik even zeggen maar te laat!

Alleen op je hoofd staan heeft idd geen nut want voordat jij je beentjes over je bedrand (wasmachine,koelkast or whatever) hebt gegooid zijn de sterkste jongens allang daar waar ze zijn moeten.En dat er vanalles uitdruipt als je opstaat...och ja het moet ergens heen toch? Beetje lastig soms maar het maakt dus niks uit voor het zwanger worden hoor.

Succes! (en glij niet uit)
[quote]sweety32 schreef op 22 juni 2009 @ 08:12:

[...]

Was niet helemaal de goede omschrijving van me... maar wat ik bedoelde was dat de snelle zwemmers allang binnen zijn voor je überhaupt naar het toilet gerend zou kunnen zijn.
Ik heb eens gelezen dat zaadcellen er meerdere uren over doen om bij de eicel te komen..

Of bedoelen jullie dat de zaadcellen dan al zo hoog zitten, dat ze niet meer 'terugvallen'? haha...
Hoi Rebecca,hoop echt voor je dat je snel zwanger wordt.

Enne.......23 jaar geleden,verbleef mijn nu ex-man,in een verpleegtehuis.Ik was nog een jonge,wilde meid toen.Eenmaal,van eisprong,tot eisprong,hebben wij sex gehad.Hij zittend op het toilet,aldaar,en ik zittend op hem.Het prachtige resultaat,rijdt nu op een vrachtwagen.Mijn mooie playboy.Ik bedoel maar.......Succes meis.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven